  • 31. Data: 2007-10-27 04:46:40
    Temat: Re: Psy sąsiada zagryzły mi kota
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 26 Oct 2007 22:48:32 +0200, Tristan napisał(a):

    > A co, bez tego nie ubezpieczają? Pewnie kwestia ubezpieczalni.

    Ups..

    > Dlugo i bez widokow na wygrana chyba ze jestes w stanie udowodnic ze to
    > byly psy sasiada. i to inaczej niz "widzialem".

    do tego sie odnosilem
    --
    marcin

  • 32. Data: 2007-10-27 05:49:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Oczywiste jest, że winnym był właściciel/opiekun tamtych psów. A psy
    > powinny zostać prewencyjnie zlikwidowane - zanim zabiją np. dziecko.

    Dlaczego psy? Jakbym prewencyjnie zlikwidował ich właściciela, bo to
    jemu można przypisać winę. Psom nie.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 33. Data: 2007-10-27 07:06:04
    Od: M&C <c...@C...pl>

    scream pisze:

    > I to całkowicie zwalnia jego właściciela ze stosowania zdrowego rozsądku.

    Aha. Bez komentarza.

    Marzena
    --
    Robótki Marzeny
    http://fanturia.googlepages.com/home

  • 34. Data: 2007-10-27 07:41:53
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 26 Oct 2007 23:00:16 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A psy
    > powinny zostać prewencyjnie zlikwidowane - zanim zabiją np. dziecko.

    O proszę, troll się obudził.
    To stójkowych ze sklepów też będziesz likwidował? Wszystko czego się
    boisz będziesz likwidował?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 35. Data: 2007-10-27 07:43:19
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 27 Oct 2007 09:06:04 +0200, M&C napisał(a):

    > Aha. Bez komentarza.

    Owszem, bez: przypomnę, że psy nie przeskoczyły przez płot, lecz weszły
    przez bramę. Nie wiem skąd się wzięły przed bramą, ale na pewno na
    podwórko się nie wdarły przemocą.
    A prawo własności itd. jest im już na bank obce.

  • 36. Data: 2007-10-27 08:08:47
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 26 Oct 2007 23:34:53 +0200, argothiel napisał(a):

    > Mnoży się przez siedem, mnoży. Może dlatego, że psy żyją krócej?

    Żaden z was nie ma racji.
    Porównanie (w przybliżeniu!!) wieku psa/kota z wiekiem człowieka:

    18 miesięcy - 20 lat
    20 miesięcy - 21 lat
    22 miesiące - 22 lata
    2 lata - 24 lata
    3 lata - 28 lat
    4 lata - 32 lata
    5 lat - 36 lat
    6 lat - 40 lat
    7 lat - 44 lata
    8 lat - 48 lat
    9 lat - 52 lata
    10 lat - 56 lat
    11 lat - 60 lat
    12 lat - 64 lata
    13 lat - 68 lat
    14 lat - 72 lata
    15 lat - 76 lat
    16 lat - 80 lat
    17 lat - 84 lata
    18 lat - 88 lat
    19 lat - 92 lata
    20 lat - 100 lat

    Te dane pochodzą z książeczki zdrowia psa/kota.

  • 37. Data: 2007-10-27 08:13:18
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał

> [...]
    > podwórko się nie wdarły przemocą.
    > A prawo własności itd. jest im już na bank obce.

    Ale wczesniej opuściły swoją posesję i w tym momencie powstał problem,
    dalej to już tylko skutki.

  • 38. Data: 2007-10-27 08:50:46
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek napisał(a):
    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > Dziś wataha zagryzła kota a jutro zagryzie dziecko, bo nie zdąży uciec.
    >
    > To co do więzienia chcesz zamknać psy ? W takim razie należy je porwać i
    > oddać do najgorszego schroniska gdzieś daleko. Ewidentnie psy wiedziały, że
    > czynią zło, gdyż szybko uciekły gdy zobaczyły właściciela. Były świadome
    > swojego przestępstwa.

    debil. Ciebie powinno sie wsadzic do obozu koncentracyjnego.
    Wypisujac takie brednie doskonale wiesz ze czynisz zle.

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    http://Profesor.NiesfornaZyta.pl - doradza w sprawach technicznych ...

  • 39. Data: 2007-10-27 09:18:56
    Od: M&C <c...@C...pl>

    autor napisał:
    > to znaczy akurat brama była otwarta bo wierzdzałem
    > samochodem do garażu, gdy szedłem ją zamknąć zobaczyłem dwa wilczury
    > które akurat go zagryzały gdy mnie zobaczyły uciekły (kot został).

    Dobrze jest czytać cały wątek.

    Marzena

  • 40. Data: 2007-10-27 09:35:00
    Od: jijomo <j...@p...onet.pl>

    b...@g...pl pisze:

    > ogrodzonej posesji, to znaczy akurat brama była otwarta bo wierzdzałem

    Ja wiem, ze to nieladnie sie czepiac o ortografie i zazwyczaj tego nie
    robie, ale to juz zakrawa na rzuwia... ;)

    pzdr. jijomo