  • 91. Data: 2011-01-06 18:31:38
    Temat: Re: Przypadkowy przelew wyplaty dla bylego pracownika
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    news:ig51kh$4b7$9@inews.gazeta.pl...

    > no przecież mówiłem, że sie na schron przeciwatomowy nadajesz.

    Sobie to powiedz, to nie ja jednak trolluję, tylko ty.

    boukun

  • 92. Data: 2011-01-06 19:26:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/6/2011 12:22 PM, spp wrote:
    > W dniu 2011-01-06 19:13, witek pisze:
    >

    > A obiecywałeś że już nie będziesz . ;(
    >
    > Trolla najlepiej zasuszyć.

    dobra juz skonczylem.
    troche zielsko podrosło, żyłka mu nabrzmiała, teraz niech usycha.

  • 93. Data: 2011-01-06 20:09:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Jan 2011, boukun wrote:

    > Oj boże, ale nie ma prawa, bo to nie są pieniądze ich klienta

    To *SĄ* pieniądze klienta.

    To, że ma on obowiązek je *ZWRÓCIĆ*, w niczym nie umniejsza faktu
    że *stały się* jego własnością. Z mocy prawa, nie dlatego że ktoś
    tak chciał.

    pzdr, Gotfryd

  • 94. Data: 2011-01-06 22:53:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/6/2011 2:09 PM, Gotfryd Smolik news wrote:

    > To *SĄ* pieniądze klienta.
    >
    > To, że ma on obowiązek je *ZWRÓCIĆ*, w niczym nie umniejsza faktu
    > że *stały się* jego własnością. Z mocy prawa, nie dlatego że ktoś
    > tak chciał.

    och, widze, ze ciagniesz flejma. :)
    tez ci sie nudzi po nocach czy jak?

    przeczytaj wątek do końca i daj sobie spokój.
    W razie jakies atomówki możemy spać spokojne. Ludzkosc sie zregeneruje
    On przezyje kazdy atak. Z takiem betonem na głowie jest nie do pokonania.

  • 95. Data: 2011-01-07 01:37:24
    Od: "Kubba Bubba" <k...@o...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    <ciach>

    tak tak, głuptasku

  • 96. Data: 2011-01-07 06:24:27
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > To, że ma on obowiązek je *ZWRÓCIĆ*, w niczym nie umniejsza faktu
    > że *stały się* jego własnością. Z mocy prawa, nie dlatego że ktoś

    Nie, nie stały się jego własnością, on się zrzekł prawa do tej własności, a
    przynajmniej mógł to zrobić. Bank ukradł pieniądze omyłkowo przelane na te konto
    obcego klienta i to jest fakt.
    NIE, to nie są pieniądze klienta konta, bank położył łapę na tych pieniądzach,
    zanim klient wziął je do kieszeni... Bank powinien wysłuchać stron i zwrócic
    pieniądze prawowitemu właścicielowi. Nie ma prawa traktować omyłkowo przelanych
    pieniędzy jako dług klienta i je skasować.

    boukun

  • 97. Data: 2011-01-07 06:25:30
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > W razie jakies atomówki możemy spać spokojne. Ludzkosc sie zregeneruje On
    > przezyje kazdy atak. Z takiem betonem na głowie jest nie do pokonania.

    Z takimi tępakami Polska tak stoi, jak stoi.. Prawnicy pożal się boże...

    boukun

  • 98. Data: 2011-01-07 06:48:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/7/2011 12:24 AM, boukun wrote:

> [...]
    > wysłuchać stron i zwrócic pieniądze prawowitemu właścicielowi. Nie ma
    > prawa traktować omyłkowo przelanych pieniędzy jako dług klienta i je

    Gotfryd,
    Zeby nie było, ze nie uprzedzałem...
    zimna wojna sie dawno skonczyla, mur berlinski lezy, a beton się ostał.

  • 99. Data: 2011-01-07 08:54:57
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Gotfryd,
    > Zeby nie było, ze nie uprzedzałem...
    > zimna wojna sie dawno skonczyla, mur berlinski lezy, a beton się ostał.

    Tępak... i żeby choć coś mądrego, jakąś poradę w temacie napisać... Przez taką
    ciemnotę Polska tak stoi, jak stoi, a ludzie są poddawani bezprawnym działaniom
    władz i urzędów...

    boukun

  • 100. Data: 2011-01-07 22:12:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Jan 2011, witek wrote:

    > Gotfryd,
    > Zeby nie było, ze nie uprzedzałem...
    > zimna wojna sie dawno skonczyla, mur berlinski lezy, a beton się ostał.

    Ale mnie korci, żeby jednak napisać, że zrzec to on się mógł, ale dopiero
    PO TYM jak się dowiedział że coś wpłynęło, a wtedy to było nieskuteczne,
    bo *jego* (przed zrzeczeniem) pieniądze zostały "zagarnięte" ;)
    W końcu dziś mamy pełną świadomość, że atomówka to w miarę słaba broń,
    z antymaterii wychodzi coś koło 1000 razy więcej energii na gram materii
    *początkowej* ;)

    pzdr, Gotfryd