  • 211. Data: 2005-02-06 16:33:43
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: amur <f...@i...pl>

    Przemek R. wrote:

    > kogog konkretnie zabili???

    Philip Morris zabija swoich najwytrwalszych klientow rakiem pluc. Cos
    150 dziennie w samej Polsce. Ciekawe gdyby Ford wprowadzil na polski
    rynek auta zabijajace choc polowe tego. Jak myslisz, czy prokurator
    zainteresowalby sie autami?

    > az mi sie chce przeslac ten post do polskich md bo dzialasz na szkode
    > firmy,
    > wygadujesz niczym poparte bzdury, a w polsce to nie oni beda musieli
    > wykazac ze nie sa jeleniem
    > a Ty.

    ROTFL

    Myslisz ze magister Klapa nie monitoruje sieci? Martwia mnie tylko
    koszta tlumaczen, zeby kierownictwo w Illinois moglo zrozumiec Twoje
    wynurzenia.

    Zreszta po przegranym procesie o oszczerstwo w Londynie, MD ani w glowie
    testowac na sobie cudza wolnosc wypowiedzi. Ten proces jest
    akademickim przykladem uczonym dzis na uczelniach calego swiata. MD
    palnal najwieksza glupote XX wieku. Pozwal dwoch bezrobotnych, a
    skonczyl w Ksiedze Rekordow Guinessa z najdluzszym procesem w Historii
    Anglii.
    http://www.mcspotlight.org
    Glupota kosztowala ich cos 10 milionow USD.

    > tak na marginesie , kim jest najlepszy klient, moze ty?

    Ten ktory przynosi najwiecej dochodow, czyli staly.

    > wrocmy do przykladu z bochenkami chleba, zadnej chemii, osoba otyla
    > wpieprza
    > po4 bochenki dzinnie, za rok jest tliusta jak swinia, jej serce pompuje
    > dwa razy wiecej niz powinno, ktos jest winny???????????

    Nie wystepuje to w praktyce. Natomiast wystepuje konsumpcja MD 4 razy w
    tygodniu przez dzieci.

    > Inie pierd. mi zaraz o chemii tylko na to konkretne pytanie odpowiedz,
    > Odrazu uprzedzam, tak producentowiuzalezy by jak najwiecej osob jadlo jego
    > cleb i jak najwiecej kupowalo ten chleb.

    Nie musi to byc chleb. Jezeli producent szalikow by dodawal chemie w ten
    sposob ze kienci byliby uzaleznieni i umierali przedwczesnie na zawal
    serca, to tez by odpowiadal. Co MD dodaje naprawde moze wyjsc dopiero na
    procesie.

    > sprecyzuj,
    >
    > P.

    Co tutaj precyzowac? Oszustwo jest oszustwem. Duze albo male.

  • 212. Data: 2005-02-06 17:07:58
    Od: amur <f...@i...pl>

    Przemek R. wrote:

    > pieprzysz od 300 postow ze robia to i tamto wiec zadam abys napisala
    > na czym polegha szkodliwosc produktu MDonalda, bo to co robisz to sa
    > pomowienia.

    Dziekuje za wyjasnienie. Pomowienie jest mowieniem czegoc o czym sie w
    gory wie ze jest nieprawda. To nie wystepuje w przypadku MD.
    Szkodliwosc polega na otylosci, cukrzycy u dzieci, zawalach i innych
    problemach zdrowotnych.

    > czyli tak jak znacnza wiekszosc polskicj napoi,
    > czy tam jest napisane sok z pomaranczy czy sok pomaranczowy?

    Gramatyka nie ma zadnego znaczenia. Nie jest to sok, a napoj na bazie
    soku z dodatkami chemicznymi.

    > a jak, rozwin

    TY wprowadzasz na rynek produkt, to TY musisz zapewnic minimalne
    bezpieczenstwo wg stanu wiedzy na dzien wprowadzenia na rynek.
    TY musisz przewidzeic uzycie. TY musisz przewidziec naduzycie, ZWLASZCZA
    PRZEZ DZIECI. (pytanie pomocnicze: komu reklamuje clown MD? Rodzicom?)

    MD z pewnoscia ma w archiwach wydruki z witryny http://www.cdc.gov o
    szkodliwosci wlasnych produktow. Wiec dlaczego nie wycofaja receptur?

    > Juz we wczesnym sredniowieczu

    > rozwin, za co niby?

    Za to samo co robi MD.

