  • 71. Data: 2005-01-27 19:32:18
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "talia" <i...@W...interia.pl> wrote in message news:ZgbKd.32$NV2.27@trndny01...
    > Czyli jednak jakis ulamek odpowiedzialanosci spada na McDonalda? Jezeli
    > tak, to dlaczego nie maja tego rozsadzic lawnicy wybrani przez McDonalda
    > i powodow?

    czyli jednak odpowiedzialnosc spada na rodzicow.

    iwon(k)a

  • 72. Data: 2005-01-27 19:48:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > np jakis ufoludek wczoraj wyladowal w polu
    > pszenicy ale zaraz musial sie zwijac bo go
    > rolnicy chceili siekiera przepedzic.

    akurat to co ja napisalem stalo sie naprawde. Babcie delikatnie mowiac to
    zszokowalo,

    P.

  • 73. Data: 2005-01-27 19:49:29
    Od: talia <i...@W...interia.pl>

    Lozen wrote:

    > A jezeli o tym braku bezpieczenstwa producent nie wiedzial? Ostatecznie
    > tez nie od razu znane sa usterki.

    MINIMUM bezpieczenstwa jest ustalane przewaga korzysci nad uwentualnymi
    stratami dla uzytkownika. Nie jest produktem niebezpiecznym auto z
    niewygodnym umieszczeniem klawisza swiatel ostrzegawczych. Natomiast
    takim produktem jest auto kiedy klawisz jest umieszczony w sposob
    uniemoziwiajacy uruchomienie swiatel na czas.

    Strata (rak pluc) z uzywania Marlboro jest wieksza od korzysci
    (przyjemnosci). Producent jest odpowiedzialny jezeli wady nie usunal.

    Zaden klient McDonalda nie ma w domu laboratorium zeby dowiedziec sie
    skladu chemicznego dodatkow do frytek. Natomiast McDonald wie co dodaje
    i do tego nie ujawnia.

    > Sa salaty z dietetycznymi sosami. Wcale nie trzeba hamburgerem sie
    > zapychac.

    Sklad chemiczny prosze. I prosze podac date pierwszego raportu kiedy
    McDonald dowiedzial sie o masowej otylosci swoich klientow.

    > To sprzedawcy samochodow ostrzegaja o mozliwosci wypadkow? Nie
    > wiedzialam...

    I to w podskokach. Kiedy dowiedza sie ze dana seria powoduje rutynowo
    wypadki, to same wycofuja, nie czekajac na nakaz rzadowy.
    http://www-odi.nhtsa.dot.gov/cars/problems/recalls/

    W USA Ford odnajdzie Cie nawet jezeli kupilas auto z drugiej reki i
    przysle ci kartke pocztowa z zawiadomieniem zebys zglosila sie po
    bezplatna naprawe bo to i to powoduje taki to i takie niebzpieczenstwo.

  • 74. Data: 2005-01-27 19:55:52
    Od: talia <i...@W...interia.pl>

    Iwon(k)a wrote:
    > "talia" <i...@W...interia.pl> wrote in message

    > w jaki sposob jest niebezpieczny?

    kiedy powoduje szkode wyniku uzywania zgodnie z przeznaczeniem, oraz
    kiedy ta szkoda wynikla z uzywania jest wieksza niz korzysci.

    > w wielu produktach zywnosciowych jest chemia, nie tylko
    > w McD. po drugie jesli znow zawalasz odpowiedzialnaosc
    > za decyzje co jesc na dzieci, to o czym my w ogole
    > rozmawiamy.

    Nie ma rownosci pomiedzy odpowiedzialnoscia konsumenta a producenta.
    Nigdy nie bylo i nie bedzie. McDonald ma pierwszenstwo w zaprzestaniu
    reklamy dzieciom, przed rodzicielskim obowiazkiem uchronienia przez ta
    sama reklama.

    > a gdzie jest lista tych dodatkow do twoje szielonej salaty na stole,
    > albo czerwonego pomidorka, albo rozowiotkiej szyneczki, swierzego zima
    > ogorka, itp itd
    > iwon(k)a

    McDonald NIDGY nie pisze "zdrowe". Zauwaz to. Jezeli juz, to pisza
    "zdrowsze". Jako stopien korzysci/szkodliwosci
    Bardzo chetnie poczytam raporty prawnikow firmy odnosnie uzywania wyrazu
    zdrowe w reklamie. Tylko nie mow mi ze ich nie ma.

