  • 201. Data: 2005-02-06 14:09:43
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: amur <f...@i...pl>

    Przemek R. wrote:

    > *)w takim razie dunie lekarz, na discovery masz program dokumentalny
    > "Pogromcy Mitow",
    > niedawno byl porgram na temat coli, wszystko okazalo sie bzdura.

    Nie ogladam tego kanalu bo jest plytki. Wole raporty w takim New England
    Journal of Medicine.

    > a mozesz spreczowac ile trwal i jak wygladal dokladnie eksperyment?
    > bo tu *) przeprowadzali dlugo, dokladnie i wiele eksp.

    Pare sekund. Coca Cola mozesz tez czyscic patyne na monetach.

    > Jaki jest pH Coca coli sprzedawanej w MD w

    > tak, teoria spisku, md specjalnie dodaje do coli przez niego sprzedawanaej
    > s8bstancje szkodliwe, chca wymordowac wszystkie dzieci, drugi hitler,
    > idz koniecznie zglosic do prok.

    Wymordowac nie chca, ale jednak zabijaja swoich nalepszych klientow.
    Serce osoby otylej pompuje dwa razy wiecej niz powinno. Ty ekspresowa
    linia do zawalu.

    A co do konspiracji, to poczekajmy na wlasne dokumenty MD. Byc moze nie
    jest przepadkiem ze polska pras anie pisze co jest w "zywnosci" MD.
    Philip Morris zostal przylapany na lapowkach dzienniakrzom. Philip
    Morris uzywa tego samego agenta Public Relations co MD.

    > lecz sie dziewczyno.
    >
    > P.
    >
    > ps.
    > ja wiem co Cie boli... te 2 mld $ !

    Czy aby MD nie powinien podlegac tym samym prawom co nieuczciwa babcia
    na wiejskim targu?

  • 202. Data: 2005-02-06 14:12:55
    Od: amur <f...@i...pl>

    Iwon(k)a wrote:
    > "Arielka" <a...@y...ca> wrote in message

    > rozne, w zaleznosci od humoru :)

    A czy przypadkiem tego humoru nie da sie manipulowac. Sklepy z butami
    slyna z uzywania aerozolow dajacych zapach skory.

  • 203. Data: 2005-02-06 14:39:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przecietny zjadacz MD konsumuje 4 razy w tygodniu, a "danie" sklada sie
    > tez z frytek i zacukrzonych napojow. Do tego, osoba taka z zasady zle
    > odzywia sie w przerwach uczeszczania do MD, wiec jest na slabej pozycji
    > zywieniowej. Takie NADuzycie MD ma obowiazek przewidziec.

    ale kto Ci kaze wp. tylko w mcdonaldzie?||?????????????????
    wez mi to wytlumacz !!!!!!!
    Wysylaja zolznierzy z bronia , dorpowadzjaCie tam sila czy
    jak|?????????????

    P.

  • 204. Data: 2005-02-06 14:46:22
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 06 Feb 2005 14:09:43 GMT, amur <f...@i...pl> napisał:

    > Nie ogladam tego kanalu bo jest plytki. Wole raporty w takim New England
    > Journal of Medicine.

    "płytki" = "przeczy moim tezom"?

    > Pare sekund. Coca Cola mozesz tez czyscic patyne na monetach.

    Z marnym skutkiem. No, chyba, że potrzymasz monety zanurzone w coli przez
    kilka godzin. Identyczny efekt bedzie miało zanurzenie ich w soku
    cytrynowym albo occie.

    > Wymordowac nie chca, ale jednak zabijaja swoich nalepszych klientow.
    > Serce osoby otylej pompuje dwa razy wiecej niz powinno. Ty ekspresowa
    > linia do zawalu.

    Nikt nikogo nie zmusza do jedzenia.

> [...]
    > Philip Morris zostal przylapany na lapowkach dzienniakrzom. Philip
    > Morris uzywa tego samego agenta Public Relations co MD.

    Spisek. Żydomasoński spisek.

    > Czy aby MD nie powinien podlegac tym samym prawom co nieuczciwa babcia
    > na wiejskim targu?

