  • 41. Data: 2005-01-27 18:26:30
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: talia <i...@W...interia.pl>

    Lozen wrote:

    > Nie wiem jak w kraju, ale w Stanach dzieci akurat niewiele widuje w
    > McDonald's, widze wielu nastolatkow (to akurat zdaje sie szkol zasluga),

    A czy sa raporty ze najlepiej otwierac McDonaldy wokol szkol? Philip
    Morris umieszcza reklamy na wysokosci oczu dzieci, bo tak zalecili
    psychologowie.

    > wiele mlodych doroslych osob i doroslych. Nastolatkow tez nie widac
    > objadajacych sie burgerami, tylko podjadajacymi frytki, kawalki
    > kurczaka. No i napoj.
    > No chyba ze wszystkie dzieci przychodza w czasie, kiedy nas tam wtedy
    > nie ma ;-)

    > Wiesz, ja sobie zdaje, ze McDonald's ma jakis wplyw reklamowy na dzieci,
    > podobnie jak wszelkie slodkosci, cerials czy zabawki. Nie podoba Ci sie
    > zasada na jakiej dzialaja firmy typu McDonald's - omijaj je z daleka. I
    > bedzie po klopocie :-)
    > Kasia

    Tylko ze za otylosc placimy my wszyscy kosztami leczenia. Gdzie jest moj
    wybor placenia za otylosc klientow McDonalda?

  • 42. Data: 2005-01-27 18:29:58
    Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel>

    Lozen pisze:

    > Przyznam, ze tu faktycznie nie do pomyslenia... Po prostu to co Nixe
    > opisala mija sie z calym zalozeniem idei fast food.

    Może te 15 minut to przesada, ale bardzo często jest tak, że albo czeka się
    przy kasie (bo obsługująca panienka wbija klawisze jednym paluszkiem, a potem
    pięć razy biega a to po frytki, a to po hamburgera, a to po picie itp.), albo
    dostaje tylko część zamówienia i potem przy stoliku czeka na resztę.
    Ale gdy klientów jest więcej, niż 2-3 osoby, to często w kolejce czeka się
    nawet 15 minut.

    --
    PozdrawiaM

  • 43. Data: 2005-01-27 18:31:58
    Od: Lozen <*in*search*4*myself*@*hotmail*.*com*>

    talia wrote:

    > A czy sa raporty ze najlepiej otwierac McDonaldy wokol szkol?

    Nie zrozumialas o co chodzi. To nie o raporty, Iwon(k)a z pewnoscia wie
    o co chodzi (cos tam z pieniedzmi dla szkol itp). Wiem ze dzwoni, ale
    nie wiem gdzie, wiec wiecej mowic nie bede.
    BTW, te McD's sa otwarte _w_ szkolach, w stolowkach, nie _przy_ szkolach.

    > Philip
    > Morris umieszcza reklamy na wysokosci oczu dzieci, bo tak zalecili
    > psychologowie.

    Nie tu...

    > Tylko ze za otylosc placimy my wszyscy kosztami leczenia.

    Tylko ze czy McDonald's jest winny otylosci? Reklama sobie, ale wybor
    ostateczny nalezy do czlowieka. I do rodzica. Cos tu bylo niedawno o
    wchodzeniu na glowe ;-)

    > Gdzie jest moj
    > wybor placenia za otylosc klientow McDonalda?

    A za leczenie rannych po wypadkach drogowych tez czujesz sie obciazona?
    Do producentow BMW czy Fiata juz pisalas?
    Kasia
    --
    "The needs of society determine its ethics." ~Maya Angelou~

  • 44. Data: 2005-01-27 18:32:16
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "talia" <i...@W...interia.pl> wrote in message news:%jaKd.23$NV2.3@trndny01...

    > A skad wiesz ze tego nie maja?

    bo jesli by mieli, dawno by to
    opublikowali.