    > ale chemia spozywcza to nie jest trucizna,

    Skad to wiesz? Jezeli pracownicy w fabryce dodatkow chemicznych MD
    pochorowali sie chronicznie, to dlaczego ten sam produkt jest bezpieczny
    kiedy jest sprzedawany w Polsce.

    do napoi uzywa sie skladnikow
    > ktore nie szkodza organizmowi

    Tutaj znowu nie rozumiesz pewnych spraw. Niebezpieczenstwa dodatku
    chemicznego nie udowadnia sie. Udowadnia sie tylko bezpieczenstwo.
    Wszystko co nie jest stwierdzone jako bezpieczne jest RYZYKOWNE z
    definicji. Skoro MD ukrywa dodatki, to skad wiesz ze to bezpieczne.

    > inaczej nie bylyby dopuszczone do obrotu.

    O lapowkach slyszales?

    > prosze precyzyjnie.
    >
    > P.

    Do kranowki dodaje sie zwiazki chlorku dla dezynfekcji.

  • 213. Data: 2005-02-06 17:20:25
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 06 Feb 2005 16:05:49 GMT, amur <f...@i...pl> napisał:

    > Nie. "plytki" = "nierzetelny" = "malo wiarygodny"

    bo przeczy twoim histerycznym tezom?

    > Co wraca nas do punktu wyjscia, czyli agresywnosci skladnika produktu.

    Na tej samej zasadzie możesz powiedzieć, że herbata z cytryną zawiera
    agresywny składnik w postaci kwasu cytrynowego a sałatka śledziowa zawiera
    agresywny skłądnik w postaci octu.

    > Ale wabi dzieci z rodzicami podstepem i oszustwem, i za to odpowiada
    > cywilnie.

    Potafisz podać podstawę prawną twierdzenia? I niby na czym ma polegać
    podstęp i oszustwo?

    > Raczej Organizacja Skorumpowana i Przesiaknieta Oszutami, po angielsku
    > Racketeer Influenced and Corrupt Organization, w skrocie RICO:
    > http://www.law.cornell.edu/uscode/html/uscode18/usc_
    sup_01_18_10_I_20_96.html
    > Z tego paragrafu wlasnie przed sadem w DC odpowiada Philip Morris za
    > caloksztalt dzialanosci biznesowej:
    > http://www.usdoj.gov/civil/cases/tobacco2/
    > Paragraf kryminalny daje ofiarom mozliwosc dochodznia odszkodowania za
    > ZORGANIZOWANA PRZESTEPCZOSC.

    Przypominam, że USA to taki śmieszny kraj w którym 12 idiotów może uznać
    MD za winnego tego że niezdarny klient poparzy się kawą albo stwierdzić,
    że producent broni odpowiada za dokonane przy jej pomocy zabójstwo.

    > Przypominam, McDonald's uzywa tych samych firm w prowadzeniu
    > dzialanosci. Wiec moze jednak istnieje cos takiego jak masowa
    > konspiracja i zorganizowana przestepczosc przez inwestorow Planu
    > Balcerowicza?

    Taaa, wiesz co, musisz pogadać z doktorem G. Krukiem Ph.D. Macie podobnie
    spiskowe poglądy.

    > Nie bardzo. Babcie straze miejscie, gminne i jakie tylko ganiaja i
    > wlepjaja mandaty, a do McDonalda nikt z GIS sie nie pofatygowal.

    A potrafisz wskazać przepisy, które łamie MacDonald?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 214. Data: 2005-02-06 17:29:16
    Od: amur <f...@i...pl>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Większość tych "syntetyków" to naturalne substancjie wystepujące w
    > przyrodzie, tyle tylko, ze sztucznie zsyntetyzowane i dodane w większej
    > ilości.

    "Tylko tyle"? Czy moze "az tyle"? Kto je weryfikowal, skoro GIS nawet
    nie wie co jest dodawane prezz MD?

    Nie wiem czy pamiętasz, ale parę lat temu krażyła taka lista
    > substancji E - kolportowana przez stowarzyszenia ekoidiotyczne jako
    > lista substancji szkodliwych dla zdrowaia. Można sięz niej było
    > dowiedzieć, że kwas cytrynowy (E 330) jest rakotwórczy a beta karoten i
    > chlorofil wywołują zabyrzenia jelit.