    Podlega tym samym prawom. A gdzie je narusza?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 205. Data: 2005-02-06 14:47:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie ogladam tego kanalu bo jest plytki. Wole raporty w takim New England
    > Journal of Medicine.

    sorry ale sama jestes plytka w takim razie.

    > Pare sekund. Coca Cola mozesz tez czyscic patyne na monetach.

    bzdura kompletna, w pare seksund to Ty sobie mozesz k. zwalic a nie rdze
    cocacola zetrzec.
    To byla pewnie taka rdza jak na reklamach,....
    eksperyment w doscovery trwal zdaje sie dobe, moczyli zardzewiale metale w
    cocoli (nie mysli cocaola a wrzucili calosc)
    i dla porownania w w odzie, nie bylo zadnej roznicy.

    > Wymordowac nie chca, ale jednak zabijaja swoich nalepszych klientow.

    kogog konkretnie zabili???
    az mi sie chce przeslac ten post do polskich md bo dzialasz na szkode
    firmy,
    wygadujesz niczym poparte bzdury, a w polsce to nie oni beda musieli
    wykazac ze nie sa jeleniem
    a Ty.

    tak na marginesie , kim jest najlepszy klient, moze ty?

    > Serce osoby otylej pompuje dwa razy wiecej niz powinno. Ty ekspresowa
    > linia do zawalu.

    wrocmy do przykladu z bochenkami chleba, zadnej chemii, osoba otyla
    wpieprza
    po4 bochenki dzinnie, za rok jest tliusta jak swinia, jej serce pompuje
    dwa razy wiecej niz powinno, ktos jest winny???????????
    Inie pierd. mi zaraz o chemii tylko na to konkretne pytanie odpowiedz,
    Odrazu uprzedzam, tak producentowiuzalezy by jak najwiecej osob jadlo jego
    cleb i jak najwiecej kupowalo ten chleb.

    > A co do konspiracji, to poczekajmy na wlasne dokumenty MD. Byc moze nie
    > jest przepadkiem ze polska pras anie pisze co jest w "zywnosci" MD.

    zadzwon do radia maryja , moze znajdziesz kolezanki do swojej kampani

    > Philip Morris zostal przylapany na lapowkach dzienniakrzom. Philip
    > Morris uzywa tego samego agenta Public Relations co MD.

    jak trafia na kretynow, pzrzez ktorych pozniej kolejni kretyni za nim laza
    to nic dziwnego.

    sprecyzuj,

    P.

  • 206. Data: 2005-02-06 14:52:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > To dopiero wyjasni proces sadowy. Np co to znaczy "sztuczny smak", czyli
    > syntetyki przemyskowe.

    pieprzysz od 300 postow ze robia to i tamto wiec zadam abys napisala
    na czym polegha szkodliwosc produktu MDonalda, bo to co robisz to sa
    pomowienia.

    > Nie. Ich "sok pomaranczowy" nie jest wcale sokiem. Jest mieszanka wody
    > na podstawie odwodnionego koncentratu soku pomaranczowego, z dodatkiem
    > barwnikow i smakow.

    czyli tak jak znacnza wiekszosc polskicj napoi,
    czy tam jest napisane sok z pomaranczy czy sok pomaranczowy?

    > Nie mozesz wprowadzac w blad konsumenta i mowic w ten sposob. Tak nie
    > funkcjonuje spoleczenstwo w roku 2005.

    a jak, rozwin

    Juz we wczesnym sredniowieczu
    > takich biznesmenow karano poblicznymi chlostami i obwozeniem po miescie
    > z tabliczka na szyi.

    rozwin, za co niby?

    > Co to za wytlumaczenie? Oznacza to ze rzad nic nie robi, a nie ze jest
    > to dopuszczalne.

    ale chemia spozywcza to nie jest trucizna, do napoi uzywa sie skladnikow
    ktore nie szkodza organizmowi
    inaczej nie bylyby dopuszczone do obrotu.

    > Procz takich chlorkow.

    prosze precyzyjnie.

    P.

  • 207. Data: 2005-02-06 14:55:13
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 06 Feb 2005 13:59:19 GMT, amur <f...@i...pl> napisał:

    > To dopiero wyjasni proces sadowy. Np co to znaczy "sztuczny smak", czyli
    > syntetyki przemyskowe.

