  • 51. Data: 2005-10-05 07:19:25
    Temat: Re: "Psychole od Rydzyka"
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał :

    > Zależy.
    > 1. Chłopak przed dziewczyną popisuje się brawurą. Panna z udawaną
    > dezaprobatą i słabo ukrywanym podziwem mówi: "ty wariacie!"
    > 2. Matka na naiwne pytanie dziecka reaguje pieszczotliwym "ty
    > głuptasku!".
    > 3. Nauczycielka uspokaja dzieci w klasie: "przestańcie wariować"
    > albo wzdycha: "oszaleć z wami można".
    > Czy ci wszyscy ludzie kogoś obrażają? Czy drwią z ludzi chorych
    > psychicznie?

    Zależy.
    1. Ojciec do żony i matki swego 14-letniego syna: "Idź z nim do psychiatry!"
    2. Koleżanka z liceum do kolegi: "Ty masz jakąś psychozę"

  • 52. Data: 2005-10-05 07:20:27
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał :
    > Chlopak rozpina przed Dziewczyna rozporek i wyjmuje na wierzch
    > pisiora. Widzac jej przerazenie w oczach rzuca "Maly, ale wariat" :P

    Podobno 90% przekazu zawiera intonacja głosu, słowa zaledwie 10%.
    Pozdrawiam

    GT

  • 53. Data: 2005-10-05 08:56:24
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 5 Oct 2005 08:34:21 +0200,
    GT <g...@c...op.pl> screamed:

    > W jakim radiu to czytali?

    W radyju.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 10:56:16 user up 10755 days, 22:51, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Flirt, n.: A girl whose favorite man is the next one.

  • 54. Data: 2005-10-05 09:46:25
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: GT [Wed, 5 Oct 2005 09:16:09 +0200]:

    > Na forum publicznym zawsze znajdzie się ktoś, dla kogo
    > staniemy się pieniaczem.

    Ano, ale do oceny liczą się statystyki. Jak jedna sztuka tak
    uważa, to można zignorować. Jak mówią Ci to prawie wszyscy,
    to wartoby się chwilę zastanowić... ;P

    Kira

  • 55. Data: 2005-10-05 09:49:14
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: GT [Wed, 5 Oct 2005 08:56:04 +0200]:

    > A kto mówi, że ja jestem zdrowy?

    No zdaje się, że ty twierdziłeś, że to załamanie czy co to tam
    było masz już za sobą. Podawałeś to jako argument na to, że cię
    powinni do tej pracy przyjąć.

    > Daj mi zaświadczenie, że jestem zdrowy, a pozwę szpital
    > i psychiatrów, którzy orzekli moją chorobę i zmarnowali
    > mi życie.

    Tak, wiem że uwielbiasz się delektować swoją rzekomą
    niepełnosprawnością i chować się za nią za każdym razem,
    jak robisz coś głupiego. Ale to nie działa.

    Kira

  • 56. Data: 2005-10-05 09:49:51
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: GT [Wed, 5 Oct 2005 08:33:52 +0200]:

    > Ale ja czasem się przejmuję i chciałbym zgłosić do
    > wykasowania coś co mi nie odpowiada.

    No to zgłaszaj :] Chętnie zobaczę argumentację :]

    Kira

  • 57. Data: 2005-10-05 09:50:36
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: GT [Wed, 5 Oct 2005 08:32:31 +0200]:

    > Jestem ignorantem. Jak zgłosić żądanie skasowania posta?

    Use Google, Luke!

    Kira

  • 58. Data: 2005-10-05 09:54:06
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :
    > Ano, ale do oceny liczą się statystyki. Jak jedna sztuka tak
    > uważa, to można zignorować. Jak mówią Ci to prawie wszyscy,
    > to wartoby się chwilę zastanowić... ;P

    Choćby 99,99% mi mówiło, że nie mam racji, nie upoważnia mnie to do
    lekceważenia pozostałych 0,01% i zmiany przekonań.
    Wystarczy mi słownie JEDNA osoba, która się ze mną zgodzi. Już się
    znalazła - Mandragora, chociaż nie ze wszystkim się zgadza. Rozumie problem,
    nie akceptuje rozwiązania i moich działań.
    Ewentualnie uszanuję kogoś, kto wykaże mi błąd w rozumowaniu, ale logicznie.
    Co więcej - im mniej akceptacji, tym więcej siły do kontynuowania działań.
    Tylko martwe ryby płyną z prądem.

    Pozdrawiam
    GT

  • 59. Data: 2005-10-05 10:01:27
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :
    > No zdaje się, że ty twierdziłeś, że to załamanie czy co to tam
    > było masz już za sobą. Podawałeś to jako argument na to, że cię
    > powinni do tej pracy przyjąć.

    Ja to podawałem jako argument, owszem. Używając eufemizmów zamiast nazwać
    rzecz po imieniu. Bałem się jeszcze walić prosto z mostu.
    Ale to ty przypisałaś ten argument lekarzowi. To już jest nadużycie.

    > Tak, wiem że uwielbiasz się delektować swoją rzekomą
    > niepełnosprawnością i chować się za nią za każdym razem,
    > jak robisz coś głupiego. Ale to nie działa.

    Tak, uwielbiam. Czy ona jest rzekoma czy nie - chcesz podyskutować? Mam
    dokument. Oszukałem komisję lekarską czy komisja oszukała mnie?
    Faktycznie zacząłem trochę głupio. Ale mam nadzieję, że się uczę, chciałbym
    robić rzeczy mądre. Mniejsza z tym jak ktoś będzie to oceniał. Ważne są
    skutki, które praktycznie odczuję.

    GT

  • 60. Data: 2005-10-05 10:05:03
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    > Use Google, Luke!

    Lukiem (być może Skywalkerem) jeszcze nikt mnie nie nazywał. Jestem także
    ignorantem w dziedzinie reklamy i mimo iż domyślam się, że zawołanie to
    pochodzi z jakiejś takowej to niestety nie przypominam sobie, żebym to
    gdziekolwiek widział czy słyszał. Co trzeba oglądać, żeby to usłyszeć?

    GT