  • 41. Data: 2007-10-27 10:00:18
    Temat: Re: Psy sąsiada zagryzły mi kota
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "M&C" <c...@C...pl> napisał

    > Dobrze jest czytać cały wątek.

    Dobrze też jest przed otwarciem bramy zabezpieczyć psy, koty, dzieci
    i inny inwentarz przebywający w obejściu.

  • 42. Data: 2007-10-27 10:51:08
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Olgierd pisze:

    > O proszę, troll się obudził.
    > To stójkowych ze sklepów też będziesz likwidował? Wszystko czego się
    > boisz będziesz likwidował?

    Was poj***ło! Sfora psów latająca luzem, wpadająca na czyjąś posesję i
    zagryzająca wszystko po drodze! Psy uśpić a właściciela do paki - tak
    się powinno zrobić zanim jakieś dziecko pogryzą.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 43. Data: 2007-10-27 11:02:46
    Od: "Marcin [3M]" <m...@l...pl>

    > To rasowiec był, a nie kot, i faktycznie nie mógł.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Justyna

    Idę o zakład, że przed wilczurami powoływał się na KPP.

    Pozdrawiam

    Marcin [3M]

  • 44. Data: 2007-10-27 11:08:05
    Od: M&C <c...@C...pl>

    Alek pisze:

    > weszły
    >
    > Dobrze też jest przed otwarciem bramy zabezpieczyć psy, koty, dzieci
    > i inny inwentarz przebywający w obejściu.

    Dobrze tez jest pilnować _swoich_ psów, żeby nie plątały się samowolnie
    i nie stwarzały zagrożenia. EOT.

    Marzena

    --
    Robótki Marzeny
    http://fanturia.googlepages.com/home

  • 45. Data: 2007-10-27 11:21:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    PlaMa pisze:

    > Was poj***ło! Sfora psów latająca luzem, wpadająca na czyjąś posesję i
    > zagryzająca wszystko po drodze! Psy uśpić a właściciela do paki - tak
    > się powinno zrobić zanim jakieś dziecko pogryzą.

    Właściciela rozumiem, ale czemu psy uśpić ?? Czym psy zawiniły? Ich psia
    natura co do zasady każe gonić koty, chyba że samiec alfa stada
    (człowiek) im tego zabrania.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 46. Data: 2007-10-27 11:34:26
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl>

    > Ja wiem, ze to nieladnie sie czepiac o ortografie i zazwyczaj tego nie
    > robie, ale to juz zakrawa na rzuwia... ;)

    Moze wierzgał ... tylko mu sie klawisz omsknal.

    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 47. Data: 2007-10-27 12:02:23
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Johnson pisze:

    > Właściciela rozumiem, ale czemu psy uśpić ?? Czym psy zawiniły? Ich psia
    > natura co do zasady każe gonić koty, chyba że samiec alfa stada
    > (człowiek) im tego zabrania.

    ech... może i racja. Mimo wszystko to bardzo niebezpieczna sytuacja IMO.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 48. Data: 2007-10-27 12:45:56
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 27 Oct 2007 14:02:23 +0200, PlaMa napisał(a):

    > ech... może i racja. Mimo wszystko to bardzo niebezpieczna sytuacja IMO.

    Oczywiście. Dlatego pisałem o zdrowym rozsądku i zapobiegliwości. Jak
    widać, przydaje się to nawet na własnym, ogrodzonym terenie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 49. Data: 2007-10-27 13:20:30
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 27 Oct 2007 10:13:18 +0200, Alek napisał(a):

    > Ale wczesniej opuściły swoją posesję i w tym momencie powstał problem,
    > dalej to już tylko skutki.

    *Ale to nie jest wina psów. Taka jest psia natura. Psia mać!*

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 50. Data: 2007-10-27 13:21:19
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 27 Oct 2007 11:18:56 +0200, M&C napisał(a):

    > Dobrze jest czytać cały wątek.

    "Brama była otwarta". Czyli była niezamknięta. Czyli był wolny dostęp na
    podwórko.