  • 31. Data: 2011-01-03 22:54:51
    Temat: Re: Przypadkowy przelew wyplaty dla bylego pracownika
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.01.2011 23:37, boukun pisze:

    > Boszsz, ile razy się tak dzieje, że ktoś omyłkowo przelał gdzieś pieniądze,
    > reklamuje w ciągu dwóch dni i bank jest zobowiązany zrobić przelew zwrotny.

    Kłamiesz.

  • 32. Data: 2011-01-03 22:56:04
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > srutututu
    >
    > dokładnie zero razy.
    >
    > chcesz mój numer konta? pomyl sie, ale na sporą kwotę, chętnie skorzytam.

    Dokonujesz zakupu w sklepie internetowym, przelewasz omyłkowo pieniądze nie
    tam gdzie trzeba, walisz do banku, w którym dokonałeś przelewu i
    interweniujesz, by zgłosili pomyłkę i ustalili odbiorcę wzywając go do
    zwrotu, jednocześnie w ramach współpracy zobowiązują bank odbiorcy do
    wyjaśnienia okoliczności i ewentualnego zabezpieczenia pieniędzy... Tu
    akurat pieniądze zostały przez sam bank odbiorcy zabezpieczone, nie należne
    właścicielowi konta.

    boukun

  • 33. Data: 2011-01-03 22:56:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.01.2011 23:39, boukun pisze:

    > Dopóki nie stwierdzi, że nie jest ich właścicielem i prawnie mu się nie
    > należały. Omyłkowy przelew, pieniądze są przelewającego własnością...

    Zrób "pomyłkę" na moje konto - chcesz numer?

  • 34. Data: 2011-01-03 22:58:35
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > boukun, idz pracuj dalej, bo nigdy tych grzywn nie pospłacasz
    > nie marnuj czasu na pisanie bzdur.

    Jeszcze ode mnie złotówki nikt nie wyciągnął, choć już ponad pięć lat
    piłeczkę odbijam z WSA i NSA..., za mandat straży miejskiej, który
    pod[pisała moja żona, gdy tamci mnie przywieźli pijanego do domu...i chcieli
    (chcą) wyłudzić 150 zł.

    boukun

  • 35. Data: 2011-01-03 23:00:40
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > co tak nisko. Do tuska od razu.

    > juz było.
    > tak sobie ich nie zajął.
    > zajął albo na wniosek komornika na podstawie tytułu egzekucyjnego, albo za
    > zgodą klienta, któryż to zapewne regulamin przeczytał i podpisał,

    Nic nie było, w tym wątku nic takiego nie ma. Bank sobie samowolnie zajął
    pieniądze, które wpłynęły omyłkowo na konto ich klienta... Nie ma tu żadnego
    komornika ani tytułu wykonawczego...

    boukun

  • 36. Data: 2011-01-03 23:05:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.01.2011 23:56, boukun pisze:

> [...]
    > akurat pieniądze zostały przez sam bank odbiorcy zabezpieczone, nie należne

    ...i bank wysyła ciebie na drzewo, bo oni przelew wykonali zgodnie z
    dyspozycją.

    Parę chętnych osób jest - 'pomyl' się tak po 1000zł na każde konto i
    zobaczymy, ile czasu będziesz je odzyskiwał.

    Albo, swobodnie tłumacząc angielskojęzyczny idiom: połóż forsę tam,
    gdzie się z gębą wpychasz.

  • 37. Data: 2011-01-03 23:06:18
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    wiadomości news:4d225451$1@news.home.net.pl...

    > Zrób "pomyłkę" na moje konto - chcesz numer?

    To byłaby być może inna sytuacja, jeśli ty byś je zajął, z tobą musiałbym
    się użerać. Z bankiem w tym przypadku jest o wiele łatwiej... Bank pieniądze
    ma i jeśli od ręki nie odda, to odda z odsetkami i za ew. poniesione straty
    moralne.

    boukun

  • 38. Data: 2011-01-03 23:09:31
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    wiadomości news:4d225678$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > zobaczymy, ile czasu będziesz je odzyskiwał.
    >
    > Albo, swobodnie tłumacząc angielskojęzyczny idiom: połóż forsę tam,

    Ale tu jest sprawa zgoła prosta, bank odbiorcy najprawdopodobniej jest w tej
    samej miejscowości, interweniowali osobiście. Ja się dziwię, dlaczego gość
    się pyta tu o poradę, a nie wyjaśni, co mu w banku powiedzieli i jak się
    zachował...

    boukun

  • 39. Data: 2011-01-03 23:19:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.01.2011 00:06, boukun pisze:

    > To byłaby być może inna sytuacja, jeśli ty byś je zajął, z tobą musiałbym
    > się użerać. Z bankiem w tym przypadku jest o wiele łatwiej... Bank pieniądze

    Ale bank nie zajął bezprawnie pieniędzy wpłacającego. On zupełnie
    legalnie zajął pieniądze na koncie swojego klienta, a skąd się one tam
    wzięły to sprawa pomiędzy wpłacającym a klientem.

    > ma i jeśli od ręki nie odda, to odda z odsetkami i za ew. poniesione straty
    > moralne.

    Moralne? ROTFL

    Ty weź wytrzeźwiej, bo zabalowałeś w sylwestra ko(s)micznie...

  • 40. Data: 2011-01-03 23:25:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/3/2011 4:56 PM, boukun wrote:
> [...]
    >
    > Dokonujesz zakupu w sklepie internetowym, przelewasz omyłkowo pieniądze nie
    > tam gdzie trzeba, walisz do banku, w którym dokonałeś przelewu i

    a bank ci na to, zebys ich pocałował w d...