    Co nie zmienia faktu ze lista E zawiera substancje szkodliwe dla
    zdrowia. List tze nie mowi nic o kombinacji w organiznie paru skladnikow
    na raz.

    A najlepsze w tym wszystkim ze taki Codex Alimentarius sponsoruje nie
    kto inny jak sam Bayer, rpoducent pestycydow. Oni to juz napewno dbaja o
    nasze zdrowie.

    Wracajac do barwnikow, to jednak ryzyko jest takie ze Bruksela nakazala
    zmniejszenie dopuszczalnych dawek w karmie dla ryb bo powoduje slepote u
    ludzi!!!

    http://www.smithandlowney.com/salmon/

    http://www.food.gov.uk/safereating/additivesbranch/e
    numberlist

    Mimo to szkodliwe dla zdrowia dodatki sa dopuszczone np

    E161g Canthaxanthin
    http://www.food.gov.uk/safereating/additivesbranch/e
    numberlist

    Jakos nie widze zeby MD czy takie Tesco chwalilo sie ze skad te pyszne
    kolory ich "zywnosci".

    > Inaczej mówiąc jest to rozcieńczony koncentratu soku pomarańczowego.
    > Ich zbrodnia polega zatem na tym, ze dodają wodę do odwodnionego soku
    > i śmią to nazywac sokiem.

    To sie nazywa po polsku OSZUSTWO. Nie mowiac juz o utrwalaczach tego
    koncentatu. Z Brazylii do Polski statek plynie ladnych pare dni.

    > Możesz podać który z kodeksów wczesnośredniowiecznych przewidywał taką
    > karę?

    Zobacz Herni Pirenne i Carlo Cipolla.

    > Jest to dopuszczalne. Potrafisz wskazać przepis, któy tego zxabrania?

    Konstytucja NAKAZUJE dbanie o zdrowie. Starczy? To wyklucza
    automatycznie dodatki do zywnosci znane jako szkodliwe.

    U mnie dodaja.

  • 215. Data: 2005-02-06 17:40:00
    Od: amur <f...@i...pl>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > bo przeczy twoim histerycznym tezom?

    Nie. Bo wielkrotnie osmieszyl sie bredniami, nie mowiac juz o
    tlumaczeniach, jak np krowa ktora poszla do pracy (czyli cielis sie, bo
    tlumacz nie wiedzial co to labor).

    > Na tej samej zasadzie możesz powiedzieć, że herbata z cytryną zawiera
    > agresywny składnik w postaci kwasu cytrynowego a sałatka śledziowa
    > zawiera agresywny skłądnik w postaci octu.

    Zawiera, z tym ze nie ma porownania ilosci smieci w "zywnosci" MD z
    konsumcja herbaty z paroma kroplami cytryny.

    > Potafisz podać podstawę prawną twierdzenia? I niby na czym ma polegać
    > podstęp i oszustwo?

    Prowadzenie badan psychologicznych dzieci na podatnosc na ich aroganckie
    reklam.

    sup_01_18_10_I_20_96.html

    > Przypominam, że USA to taki śmieszny kraj w którym 12 idiotów

    Dodajmy, idiotow wybranych przez... MD.

    może
    > uznać MD za winnego tego że niezdarny klient poparzy się kawą albo
    > stwierdzić,

    Mozesz podac konkretny przypadek? Cos mi wyglada ze cytujesz GWno.

    > że producent broni odpowiada za dokonane przy jej pomocy
    > zabójstwo.

    Jezeli siwadomie wlozyl do reki mordercy bron, to dlaczego nie.
    Sprzedawali celowo na obrzezach Chicago zeby ominac miastowe restrykcje,
    i wiedzac ze sprzedaja kryminalistom w celu popelnienia przestepstwa.
    Sprawa prosta.

    > A potrafisz wskazać przepisy, które łamie MacDonald?

    Chocby ustawe konsumencka wprowadzajac na rynek produkt niebezpieczny
    bez ostrzezenia.

  • 216. Data: 2005-02-06 17:41:11
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 06 Feb 2005 15:51:30 GMT, amur <f...@i...pl> napisał:

    > kliknij na http://www.cdc.gov i poszukaj. Jest tam mnostwo raportow o
    > SZKODLIWOSCI cudow z MD.

    Potrafisz wskazać raport, który mówui o szkodliwości Coca-coli
    spowodowanej zawartością kwasu fosforowego?

