  • 101. Data: 2005-01-28 14:43:03
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "talia" <i...@W...interia.pl> wrote in message news:20cKd.203$NV2.120@trndny01...

    > konkrety czego? Definicji prawnej?

    konkretne zagrozenia. deifinicje prawna jakas podalas.

    > Wiec wychowuj dziecko z nadwaga wyhodowane na frytkach McDonalda i
    > przyjmuj na siebie wylaczna wine.

    kto ci kaze isc i jesc frytki w McD?

    > Gdzie?

    na tablicy menu.

    iwon(k)a

  • 102. Data: 2005-01-28 15:03:32
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wszystko jest w tamtym watku. Google Twoim przyjacielem.

    wybacz ale ja wole zywych przyjaciol,

    "widzialas dziecko pobite?
    a widzialas dziecko ktore otrzymalo klapsa w tylek? "

    prosze odpowiedziec, skoro juz zaczelas takie pierdoly pisac.

    P.

  • 103. Data: 2005-01-28 15:04:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > a moge ja?
    > otoz masz racje, dziecko ktore dostalo klapsa wyglada rzeczywiscie
    > inaczej niz dziecko pobite. Jak przylozysz scierka przez plecy tez
    > inaczej wyglada, niz np. jak mu w twarz pluniesz. Najlepiej to zamiast
    > klapsa zwyzywac gnojka i pomeczyc psychicznie, wtedy to w ogole zadnych
    > sladow nie ma ;-/

    jezeli psychiczna meka polegalaby np na zakazie wielu rzeczy przez okres
    najmniej miesiaca,
    to tak, nie wiem jak ty ale ja nie pluje dzieciom w twarz.

    P.

  • 104. Data: 2005-01-28 15:07:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > inaczej wyglada, niz np. jak mu w twarz pluniesz. Najlepiej to zamiast
    > klapsa zwyzywac gnojka i pomeczyc psychicznie, wtedy to w ogole zadnych

    ps.

    bylas kiedys gruba, przechodzilas przez to w dziecinstwie?
    Jezeli nie to daruj sobie to i nie p.

    P.

  • 105. Data: 2005-01-28 16:27:40
    Od: "f." <...@p...onet.pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> a
    écrit dans le message news: ctdkeu$4gm$...@i...gazeta.pl...

    > ps.
    >
    > bylas kiedys gruba, przechodzilas przez to w dziecinstwie?
    > Jezeli nie to daruj sobie to i nie p.

    nie, nie bylam gruba, bylam niejadkiem i chudzielcem. A co to ma do
    rzeczy? Klapsy sa dobre na odchudzanie?
    --
    pzdr
    fela i Matheo 21.09.04

  • 106. Data: 2005-01-28 16:38:13
    Od: Dunia <d...@n...o2.pl>

    Lozen wrote:

    > Nie wiem jak w kraju, ale w Stanach dzieci akurat niewiele widuje w
    > McDonald's,

    Zacznijmy od tego, ze McD jest o wiele bardziej popularny w innych
    krajach niz w USA.
    I tak - w krajach europejskich - jest to restauracja rodzinna, wiekszosc
    klienteli to rodziny z dziecmi lub dzieciaki w wieku szkolnym.
    A europejskie nastolatki chodza do Burger Kinga - tam mozna palic i
    serwuja %.

    D.
    44

  • 107. Data: 2005-01-28 16:41:59
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "Dunia" <d...@n...o2.pl> wrote in message

    > Zacznijmy od tego, ze McD jest o wiele bardziej popularny w innych
    > krajach niz w USA.

    skad te dane?

    iwon(k)a

  • 108. Data: 2005-01-28 17:06:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > nie, nie bylam gruba, bylam niejadkiem i chudzielcem. A co to ma do
    > rzeczy? Klapsy sa dobre na odchudzanie?

    uawazm ze wprowazdenie jednego dnia w tygodniu na slodycze itp jest dobrym
    rozwiazaniem
    a klapsa podalem dla przykladu, odrazu zostalo pominiete to rozwiazanie i
    zaczelyscie sie
    czepiac tego klapsa. Wk. mnie to strasznie, taktyka Leszka, badz A. Lawy,
    wybrac nieistotne
    i glupie komentarze walic.

    a czepianie sie mcDoanalda po rozpasieniu, ze niby jest to jego wina jest
    zwylkym chamstwem.
    Nikt nie kazal "wchlaniac" bez umiaru.

    P.

  • 109. Data: 2005-01-28 17:53:49
    Od: "f." <...@p...onet.pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> a
    écrit dans le message news: ctdrf9$8ep$...@i...gazeta.pl...
    > uawazm ze wprowazdenie jednego dnia w tygodniu na slodycze itp jest
    dobrym
    > rozwiazaniem

    nieglupie rozwiazanie

> [...]
    > zaczelyscie sie
    > czepiac tego klapsa. Wk. mnie to strasznie, taktyka Leszka, badz A.

    to Ty glupi (jesli juz epitetow uzywamy) argument wysuneles z tym roznym
    wygladem dziecka po biciu i po klapsie.
    A swoja droga Andrzeja Lawe kojarze z dawnych potyczek na pssm :-)

    z tym to sie akurat zgadzam :-)

    --
    pzdr
    fela i Matheo 21.09.04

  • 110. Data: 2005-01-28 19:22:43
    Od: "Sebastian" <B...@o...pl>

    > Dziewczno, a od kiedy to kazda firma pokazuje swoje sztuczki? Czy KFC
    > afiszuje sie swoimi recepturami? Dlaczego do nich nie masz pretensji o
    > tajemnice? Skad wiesz co _tam_ jest dodane?

    od czegos trzeba zaczac:> przyjdzie pora i na inne...:P

    > Z pewnoscia ich celem jest wymordowanie wszystkich dzieci swiata.

    moze okazac sie ze celowo uzalezniali dzieciaki od zarcia tego syfu...

    > Kazdy robi swoj business jak sam uwaza. Kampania przeciwko McD's
    > widocznie nie jest na tyle silna, skoro ich interes kreci sie calkiem
    > niezle.

    ale czemu nie mieliby rozwiklac tego problemu w sadzie... jezeli nie maja
    nic na sumieniu to nie ma o co robic krzyku:)

    pzdr