  • 71. Data: 2011-01-06 05:39:57
    Temat: Re: Przypadkowy przelew wyplaty dla bylego pracownika
    Od: "Kubba Bubba" <k...@o...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ig18rk$cgn$1@mx1.internetia.pl...

    > Gdzie tu stoi, że bank ma zajęcie egzekucyjne? Co jeden, to wieksze
    > głupoty pisze.

    Cytuję: "W banku okazalo sie ze Pan X ma dlugi ktorych nie splacal i
    srodki ktore otrzymal zostaly zablokowane" .

    Czytamy ze zrozumieniem.

> [...]
    >który jakiś czas temu już był zwolniony i że w banku okazało się, iż miał
    >zadłużenie, którego nie spłacał i bank zajął te pieniądze na poczet tego
    >zadłużenia. Bank nie ma prawa zajmować pieniędzy tego pracodawcy, bo de
    >facto to są pieniądze pracodawcy, a nie omyłkowo przelane dla pracownika. W
    >jakiej kolejce? Po swoje pieniądze nie musi się nigdzie ustawiać. Składa
    >oficjalnie wniosek do banku o zwrot swoich pieniędzy (to nie są pieniądze
    >tego właściciela konta), które omyłkowo trafiły do tego banku i czeka na

    zwolniony, nie zwolniony, może pracodawca mu coś zalegał i przesłał
    pieniądze z poślizgiem? a może premia jakaś zaległa? Sąd na pewno się nad
    tym zastanowi i orzeknie sprawiedliwy wyrok. Jeśli pracownik rzeczywiście
    został zwolniony to zapewne nakarze zwrot nienależnej kwoty ---> pracownik
    nie zwróci bo nie ma ----> kolejka u komornika

    O omyłkowym przelewie możemy mówić kiedy pracodawca wpisał by dane zupełnie
    innego odbiorcy, a w polu numer konta - rachunek byłego pracownika. W
    opisanym przypadku przelew nie jest w żadnym razie "omyłkowy" został
    wykonany prawidłowo. Do kogo należą pieniądze zdecyduje sąd po zapoznaniu
    się z dowodami.

    > I z bankiem sie będzie ewentualnie handryczył. Właściciel konta tymi
    > pieniędzmi nie zarządza, ani nie zarządzał, jest świadkiem w sprawie, że
    > to nie są jego pieniądze!
    >
    > boukun

    Tak tak.

    hmmm.... a jeżeli pracownik nie miał by zajęcia egzekucyjnego, a "bonusowe"
    pieniążki wypłacił by natychmiast i zakupił za nie wódeczkę lub gumę do
    żucia to co? Saldo 0zł więc bank chętnie zwróci przelew do nadawcy ze
    swoich..? :))))

    Po raz kolejny i ostatni powtórzę - masz myślenie życzeniowe i myślisz że
    jak wejdziesz do
    banku i warkniesz na dyrektorkę to na pewno zwrócą pieniądze. Niestety tak
    to nie działa, ale chyba tego nie zrozumiesz...

    P.S. Pracuję w banku

    Pzdr,

  • 72. Data: 2011-01-06 06:31:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/5/2011 11:39 PM, Kubba Bubba wrote:
> [...]
    > banku i warkniesz na dyrektorkę to na pewno zwrócą pieniądze. Niestety tak
    > to nie działa, ale chyba tego nie zrozumiesz...

    uprzejmie prosze zostawic boukuna w spokoju. przypadkow nieuleczalnych
    sie po prostu nie leczy.

  • 73. Data: 2011-01-06 08:29:17
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > On 1/5/2011 9:50 AM, boukun wrote:
    >
    > [ciach]
    >

    > mowil chlop do słupa a słup stoi jak dupa.
    > szkoda mojego czasu na twoje bzdety.

    Tępak jesteś.

    boukun

  • 74. Data: 2011-01-06 08:53:48
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Kubba Bubba" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Cytuję: "W banku okazalo sie ze Pan X ma dlugi ktorych nie splacal i
    > srodki ktore otrzymal zostaly zablokowane" .
    >
    > Czytamy ze zrozumieniem.

    I gdzie w tym tekście stoi, że jest to zajęcie egzekucyjne? Równie dobrze mógł
    być zadłużony w banku. Gyby nawet tak było, to zajęli tymczasowo środki
    nienależące de facto do właściciela kkonta i będą musieli je zwrócić prawowitemu
    właścicielowi.

> [...]
    > został zwolniony to zapewne nakarze zwrot nienależnej kwoty ---> pracownik

    Dupa Jasiu, będzie wiosna... Tu nie ma konfliktu na linii pracodawca były
    pracobiorca, tylko pracodawca, bank! Bank będzie musiał lub komornik pracodawcy,
    albo dobrowolnie, albo z odsetkami i odszkodowaniem przez sąd.

> [...]
    > opisanym przypadku przelew nie jest w żadnym razie "omyłkowy" został
    > wykonany prawidłowo. Do kogo należą pieniądze zdecyduje sąd po zapoznaniu

    I właśnie, wracamy do sedna sprawy. Jeśli sprawa będzie rozstrzygana przez sąd.
    Przelew został dokonany omyłkowo, tak twierdzi inspirujący ten wątek i nie ma to
    nic wspólnego z prawidłowym wypełnieniem druku przelewu.
    PS. Gdyby wpisał dane innego odbiorcy, przelew najprawdopodobniej nie zostałby
    zrealizowany.