    > A najciekawsze ze pewna firma chemiczna spod Nowego Jorku jest
    > licencjonowana przez rzad do importu lisci Coca z Am. Pld.
    > http://www.deadiversion.usdoj.gov/fed_regs/manufact/
    reg/2004/fr081012.htm
    > Firma ta jest dostawca skladnikow dla Coca Coli.

    Coca-cola zawiera ekstrakt z lilści Coca. Co w tym dziwnego?

    > Wagowo, czy objetosciowo? Tak czy owak starczy zeby zniszczyc kosci
    > dorastajacemu dziecku.

    Objetościowo. I nie wystarczy.

    > Amatorszczyzna.

    Może. ale w dalszej części posta ty kompromitujesz się dokumentnie

    > Tutaj masz pierwszy z brzegu dokument przewozowy dla PA:
    > http://www.bu.edu/es/labsafety/ESMSDSs/MSPhosphoricA
    cid.html
    > Taki dokument MUSI towarzyszyc przeworzeniu beczki z substancja przez
    > caly czas. I coz tam pisze sam produent:
    [ciach]
    > Czyli dodatek chemiczny jest skrajnie niebezpieczny podczas transportu
    > do fabryki Coca Coli, ale podawany dzieciom w przybytkach McDonald's to
    > juz nie.

    To karta charakterystyki chemicznej dla kwasu fosforowego. A teraz zagadka
    dla inteligentnej blondynki. Czy kwas fosforowy o stężeniu 85% jest tak
    samo niebezpieczny jak kwas fosforowy o stężeniu 0,2%?

    a żeby jeszce dogłębniej ukazać twoją kompromitację zapoznaj się z kartami
    charakterystyki dla:

    1. wody utlenionej:
    http://www.bu.edu/es/labsafety/ESMSDSs/MSHydPeroxide
    .html
    2. kwasku cytrynowego
    http://www.syndel.com/msds/citric_acid_msds.htm
    3. octu
    http://www.bu.edu/es/labsafety/ESMSDSs/MSAcetic.html

    no i jak się teraz czujesz? łyso ci?

    > Przemysl Public Relations zakamuflowany jako "wyjasnienie".

    ...bo nie potwierdza twojej histerycznej tezy.

    > Octu dzieci nie pija na co dzien w szkolach. Coca Cole tak.

    Te same dzieci maja w żołądkach kwas o pH 1. Sądzisz, że on im szkodzi?

    > Ile tego soku pijesz w miesiacu? Nie ma porownania jezeli chodzi o
    > narazenie.

    Na razie jeszczcze nie przedstawiłaś żadnych dowodów że picie napojów o pH
    2-3 jest wogóle szkodliwe dla zdrowia.

    > ph kwasu żołądkowego to mniej więcej 1. Więc
    >
    > Tylko ze kwas zaladkowy wystepuje naturalnie i jest tam dla powodow.
    > Kwasu fosforowy nie jest w naturze do konsumpcji ludzkiej. A juz napewno
    > nie jako czesc diety dzieci.

    Rozmawiamy o pH, a nie o rodzaju kwasu. I czy masz dowody na to, że kwas
    ten, w stężeniu 0,2% jest szkodliwy dla zdrowia? Aha, i nie zapominaj o
    tym, ze wszystkie napoje gazowane zawierają jeszcze kwas węglowy.

    > California zabronila sprzedazy z okienek MD do aut z wlaczonym
    > silnikiem. Ile metrow szesciennych spalin dostarca nam MD kazdym
    > klientem obsluzonym w ten sposob w Polsce? Im jest taniej pozbyc sie
    > klienta na zewnatrz, bo miejsce siedzace w srodku kosztuje. Reszta placi
    > za to zdrowiem.

    Natomiast w New Hampshire nakazuje wyłączać silniki podczas postoju przed
    czerwonym światłem. I nie ma to nic wspólnego z MacDonaldem.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 217. Data: 2005-02-06 17:55:30
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 06 Feb 2005 17:40:00 GMT, amur <f...@i...pl> napisał:

    > Nie. Bo wielkrotnie osmieszyl sie bredniami, nie mowiac juz o
    > tlumaczeniach, jak np krowa ktora poszla do pracy (czyli cielis sie, bo
    > tlumacz nie wiedzial co to labor).

    CZy nie zauważasz różnicy pomiędzy błędami merytorycznymi a błędzami w
    tłumaczeniu? Kompromuitujesz się.