    Większość tych "syntetyków" to naturalne substancjie wystepujące w
    przyrodzie, tyle tylko, ze sztucznie zsyntetyzowane i dodane w większej
    ilości. Nie wiem czy pamiętasz, ale parę lat temu krażyła taka lista
    substancji E - kolportowana przez stowarzyszenia ekoidiotyczne jako lista
    substancji szkodliwych dla zdrowaia. Można sięz niej było dowiedzieć, że
    kwas cytrynowy (E 330) jest rakotwórczy a beta karoten i chlorofil
    wywołują zabyrzenia jelit.

    > Nie. Ich "sok pomaranczowy" nie jest wcale sokiem. Jest mieszanka wody
    > na podstawie odwodnionego koncentratu soku pomaranczowego, z dodatkiem
    > barwnikow i smakow.

    Inaczej mówiąc jest to rozcieńczony koncentratu soku pomarańczowego. Ich
    zbrodnia polega zatem na tym, ze dodają wodę do odwodnionego soku i śmią
    to nazywac sokiem.

> [...]
    > funkcjonuje spoleczenstwo w roku 2005. Juz we wczesnym sredniowieczu
    > takich biznesmenow karano poblicznymi chlostami i obwozeniem po miescie

    Możesz podać który z kodeksów wczesnośredniowiecznych przewidywał taką
    karę?

    > Co to za wytlumaczenie? Oznacza to ze rzad nic nie robi, a nie ze jest
    > to dopuszczalne.

    Jest to dopuszczalne. Potrafisz wskazać przepis, któy tego zxabrania? Na
    kazdym opakowaniu napisany jest skład soku.

    > Procz takich chlorkow.

    Jakich chlorków? Czy tu wogóle znasz się na chemii?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 208. Data: 2005-02-06 15:51:30
    Od: amur <f...@i...pl>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Możesz podać link do tego raportu?

    kliknij na http://www.cdc.gov i poszukaj. Jest tam mnostwo raportow o
    SZKODLIWOSCI cudow z MD.

    A najciekawsze ze pewna firma chemiczna spod Nowego Jorku jest
    licencjonowana przez rzad do importu lisci Coca z Am. Pld.
    http://www.deadiversion.usdoj.gov/fed_regs/manufact/
    reg/2004/fr081012.htm
    Firma ta jest dostawca skladnikow dla Coca Coli.

    > Powtarzali bzdurę. Bo ja próbowałem odrdzewiac colą jako "łagodnym
    > środkiem" i osiągnąłem zerowy efekt. Bo primo: kwas fosforowy jest
    > słabym kwasem, secundo zawartość kwasu fosforowego w coli to ledwo 0,2%.

    Wagowo, czy objetosciowo? Tak czy owak starczy zeby zniszczyc kosci
    dorastajacemu dziecku.

    > tu masz informacje obalające twierdzenia o odrdzewianiu colą.
    >
    > http://www.snopes.com/cokelore/acid.asp

    Amatorszczyzna.

    Tutaj masz pierwszy z brzegu dokument przewozowy dla PA:
    http://www.bu.edu/es/labsafety/ESMSDSs/MSPhosphoricA
    cid.html
    Taki dokument MUSI towarzyszyc przeworzeniu beczki z substancja przez
    caly czas. I coz tam pisze sam produent:

    EMERGENCY OVERVIEW
    Appearance: clear, colorless.
    Danger! Corrosive. Hygroscopic. Target Organs: Kidneys, respiratory
    system, eyes, skin, bladder.

    Potential Health Effects
    Eye:
    May cause irreversible eye injury. Contact with liquid is corrosive to
    the eyes and causes severe burns.
    Skin:
    Contact with liquid is corrosive and causes severe burns and ulceration.

