  • 21. Data: 2011-01-03 22:38:04
    Temat: Re: Przypadkowy przelew wyplaty dla bylego pracownika
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/3/2011 4:32 PM, boukun wrote:

    > Do szefa banku najlepiej od razu.

    co tak nisko. Do tuska od razu.

    >Te pieniądze nie są banku, bank sobie nie
    > może ot tak zająć pieniądze, które wpływają na konto ich klienta.

    juz było.
    tak sobie ich nie zajął.
    zajął albo na wniosek komornika na podstawie tytułu egzekucyjnego, albo
    za zgodą klienta, któryż to zapewne regulamin przeczytał i podpisał,

    > Niemczech.....

    halo ziemia,, tu księżyc.... odbiór.

  • 22. Data: 2011-01-03 22:39:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/3/2011 4:34 PM, boukun wrote:
    > Użytkownik "kam"<...@...pl> napisał w wiadomości

    > Bank tylko umownie zarządza pieniędzmi klienta, przynajmniej na kontach
    > indywidualnych. Jak sobie bank zarobi, to sobie będzie miał...
    >
    > boukun

    boukun, idz pracuj dalej, bo nigdy tych grzywn nie pospłacasz
    nie marnuj czasu na pisanie bzdur.

  • 23. Data: 2011-01-03 22:39:28
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > a wlascicielem tych pieniedzy po przelaniu ich na konto pracownika jest
    > pracownik.

    Dopóki nie stwierdzi, że nie jest ich właścicielem i prawnie mu się nie
    należały. Omyłkowy przelew, pieniądze są przelewającego własnością...

    boukun

  • 24. Data: 2011-01-03 22:40:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/3/2011 4:37 PM, boukun wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa"<a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4d219b06$1@news.home.net.pl...

    > Boszsz, ile razy się tak dzieje, że ktoś omyłkowo przelał gdzieś pieniądze,
    > reklamuje w ciągu dwóch dni i bank jest zobowiązany zrobić przelew zwrotny.
    >
    > boukun

    srutututu

    dokładnie zero razy.

    chcesz mój numer konta? pomyl sie, ale na sporą kwotę, chętnie skorzytam.

  • 25. Data: 2011-01-03 22:41:04
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    wiadomości news:4d2175b4$1@news.home.net.pl...

    > Brednie.

    Niech by mi tak bank spróbował zająć omyłkowo przelane pieniądze, drogo to
    by ich potem kosztowało.

    boukun

  • 26. Data: 2011-01-03 22:42:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-03 23:41, boukun pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa"<a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4d2175b4$1@news.home.net.pl...

    > Niech by mi tak bank spróbował zająć omyłkowo przelane pieniądze, drogo to
    > by ich potem kosztowało.

    Ale nie pręż się tak, takich spraw było dużo i zawsze na tym najgorzej
    wychodził ten od pomylonego przelewu (bo zostawał z roszczeniem do
    bankruta).

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2011-01-03 22:44:26
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "CRAY" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyczyn sie nie nalezy. Pan X zgodzil sie ze pieniadze odda i pojechal z
    > wlascicielem firmy do banku w celu wyplaty srodkow (nie dysponowal karta
    > do bankomatu). W banku okazalo sie ze Pan X ma dlugi ktorych nie splacal i
    > srodki ktore otrzymal zostaly zablokowane (mozliwe ze podczas rozmowy
    > padlo stwierdzenie ze zajete na poczet dlugu). Czy bank moze cos takiego
    > zrobic ? Podkreslam ze Pan X nie jest zatrudniony w firmie a w przelewie
    > byla zapewne informacja ze jest to wyplata za okreslony miesiac. Co mozna
    > zrobic w ww. sytuacji ? Czy da sie jakos odzyskac te srodki ?

    Wal z mordą do nich, że omyłkowy przelew, pracownik zaświadczy, że to nie są
    mu należne pieniądze. Jak się będą stawiać i nie zechcą zrobić przelewu
    zwrotnego, to ich zaskarżysz w sądzie. To są twoje pieniądze, równie dobrze
    mogłeś przelać omyłkowo 10 innym osobom, zwrot w ramach interwencji ci się
    należy.

    boukun

  • 28. Data: 2011-01-03 22:46:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/3/2011 4:41 PM, boukun wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa"<a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4d2175b4$1@news.home.net.pl...

    > Niech by mi tak bank spróbował zająć omyłkowo przelane pieniądze, drogo to
    > by ich potem kosztowało.

    aleś sie schlał, ze jeszcze majaczysz

  • 29. Data: 2011-01-03 22:49:26
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Ale nie pręż się tak, takich spraw było dużo i zawsze na tym najgorzej
    > wychodził ten od pomylonego przelewu (bo zostawał z roszczeniem do
    > bankruta).

    > Liwiusz

    Bankrut w tym przypadku jego pieniędzy nie wydał..., na szczęście.
    Roszczenie jest więc aktualne wobec banku...

    boukun

  • 30. Data: 2011-01-03 22:53:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.01.2011 23:41, boukun pisze:

    > Niech by mi tak bank spróbował zająć omyłkowo przelane pieniądze, drogo to
    > by ich potem kosztowało.

    No tak, cały personel musiałby sobie ubrania czyścić, bo wszyscy padliby
    ze śmiechu na ziemię.