  • 51. Data: 2005-01-27 18:51:07
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "talia" <i...@W...interia.pl> wrote in message news:8CaKd.12$_X.6@trndny06...

    > Nie.
    >
    > Sa wabione podstepnie reklamami.
    >
    > I ciagna za soba rodzicow.

    a rodzice nie maja _rozumu_?? robia wszystko
    co dziecko im powie???

    iwon(k)a

  • 52. Data: 2005-01-27 18:53:04
    Od: talia <i...@W...interia.pl>

    Iwon(k)a wrote:
    > "talia" <i...@W...interia.pl> wrote in message

    > a rodzice nie maja _rozumu_?? robia wszystko co dziecko im powie???
    >
    > iwon(k)a

    Czesto nie. Najlepiej niech McDonald ujawni jak to jest naprawde
    pokazaniem raportow psychologow dzieciecych. Narazie nabral wody w usta.

  • 53. Data: 2005-01-27 18:53:30
    Od: Lozen <*in*search*4*myself*@*hotmail*.*com*>

    talia wrote:

    > znaczy gdzie?

    Znaczy w Stanach.

    > Jezeli w co drugim BMW beda odpadac kola to BMW bedzie winny
    > wprowadzania na rynek niebezpiecznego produktu. Bez dyskusji.

    No i sa marki samochodow, co jakis czas wzywane przez producentow w
    sprawie jakiejs usterki, ktora moze powodowac np wypadek. Niby
    poprawiaja, ale do sadu tez mozna podac, nie? :-/

    > McDonald
    > nie czuje sie winny identycznego defektu w swoich produktach.

    Iwon(k)a napisala: info tym co znajduje sie w srodku jest dostepne dla
    kazdego zainteresowanego. Reszta to nie ich decyzja - a klienta.
    Kasia
    Ps. Tnij odpowiednio cytaty.

    --
    "The needs of society determine its ethics." ~Maya Angelou~

  • 54. Data: 2005-01-27 18:57:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A czy sa raporty ze najlepiej otwierac McDonaldy wokol szkol? Philip
    > Morris umieszcza reklamy na wysokosci oczu dzieci, bo tak zalecili
    > psychologowie.

    na tym polega geniusz amerykanow, tam trezba skonczyc studia by dojsc do
    tego
    co oczywiste, i wtedy umieja tylko to co sie na studiah nauczyli, nic
    wiecej, np
    gosc z SanFrancisko nie wie ze mieskza kolo wiezieniea Alcatras (jakidr,
    prof cos w tych klimatach)

    P.

  • 55. Data: 2005-01-27 19:00:28
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "talia" <i...@W...interia.pl> wrote in message news:kMaKd.15$_X.1@trndny06...

    > Czesto nie. Najlepiej niech McDonald ujawni jak to jest naprawde
    > pokazaniem raportow psychologow dzieciecych. Narazie nabral wody w usta.

    najlepiej niech rodzice zaczna byc w koncu
    rodzicami.

    iwon(k)a

  • 56. Data: 2005-01-27 19:02:09
    Od: talia <i...@W...interia.pl>

    Lozen wrote:

    > Znaczy w Stanach.

    Schyl sie pod lade w sklepiku na rogu ulicy. Philip morris placi 70
    dolarow miesiecznie wlascicielowi za to miejsce. Wystarczajaca kwota
    zeby pokryc koszta pradu.

    > No i sa marki samochodow, co jakis czas wzywane przez producentow w
    > sprawie jakiejs usterki, ktora moze powodowac np wypadek. Niby
    > poprawiaja, ale do sadu tez mozna podac, nie? :-/

    Wycofuja same uprzedzajac nakaz rzadowy, wlasnie zeby uniknac
    odpowiedzialnosc, albo ja zmniejszyc. Nie zwlania to od
    odpowiedzialnosci jezeli produkt nie zapewnial minimum bezpieczenstwa
    dla uzytkownika.

    Kiedy McDonald ostatnio wycofal cos ze wzgledu na powodowanie masowej
    otylosci wsrod klientow?

    Moze najpierw, kiedy powiadomil klientow o niebezpieczenstwie?

    > Iwon(k)a napisala: info tym co znajduje sie w srodku jest dostepne dla
    > kazdego zainteresowanego.

    Naprawde?
    http://gong.pl/content/view/391/

  • 57. Data: 2005-01-27 19:02:13
    Od: Lozen <*in*search*4*myself*@*hotmail*.*com*>

    talia wrote:

    > ROFTL

    Nie, no pewnie, smiej sie. Troche inaczej dziala ten kraj, z ktorego
    McDonald's sie wywodzi i troche inaczej ten, z ktorego piszesz.
    Uwazasz, ze jezeli mozna bylo wziac do sadu Philip-Morris, to McD's,
    ktory swoja pod wzgledem swojej 'potegi' daleki jest od powyzszego, moze
    ukryc rozne fakty? To dla Ciebie ROTFL.

    > Nie.
    >
    > Sa wabione podstepnie reklamami.
    >
    > I ciagna za soba rodzicow.

    A rodzice to matoly nie majace wlasnego zdania i dodatkowo obawiajace
    sie przeciwko wszelkim sprzeciwom wobec wlasnych dzieci? Zdaje sie, ze
    nie doceniasz rodzicow.

    > czy placa SAME?

    Musisz sie zdecydowac wobec kogo masz skierowac swoje frustracje.
    Dostalo sie McDonad's-owi, rodzicom i dzieciom. Moze rodzicow
    wszystkich wytluc, po problemie bedzie?
    Jezeli _ja_ ide do McD's to nie dlatego, ze dziecko moje mnie za reke
    ciagnie, a dlatego, ze ja mam ochote tam isc.
    Kasia
    --
    "The needs of society determine its ethics." ~Maya Angelou~

  • 58. Data: 2005-01-27 19:02:42
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote in message news:ctbdi1$pr8$1@inews.gazeta.pl...
    np
    > gosc z SanFrancisko nie wie ze mieskza kolo wiezieniea Alcatras (jakidr,
    > prof cos w tych klimatach)

    np jakis ufoludek wczoraj wyladowal w polu
    pszenicy ale zaraz musial sie zwijac bo go
    rolnicy chceili siekiera przepedzic.

    iwon(k)a

  • 59. Data: 2005-01-27 19:04:30
    Od: talia <i...@W...interia.pl>

    Iwon(k)a wrote:
    > "talia" <i...@W...interia.pl> wrote in message

    > najlepiej niech rodzice zaczna byc w koncu
    > rodzicami.
    >
    > iwon(k)a

    Sugerujesz rownosc odpowiedzialnosci pomiedzy natretna reklama McDonalda
    a rodzicami?

  • 60. Data: 2005-01-27 19:10:14
    Od: "Tempus" <t...@g...usunto.pl>

    > zapewne nie,. ale wciaz nad ogladalnoscia
    > tv przez dzieci glowny wplyw powinni miec
    > rodzice.

    Zgadzam się. Niestety nie zawsze wiadomo kiedy puszczą reklamę.