    I tutaj jest najciekawsze:

    Ingestion:
    Causes severe pain, nausea, vomiting, diarrhea, and shock. May cause
    hemorrhaging of the digestive tract. May cause corrosion and permanent
    tissue destruction of the esophagus and digestive tract.
    Inhalation:
    Irritation may lead to chemical pneumonitis and pulmonary edema. Causes
    severe irritation of upper respiratory tract with coughing, burns,
    breathing difficulty, and possible coma.
    Chronic:
    Prolonged inhalation may cause respiratory tract inflammation and lung
    damage. Prolonged or repeated skin contact may cause dermatitis.
    Prolonged or repeated eye contact may cause conjunctivitis.

    Czyli dodatek chemiczny jest skrajnie niebezpieczny podczas transportu
    do fabryki Coca Coli, ale podawany dzieciom w przybytkach McDonald's to
    juz nie.

    > http://www.breakthechain.org/awards/0307.html

    Przemysl Public Relations zakamuflowany jako "wyjasnienie".

    > pH coli to między 2 a 3. Tyle samo ma ocet, który dodajesz do sałatki.

    Octu dzieci nie pija na co dzien w szkolach. Coca Cole tak.

    > pH soku cytrynowego to 2,

    Ile tego soku pijesz w miesiacu? Nie ma porownania jezeli chodzi o
    narazenie.

    ph kwasu żołądkowego to mniej więcej 1. Więc
    > bez histerii proszę.

    Tylko ze kwas zaladkowy wystepuje naturalnie i jest tam dla powodow.
    Kwasu fosforowy nie jest w naturze do konsumpcji ludzkiej. A juz napewno
    nie jako czesc diety dzieci.

    > Nie widzę związku.

    California zabronila sprzedazy z okienek MD do aut z wlaczonym
    silnikiem. Ile metrow szesciennych spalin dostarca nam MD kazdym
    klientem obsluzonym w ten sposob w Polsce? Im jest taniej pozbyc sie
    klienta na zewnatrz, bo miejsce siedzace w srodku kosztuje. Reszta placi
    za to zdrowiem.

  • 209. Data: 2005-02-06 15:53:00
    Od: amur <f...@i...pl>

    Przemek R. wrote:

> [...]
    > wez mi to wytlumacz !!!!!!!
    > Wysylaja zolznierzy z bronia , dorpowadzjaCie tam sila czy

    Nie ma to znaczenia. McDonald's, jak i kazdy inny producent, odpowiada
    za swoje wlasne czyny, tj. wprowadzanie na rynek niebezpiecznego produktu.

  • 210. Data: 2005-02-06 16:05:49
    Od: amur <f...@i...pl>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > "płytki" = "przeczy moim tezom"?

    Nie. "plytki" = "nierzetelny" = "malo wiarygodny"

    > Z marnym skutkiem. No, chyba, że potrzymasz monety zanurzone w coli
    > przez kilka godzin. Identyczny efekt bedzie miało zanurzenie ich w
    > soku cytrynowym albo occie.

    Co wraca nas do punktu wyjscia, czyli agresywnosci skladnika produktu.

    > Nikt nikogo nie zmusza do jedzenia.

    Ale wabi dzieci z rodzicami podstepem i oszustwem, i za to odpowiada
    cywilnie.

    > Spisek. Żydomasoński spisek.

    Raczej Organizacja Skorumpowana i Przesiaknieta Oszutami, po angielsku
    Racketeer Influenced and Corrupt Organization, w skrocie RICO:
    http://www.law.cornell.edu/uscode/html/uscode18/usc_
    sup_01_18_10_I_20_96.html
    Z tego paragrafu wlasnie przed sadem w DC odpowiada Philip Morris za
    caloksztalt dzialanosci biznesowej:
    http://www.usdoj.gov/civil/cases/tobacco2/
    Paragraf kryminalny daje ofiarom mozliwosc dochodznia odszkodowania za
    ZORGANIZOWANA PRZESTEPCZOSC.

    Przypominam, McDonald's uzywa tych samych firm w prowadzeniu
    dzialanosci. Wiec moze jednak istnieje cos takiego jak masowa
    konspiracja i zorganizowana przestepczosc przez inwestorow Planu
    Balcerowicza?

    > Podlega tym samym prawom. A gdzie je narusza?

    Nie bardzo. Babcie straze miejscie, gminne i jakie tylko ganiaja i
    wlepjaja mandaty, a do McDonalda nikt z GIS sie nie pofatygowal.