  • 31. Data: 2005-01-27 18:03:35
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "talia" <i...@W...interia.pl> wrote in message news:d0aKd.9$_X.5@trndny06...

    > Kolory wlasnie sa dobrane zeby zwracaly uwage i wabily dzieci do srodka,
    > ale po prau minutach meczyly oczy rodzicow.

    trudno sie z tym calkowicie zgodzic, bowiem owszem
    logo firmy jest takie samo, ale kolory roznych
    juz lokali sa bardzo rozne.

    iwon(k)a

  • 32. Data: 2005-01-27 18:06:44
    Od: Lozen <*in*search*4*myself*@*hotmail*.*com*>

    Iwon(k)a wrote:

    > trudno sie z tym calkowicie zgodzic, bowiem owszem
    > logo firmy jest takie samo, ale kolory roznych juz lokali sa bardzo rozne.

    Hehe, Iwon(k)o, moze McDonald's testuje wpierw upodobania na danym
    skrzyzowaniu ulic, i dopiero pozniej projektuje kolory do wewnatrz? ;-)
    Kasia
    --
    "The needs of society determine its ethics." ~Maya Angelou~

  • 33. Data: 2005-01-27 18:08:36
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "Lozen" <*in*search*4*myself*@*hotmail*.*com*> wrote in message

    > Hehe, Iwon(k)o, moze McDonald's testuje wpierw upodobania na danym
    > skrzyzowaniu ulic, i dopiero pozniej projektuje kolory do wewnatrz? ;-)

    na 100% ;))

    iwon(k)a

  • 34. Data: 2005-01-27 18:08:56
    Od: talia <i...@W...interia.pl>

    Lozen wrote:

    > Czyli tylko rodzice z dziecmi chodza do McDonald's? ;-)
    > Kasia

    Niech McDOnald's poda statystyki jaki procent klienteli stanowia dzieci,
    z rozbiciem na grupy wiekowe, grupy z opiekunami, itd.

    Skoro McDonald nie jest nic wienien to w ich interesie lezy uzyskanie
    przykladnego wyroku uniewiniajacego. Tymczasem firma panicznie broni sie
    przed ujawnianiem raportow psychologicznych dzieci.

  • 35. Data: 2005-01-27 18:09:16
    Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel>

    talia pisze:

    > Kolory wlasnie sa dobrane zeby zwracaly uwage i wabily dzieci do
    > srodka, ale po prau minutach meczyly oczy rodzicow.

    Szczerze mówiac ja nawet nie wiem, jakie to kolory (chyba w kazdym lokalu sa
    inne?), ale wiem, ze to, co mnie meczy po paru minutach, to smród, brudne
    stoliki i fakt, ze na glupie frytki czy bule trzeba czasem czekac 15 minut,
    choc jest sie jedynym klientem.

    --
    PozdrawiaM

  • 36. Data: 2005-01-27 18:13:15
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "talia" <i...@W...interia.pl> wrote in message news:Y6aKd.25$B31.7@trndny04...
    > Niech McDOnald's poda statystyki jaki procent klienteli stanowia dzieci,
    > z rozbiciem na grupy wiekowe, grupy z opiekunami, itd.

    czy te dzieci NIE maja RODZICOW???

    > Skoro McDonald nie jest nic wienien to w ich interesie lezy uzyskanie
    > przykladnego wyroku uniewiniajacego. Tymczasem firma panicznie broni sie
    > przed ujawnianiem raportow psychologicznych dzieci.

    a moze powinni przygotowac raport psychologiczny
    nieodpowiedzialnych rodzicow???

    iwon(k)a

  • 37. Data: 2005-01-27 18:14:05
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "Nixe" <nixe@fa?pe.peel> wrote in message news:ctbang$2138$1@news.mm.pl...

    ale wiem, ze to, co mnie meczy po paru minutach, to smród, brudne
    > stoliki i fakt, ze na glupie frytki czy bule trzeba czasem czekac 15 minut, choc
    jest sie jedynym klientem.

    ??? jestem w szoku. toz to "slow food" ;)

    iwon(k)a

  • 38. Data: 2005-01-27 18:19:07
    Od: Lozen <*in*search*4*myself*@*hotmail*.*com*>

    talia wrote:
    > Niech McDOnald's poda statystyki jaki procent klienteli stanowia dzieci,
    > z rozbiciem na grupy wiekowe, grupy z opiekunami, itd.

    Nie wiem jak w kraju, ale w Stanach dzieci akurat niewiele widuje w
    McDonald's, widze wielu nastolatkow (to akurat zdaje sie szkol zasluga),
    wiele mlodych doroslych osob i doroslych. Nastolatkow tez nie widac
    objadajacych sie burgerami, tylko podjadajacymi frytki, kawalki
    kurczaka. No i napoj.
    No chyba ze wszystkie dzieci przychodza w czasie, kiedy nas tam wtedy
    nie ma ;-)

    > Skoro McDonald nie jest nic wienien to w ich interesie lezy uzyskanie
    > przykladnego wyroku uniewiniajacego. Tymczasem firma panicznie broni sie
    > przed ujawnianiem raportow psychologicznych dzieci.

    Wiesz, ja sobie zdaje, ze McDonald's ma jakis wplyw reklamowy na dzieci,
    podobnie jak wszelkie slodkosci, cerials czy zabawki. Nie podoba Ci sie
    zasada na jakiej dzialaja firmy typu McDonald's - omijaj je z daleka. I
    bedzie po klopocie :-)
    Kasia
    --
    "The needs of society determine its ethics." ~Maya Angelou~

  • 39. Data: 2005-01-27 18:21:51
    Od: Lozen <*in*search*4*myself*@*hotmail*.*com*>

    Iwon(k)a wrote:

    > "Nixe" <nixe@fałpe.peel> wrote in message news:ctbang$2138$1@news.mm.pl...
    >
    > ale wiem, ze to, co mnie meczy po paru minutach, to smród, brudne

    > ??? jestem w szoku. toz to "slow food" ;)

    Przyznam, ze tu faktycznie nie do pomyslenia... Po prostu to co Nixe
    opisala mija sie z calym zalozeniem idei fast food.
    Kasia
    --
    "The needs of society determine its ethics." ~Maya Angelou~

  • 40. Data: 2005-01-27 18:22:51
    Od: talia <i...@W...interia.pl>

    Iwon(k)a wrote:
> [...]
    >

    > czy te dzieci NIE maja RODZICOW???

    > a moze powinni przygotowac raport psychologiczny nieodpowiedzialnych

    A skad wiesz ze tego nie maja? Jezeli nie maja, to bardzo proste. Musza
    to przyznac i dostana wyrok na swoja korzysc dosc szybko. Chyba ze
    jednak badania drobiazgowe badania psychologiczne dzieci prowadza, i te
    badania sa bardzo niekorzystne dla ustalenia winy firmy.

    Zreszta adwokat chce lawy przysieglych, ktora to lawe wybierac bedzie
    McDonald ze strona przeciwna. Sedzia nie bedzie mial nic do wyroku. Wiec
    o co ten bol?