    > Zawiera, z tym ze nie ma porownania ilosci smieci w "zywnosci" MD z
    > konsumcja herbaty z paroma kroplami cytryny.

    Zmieniasz temat. Potrafisz zdobyć się na przyznanie się że nie miałaś
    racji czy nie?
    Przyznaj wreszcie, że CocaCola nie jest bardziej "agresywna" niż ocet czy
    kwasek cytrynowy a opwieści o odrdzewniaiu colą to bzdury.

    > Prowadzenie badan psychologicznych dzieci na podatnosc na ich aroganckie
    > reklam.

    nadal nie widzę oszustwa.

    > Dodajmy, idiotow wybranych przez... MD.

    kipsko znasz procedurę amerykańską

    http://www.offthekuff.com/mt/archives/001070.html

> [...]
    > Sprzedawali celowo na obrzezach Chicago zeby ominac miastowe restrykcje,
    > i wiedzac ze sprzedaja kryminalistom w celu popelnienia przestepstwa.

    Prosta. Nie ponosi odpowiedzialności za jej uzycie przez przestępcę.

    > Chocby ustawe konsumencka wprowadzajac na rynek produkt niebezpieczny
    > bez ostrzezenia.

    Kiepsko znasz prawo. Bardzo kiepsko. I co masz na mysli pisząc "ustawa
    konsumencka"?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 218. Data: 2005-02-06 18:07:44
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 06 Feb 2005 17:29:16 GMT, amur <f...@i...pl> napisał:

    > "Tylko tyle"? Czy moze "az tyle"? Kto je weryfikowal, skoro GIS nawet
    > nie wie co jest dodawane prezz MD?

    Ale ty wiesz, że jest dodawane, tak?

> [...]
    >
    > Co nie zmienia faktu ze lista E zawiera substancje szkodliwe dla
    > zdrowia. List tze nie mowi nic o kombinacji w organiznie paru skladnikow

    Wiesz, Witamina C w dużych dawkach jest trucizną.

    > A najlepsze w tym wszystkim ze taki Codex Alimentarius sponsoruje nie
    > kto inny jak sam Bayer, rpoducent pestycydow. Oni to juz napewno dbaja o
    > nasze zdrowie.

    Bayer jest przede wszystkim producentem farmaceutyków. Aspiryna BAYER,
    mówi ci to coś?

    > Wracajac do barwnikow, to jednak ryzyko jest takie ze Bruksela nakazala
    > zmniejszenie dopuszczalnych dawek w karmie dla ryb bo powoduje slepote u
    > ludzi!!!
    >
    > http://www.smithandlowney.com/salmon/

    Tan link o niczym takim nie mów. Wspomiona tylko o pozwie przeciwko
    nieuczciwym hodowcom łosoci, którzy podają rybom barwniki by wyglądały jak
    łososie atlantyckie.
    Nie ma tam nigdzie mowy o szkodliwości owych barwników.

    > Mimo to szkodliwe dla zdrowia dodatki sa dopuszczone np
    >
    > E161g Canthaxanthin
    > http://www.food.gov.uk/safereating/additivesbranch/e
    numberlist

    To pochodna karotenu (wiesz, tego czerwonego barwnika marchewek) stosowana
    w kosmetykach - samoopalaczach. Żaden z linków nie zawiera inforacji
    jakoby była ona szkodliwa dla zdrowia

    > Jakos nie widze zeby MD czy takie Tesco chwalilo sie ze skad te pyszne
    > kolory ich "zywnosci".

    Na etykietkach zawsze znajdziesz informację o sztucznym barwieniu. A już
    moja babcia wiedziała, ze jak da kurom suszonej marchewki to jajka będą
    miały pięknie pomarańczowe żółtka.

    > To sie nazywa po polsku OSZUSTWO. Nie mowiac juz o utrwalaczach tego
    > koncentatu. Z Brazylii do Polski statek plynie ladnych pare dni.

    A potrafisz powiedzieć czym się różni sok odwodniony i następnie uwodniony
    od soku którego nie odwadniano? A poza tym koncentrat jest mrożony, nie
    trzeba go konserwować.

    > Zobacz Herni Pirenne i Carlo Cipolla.

    Obaj byli historykami. Pytałem o kodeksy. Sachsenspiegel takiej kary nie
    zna.

    > Konstytucja NAKAZUJE dbanie o zdrowie. Starczy? To wyklucza
    > automatycznie dodatki do zywnosci znane jako szkodliwe.