  • 75. Data: 2005-01-27 19:58:28
    Od: talia <i...@W...interia.pl>

    Lozen wrote:

    > Skoro na rodzicow przypada wieksza odpowiedzialnosc, niz na McDonald'sa,
    > to moze kazdego rodzica do sadu podac za kazda porcje frytek?
    > Czy Ty czytasz to co piszesz?
    > Kasia

    Moze lepiej wycenic szkode, a pozniej zredukowac o procent winy. Robi
    sie to rutynowo w sprawach o papierosy i Philip Morris zawsze wychodzi
    na minusie przy takich wyliczeniach.

    Rodzic winien w 90% to zredukujmy wyrok o te 90% i niech McDonald
    wyplaci tylko 10% swojej WINY.

  • 76. Data: 2005-01-27 20:00:34
    Od: talia <i...@W...interia.pl>

    Iwon(k)a wrote:
    > "talia" <i...@W...interia.pl> wrote in message

    > czyli jednak odpowiedzialnosc spada na rodzicow.
    >
    > iwon(k)a

    Rzadko kiedy wina jest w 100% po stronie McDonalda. Ale rownosci
    pomiedzy odpowiedzialnym zachowaniem rodzicow a McDonaldem nie ma.

  • 77. Data: 2005-01-27 20:02:22
    Od: talia <i...@W...interia.pl>

    Przemek R. wrote:

    > (jakidr,

    > akurat to co ja napisalem stalo sie naprawde. Babcie delikatnie mowiac to
    > zszokowalo,
    >
    > P.

    Co takiego? Twoja pisowania Alcatraz?

  • 78. Data: 2005-01-27 20:04:52
    Od: talia <i...@W...interia.pl>

    Iwon(k)a wrote:
    > "Tempus" <t...@g...usunto.pl> wrote in message

    > to mozna z sekundowym opoznieniem
    > wylaczyc tv albo przelaczyc program.
    >
    > iwon(k)a

    Wylaczyc mozna, tylko dlaczego to rodzic ma byc za te reklame
    odpowiedzialny, a nie ten kto ja oplaca?

  • 79. Data: 2005-01-27 20:11:05
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "talia" <i...@W...interia.pl> wrote in message news:cHbKd.20$Uo1.17@trndny09...

    > kiedy powoduje szkode wyniku uzywania zgodnie z przeznaczeniem, oraz
    > kiedy ta szkoda wynikla z uzywania jest wieksza niz korzysci.

    konkrety poprosze.

> [...]
    > Nigdy nie bylo i nie bedzie. McDonald ma pierwszenstwo w zaprzestaniu
    > reklamy dzieciom, przed rodzicielskim obowiazkiem uchronienia przez ta

    jak wiesz ja uwazam, iz to wina rodzica
    a nie Mcd.

    > McDonald NIDGY nie pisze "zdrowe". Zauwaz to. Jezeli juz, to pisza
    > "zdrowsze".

    nie, pisze "healthy menu".

    >Jako stopien korzysci/szkodliwosci
    > Bardzo chetnie poczytam raporty prawnikow firmy odnosnie uzywania wyrazu
    > zdrowe w reklamie. Tylko nie mow mi ze ich nie ma.

    czy ja cos mowie??

    iwon(k)a

  • 80. Data: 2005-01-27 20:18:06
    Od: talia <i...@W...interia.pl>

    Iwon(k)a wrote:
    > "talia" <i...@W...interia.pl> wrote in message

    > konkrety poprosze.

    konkrety czego? Definicji prawnej?

    > jak wiesz ja uwazam, iz to wina rodzica
    > a nie Mcd.

    Wiec wychowuj dziecko z nadwaga wyhodowane na frytkach McDonalda i
    przyjmuj na siebie wylaczna wine.

    > nie, pisze "healthy menu".

    Gdzie?

    > czy ja cos mowie??