> [...]
    > pieniążki wypłacił by natychmiast i zakupił za nie wódeczkę lub gumę do
    > żucia to co? Saldo 0zł więc bank chętnie zwróci przelew do nadawcy ze

    I o tym już kilka razy tu pisałem, ale na szczęście tak się nie stało i jest
    pomocnym swiadkiem dla pracodawcy, starającego się odzyskać swoje pieniądze.
    Inny przykład, załóżmy, że właściciel konta miał swoje pieniądze na koncie,
    dostał ten niesłuszny przelew od pracodawcy o takiej samej wartości jaką miał
    wcześniej na plusie i wypłacił z konta połowę posiadanych pieniędzy, czyli tyle
    co wpłynęło przelewu lub co miał przed przelewem. Po tym czesie do sądy
    przychodzi zajęcie egzekucyjne i pracodawca w tym przypadku faktycznie będzie
    musial stać w kolejce, bo komornik może twierdzić, że pracownik zwydatkował
    pracodawcy pieniądze.

> [...]
    > banku i warkniesz na dyrektorkę to na pewno zwrócą pieniądze. Niestety tak to
    > nie działa, ale chyba tego nie zrozumiesz...

    I guzik z sytuacji rozumiesz. Napiszę krótko, co facet powinien zrobić. Składa
    wniosek do banku o zwrot niesłusznie przelanych pieniędzy na konto byłego
    pracownika. We wniosku składa odpowiednie wyjaśnienia, uzasadnia, że jak sie
    zorientował, iż wysłał niesłusznie byłemu pracownikowi pieniądze, niezwłocznie u
    niego inteweniował, by ten mu zwrócił pieniądze. Dalej powiniuen objaśnić bank,
    że pracownik poinformował pracodawcę, że nic nie wie o przelewie, bo ma długi w
    banku i nie posiada nawet karty i zaproponował mu pójście do banku wyjaśnić
    nieporozumienie z nienależnym przelewem. Do tego wniosku pracodawca dołącza
    wszelkie dokumenty świadczące o tym, że pracownikowi nie należały się żadne
    pieniądze, że był dużo wcześniej zwolniony i oświadczenie pracownika, że
    potwierdza, iż nie rości sobie praw do tych pieniędzy i nie ma nic przeciwko
    temu, by zostały one zwrócone prawowitemu właścicielowi.
    I czekać na rozwój wypadków...

    Schluss!

    boukun

  • 75. Data: 2011-01-06 08:54:18
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > uprzejmie prosze zostawic boukuna w spokoju. przypadkow nieuleczalnych sie po
    > prostu nie leczy.

    Tępak..., jeden z drugim...

    boukun

  • 76. Data: 2011-01-06 12:46:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.01.2011 09:54, boukun pisze:

    > Tępak..., jeden z drugim...
    >
    > boukun

    Tia, cały świat to tępaki i nikt, poza tobą, na niczym się nie zna.

    Dlatego też to, że tylko ty wypisujesz brednie, że bank ma oddać
    _rzekomo_ omyłkowy przelew (BTW: _który_ bank? nadawcy? odbiorcy?) nie
    ma najmniejszego znaczenia, bo tylko ty możesz mieć rację. Wystarczy że
    powiesz, że Ziemia jest płaska - a takową się stanie.

  • 77. Data: 2011-01-06 14:03:06
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    wiadomości news:4d25b9de$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > ma najmniejszego znaczenia, bo tylko ty możesz mieć rację. Wystarczy że
    > powiesz, że Ziemia jest płaska - a takową się stanie.
    -----------------
    Napisałem, co facet powinien zrobić:

    Składa
    wniosek do banku (oczywiście, że tam gdzie pieniądze wylądowały) o zwrot
    niesłusznie przelanych pieniędzy na konto byłego
    pracownika. We wniosku składa odpowiednie wyjaśnienia, uzasadnia, że jak się
    zorientował, iż wysłał niesłusznie byłemu pracownikowi pieniądze, niezwłocznie u
    niego interweniował, by ten mu zwrócił pieniądze. Dalej powinien objaśnić bank,
    że pracownik poinformował go, że nic nie wie o przelewie, bo ma długi w

  • 78. Data: 2011-01-06 14:25:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/6/2011 8:03 AM, boukun wrote:
    > I czekać na rozwój wypadków...

    ty to swoimi postami przebijasz animke razy sto
    Niniejszym ogłaszam cię nową łajzą grupową na płaskiej ziemi.

  • 79. Data: 2011-01-06 14:33:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/6/2011 2:54 AM, boukun wrote:

    > Tępak..., jeden z drugim...
    >
    > boukun

    kazdy wariat twierdzi, ze jest zdrowy, tylko lekarze sie go czepiaja
    niewiadomo dlaczego.

  • 80. Data: 2011-01-06 14:52:26
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > ty to swoimi postami przebijasz animke razy sto
    > Niniejszym ogłaszam cię nową łajzą grupową na płaskiej ziemi.

    Spierdalaj, za dużo sobie smrodzie pozwalasz... Nie masz nic merytorycznego do
    powiedzenia, to wypierdalaj...

    boukun