    >Jezeli nie maja, to bardzo proste. Musza
    > to przyznac i dostana wyrok na swoja korzysc dosc szybko. Chyba ze
    > jednak badania drobiazgowe badania psychologiczne dzieci prowadza, i te
    > badania sa bardzo niekorzystne dla ustalenia winy firmy.

    pytam sie wiec, czy dzieci ida tam SAME? czy placa SAME?

    > Zreszta adwokat chce lawy przysieglych, ktora to lawe wybierac bedzie
    > McDonald ze strona przeciwna. Sedzia nie bedzie mial nic do wyroku. Wiec
    > o co ten bol?

    wlasnie, o co?

    iwon(k)a

  • 45. Data: 2005-01-27 18:33:26
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "Nixe" <nixe@fałpe.peel> wrote in message news:ctbbua$2nkr$1@news.mm.pl...

    > Ale gdy klientów jest więcej, niż 2-3 osoby, to często w kolejce czeka się nawet 15
    minut.

    nie do pomyslenia w zadej sieci fast foodow w USA.

    iwon(k)a

  • 46. Data: 2005-01-27 18:33:36
    Od: Lozen <*in*search*4*myself*@*hotmail*.*com*>

    Nixe wrote:

> [...]
    > paluszkiem, a potem pięć razy biega a to po frytki, a to po hamburgera,
    > a to po picie itp.), albo dostaje tylko część zamówienia i potem przy

    A, to tez czasami sie zdaza :-)

    > Ale gdy klientów jest więcej, niż 2-3 osoby, to często w kolejce czeka
    > się nawet 15 minut.

    Tu kulejki obslugiwane sa eskpresowo. Na te frytki tylko czasami trzeba
    poczekac.
    Kasia
    --
    "The needs of society determine its ethics." ~Maya Angelou~

  • 47. Data: 2005-01-27 18:36:37
    Od: Lozen <*in*search*4*myself*@*hotmail*.*com*>

    Lozen wrote:

    > Tu kulejki obslugiwane sa eskpresowo. Na te frytki tylko czasami trzeba
    > poczekac.

    Hehe, nie kUlejki, a kolejki ;-)
    Na te frytki czeka sie czasami do 5 minut, ale zdaza sie to bardzo rzadko.
    Swoja droga najruchliwszy punkt w Times Square jest jednym z najszybciej
    obslugiwanych.
    Kasia
    --
    "The needs of society determine its ethics." ~Maya Angelou~

  • 48. Data: 2005-01-27 18:40:13
    Od: talia <i...@W...interia.pl>

    Lozen wrote:

> [...]
    > nie wiem gdzie, wiec wiecej mowic nie bede.
    > BTW, te McD's sa otwarte _w_ szkolach, w stolowkach, nie _przy_ szkolach.

    znaczy gdzie?

> [...]
    >

    > A za leczenie rannych po wypadkach drogowych tez czujesz sie obciazona?
    > Do producentow BMW czy Fiata juz pisalas?

    Jezeli w co drugim BMW beda odpadac kola to BMW bedzie winny
    wprowadzania na rynek niebezpiecznego produktu. Bez dyskusji. McDonald
    nie czuje sie winny identycznego defektu w swoich produktach.

  • 49. Data: 2005-01-27 18:42:12
    Od: talia <i...@W...interia.pl>

    Iwon(k)a wrote:
    > "talia" <i...@W...interia.pl> wrote in message

    > bo jesli by mieli, dawno by to
    > opublikowali.

    ROFTL

    > pytam sie wiec, czy dzieci ida tam SAME?

    Nie.

    Sa wabione podstepnie reklamami.

    I ciagna za soba rodzicow.

  • 50. Data: 2005-01-27 18:50:28
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <J...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jakieś chore pozwy. A gdzie byli rodzice tych dzieci? Czemu ich
    prowadzili do McDonalda?

    Spokojnie, od tego są inni adwokaci. Oni z kolei w imieniu dzieci będą
    pozywać rodziców. Były już takie przypadki, tylko nie pamiętam czy w USA
    czy w Swecji...

    Alek