  • 41. Data: 2011-01-03 23:26:57
    Temat: Re: Przypadkowy przelew wyplaty dla bylego pracownika
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/3/2011 5:06 PM, boukun wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa"<a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4d225451$1@news.home.net.pl...

    > To byłaby być może inna sytuacja, jeśli ty byś je zajął, z tobą musiałbym
    > się użerać. Z bankiem w tym przypadku jest o wiele łatwiej... Bank pieniądze
    > ma i jeśli od ręki nie odda, to odda z odsetkami i za ew. poniesione straty
    > moralne.

    wisisz mi nową ściereczkę do czyszczenia monitora, bo ta jest już
    całkiem mokra.

  • 42. Data: 2011-01-03 23:27:39
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    wiadomości news:4d2259bd$1@news.home.net.pl...

    > Ale bank nie zajął bezprawnie pieniędzy wpłacającego. On zupełnie
    > legalnie zajął pieniądze na koncie swojego klienta, a skąd się one tam
    > wzięły to sprawa pomiędzy wpłacającym a klientem.

    Oj boże, ale nie ma prawa, bo to nie są pieniądze ich klienta, choć omyłkowo
    na jego konto wpłynęły.. Nie pomiędzy nim a klientem, bo klient ich nie
    zajął i nie wydał. Co więcej, klient był ze swoim byłym pracodawcą i
    polubownie próbowali nieporozumienie bankowi wyjaśnić. Klient się od tych
    pieniędzy odżegnał i umywa, to bank ma oddać kasę prawowitemu właścicielowi.

    boukun

  • 43. Data: 2011-01-03 23:27:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/3/2011 4:58 PM, boukun wrote:
    > Użytkownik "witek"<w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Jeszcze ode mnie złotówki nikt nie wyciągnął, choć już ponad pięć lat
    > piłeczkę odbijam z WSA i NSA..., za mandat straży miejskiej, który
    > pod[pisała moja żona, gdy tamci mnie przywieźli pijanego do domu...i chcieli
    > (chcą) wyłudzić 150 zł.

    a odsetki lecą. tez bym sie nie spieszył, takiej lokaty zaden bank nie daje.

  • 44. Data: 2011-01-03 23:30:21
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > a odsetki lecą. tez bym sie nie spieszył, takiej lokaty zaden bank nie
    > daje.

    Za co odsetki? Za mandat usiłowany być wyłudzany tytułem wykonawczym?

    boukun

  • 45. Data: 2011-01-03 23:32:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/3/2011 5:00 PM, boukun wrote:
    > Użytkownik "witek"<w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Nic nie było, w tym wątku nic takiego nie ma. Bank sobie samowolnie zajął
    > pieniądze,

    nie sobie samowolnie zajął, tylko trzeba czytać co się podpisuje.
    A pewnie wyraznie w regulaminie było napisane co sie dzieje z wpływami
    na konto jeśli ma się długi wg. samego banku, pewnie z tytułu
    przeterminowanej linii kredytowej.

    co by to nei było, samowolnie bank tego nie zajął, co najwyżej sam z
    siebie, do czego miał pełne prawo, bo taką zgodę klient podpisał, tylko
    pewnie nie przeczytał.

    które wpłynęły omyłkowo na konto ich klienta... Nie ma tu żadnego
    > komornika ani tytułu wykonawczego...

    ....które wpłynęły na konto,
    Bez omyłkowo.

    Ze słowem omyłkowo odsyłam cię do kodeksu cywilnego. Tam jest napisane
    co sie robi.

  • 46. Data: 2011-01-03 23:35:11
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > a bank ci na to, zebys ich pocałował w d...

    No to nagrywasz to na dyktafon i walisz z tym do sądu, monitując jeszcze
    wczesniej taki zamiar do banku...
    Argumentu banku nie znamy, ani żadnej odpowiedi w tej konkretnej sprawie...

    boukun

  • 47. Data: 2011-01-03 23:35:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/3/2011 5:27 PM, boukun wrote:
> [...]
    > pieniędzy odżegnał i umywa, to bank ma oddać kasę prawowitemu właścicielowi.

    ty sie nadajesz do budowania schronów przeciwatomowych. Nic takiego
    betonu nie przebije.
    EOT.

  • 48. Data: 2011-01-03 23:38:42
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    >
    > co by to nei było, samowolnie bank tego nie zajął, co najwyżej sam z
    > siebie, do czego miał pełne prawo, bo taką zgodę klient podpisał, tylko

    ALE to nie klient banku interweniował!!! Włacający na te konto omyłkowo
    pieniądze nie ma żadnej umowy z bankiem i nie jest obwiązany żadnym
    regulaminem. Są to jego pieniądze i jemu się należy natychmiast zwrot od
    banku, klient jest tylko świadkiem w sprawie...

    boukun

  • 49. Data: 2011-01-03 23:41:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-04 00:38, boukun pisze:

    > jemu się należy natychmiast zwrot od banku

    W tym właśnie sęk, że nie.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2011-01-03 23:42:27
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > ty sie nadajesz do budowania schronów przeciwatomowych. Nic takiego betonu
    > nie przebije.
    > EOT.

    A ty sie tak zachowujesz, jakbyś był tym bankierem i chciał odwrócić uwagę
    od siebie i swojego w tym momencie złodziejstwa czy przywłaszczenia,
    odsyłając nie wiedząc czemu właściciela pieniędzy, by się kłócił z ich
    klientem, choć ten tych pieniędzy nie zajął tylko bank...

    boukun