    Wymień dodatki do żywności znane jako szkodliwe.

    > U mnie dodaja.

    Znaczy nie znasz się na chemii. Poza tym ty z pewnością codziennie
    dodajesz do swojego jedzenia chlorek. Chlorek sodu dokładnie.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 219. Data: 2005-02-06 18:16:39
    Od: amur <f...@i...pl>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Potrafisz wskazać raport, który mówui o szkodliwości Coca-coli
    > spowodowanej zawartością kwasu fosforowego?

    Tak. I duzo wiecej o "zywnosci" MD. Wystarczy poszukac wyrazami kluczowmi.

    reg/2004/fr081012.htm

    > Coca-cola zawiera ekstrakt z lilści Coca. Co w tym dziwnego?

    A to ze ekstrakt Coca w napojach firmy zostal zdelegalizowany cos wiek
    temu.

    Nie widze informacji o Coca na butelkach.

    > Objetościowo. I nie wystarczy.

    Wystarczy przy regularnym spozywaniu. przez dluzszy czas.

    > Może. ale w dalszej części posta ty kompromitujesz się dokumentnie

    Majac do wybory amatorszczyzne i CDC, woe ten drugi. Ty tymczasem nie
    potrafisz znalezc materialow tamze.

> [...]
    > zagadka dla inteligentnej blondynki. Czy kwas fosforowy o stężeniu 85%
    > jest tak samo niebezpieczny jak kwas fosforowy o stężeniu 0,2%?

    Odpowiedz dla Blondynki: szkodliwosc zalezy m.in. od wagi ciala (dziecka
    np), a samo wdychanie jest szkdoliwe z malych ilosciach:

    7. Handling and Storage

    Handling:
    Wash thoroughly after handling. Do not breathe dust, vapor, mist, or
    gas. Do not get in eyes, on skin, or on clothing. Use only in a chemical
    fume hood.
    Exposure Limits

    Chemical Name ACGIH

    Phosphoric acid 1 mg/m3; 3 mg/m3 STEL

    > a żeby jeszce dogłębniej ukazać twoją kompromitację zapoznaj się z
> [...]

    I dzieci codziennie pija wode utleniona przy zagryzaniu Big Maca.

    > 2. kwasku cytrynowego
    > http://www.syndel.com/msds/citric_acid_msds.htm
    > 3. octu
    > http://www.bu.edu/es/labsafety/ESMSDSs/MSAcetic.html

    Ocet dzieci pija tez 7 razy dziennie. Razem z frytkami.

    > no i jak się teraz czujesz? łyso ci?

    Nie. Porownujesz bledne rzeczy i tyle.

    > ...bo nie potwierdza twojej histerycznej tezy.

    Nie, bo wiem jak ten przemysl dziala.

    > Te same dzieci maja w żołądkach kwas o pH 1. Sądzisz, że on im szkodzi?

    Kwas zoladkowy wystepuje naturalnie w zaladku. Smieci MD posiadaja
    dodatki, ktor nie powinny byc konsumowane. Ich celem jest podwyzszenie
    profitow kosztem konsumenta, a nie troska o diete.

    > Na razie jeszczcze nie przedstawiłaś żadnych dowodów że picie napojów o
    > pH 2-3 jest wogóle szkodliwe dla zdrowia.

    http://www.cdc.gov. Gdzie mowie ze picie napojow o pH 2-3 jest
    szkodliwe. Mowie ze stale spozywanie Coca Coli jest szkodliwe. pH jest
    tylko jednym z czynnikow.

    > Rozmawiamy o pH, a nie o rodzaju kwasu. I czy masz dowody na to, że
    > kwas ten, w stężeniu 0,2% jest szkodliwy dla zdrowia?

    http://www.cdc.gov Pamietaj, ze ryzyka nie trzeba udowadniac. Udowadnia
    sie pewniki, czyli bezpieczenstwo.

    Aha, i nie
    > zapominaj o tym, ze wszystkie napoje gazowane zawierają jeszcze kwas
    > węglowy.

    a papierosy zwiazki amoniaku. Co wcale nie czyni ich bezpiecznymi.

  • 220. Data: 2005-02-06 19:14:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie ma to znaczenia. McDonald's, jak i kazdy inny producent, odpowiada
    > za swoje wlasne czyny, tj. wprowadzanie na rynek niebezpiecznego
    produktu.

    no i gadaj z dupa, ogranicznmy sie do otylosci.

    P.