  • 41. Data: 2007-01-08 01:13:35
    Temat: Re: Przykra sprawa kolegi (narkotyki)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "TomTom" <t...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:ens5v6$9he$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Pewnie na jakiejś podstawie się to odbywa, ale faktycznie zatarcie następuje
    > po półrocznej karencji

    Zatarcie skazania reguluje Kodeks Karny w kilku zaledwie artykułach. Słowem tam
    nie ma o półrocznej karencji.

  • 42. Data: 2007-01-08 01:21:20
    Od: "TomTom" <t...@m...pl>

    > Zatarcie skazania reguluje Kodeks Karny w kilku zaledwie artykułach.
    > Słowem tam nie ma o półrocznej karencji.

    Nie będę spierał się, nie mam kodeksu pod ręką, ale wiem to z własnego
    doświadczenia :-)
    Obowiązuje zatarcie po pół roku od zakończenia zawieszenia

  • 43. Data: 2007-01-08 01:21:24
    Od: "Karolll" <K...@k...pl>

    Ale my tu mówimy o karze zawieszonej na okres próby, w takim wypadku po pół
    roku od pomyslnego okresu próby, następuje zatarcie, i osoba jest czysta jak
    łza i nic jej nie mozna wyciągnąć.

    Karol

  • 44. Data: 2007-01-08 10:59:29
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-01-08, Karolll <K...@k...pl> wrote:
    > Ale my tu mówimy o karze zawieszonej na okres próby, w takim wypadku po pół
    > roku od pomyslnego okresu próby, następuje zatarcie, i osoba jest czysta jak
    > łza i nic jej nie mozna wyciągnąć.

    To dosc interesujace co mowisz, jednak nie potrafie zweryfikowac tego na
    podstawie Kodeksu Karnego i ustawie o Krajowym Rejestrze Karnym. Moglbys
    przytoczyc odpowiednie artykuly?

    Ja znalazlem Art. 107 § 4.Kodeksu Karnego, ktory wyraznie mowi, ze 5
    lat od wykonania lub darowania kary, a sad moze zarzadzic zatarcie po 3.

    --
    Tomasz Trystula

  • 45. Data: 2007-01-08 11:01:41
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-01-08, TomTom <t...@m...pl> wrote:

    > Nie będę spierał się, nie mam kodeksu pod ręką, ale wiem to z własnego
    > doświadczenia :-)
    > Obowiązuje zatarcie po pół roku od zakończenia zawieszenia

    Jak nie masz Kodeksu Karnego to zerknij tutaj:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1997/0553.htm
    i badz taki mily przytoczyc odpowiednie artykuly.

    --
    Tomasz Trystula

  • 46. Data: 2007-01-08 11:05:14
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-01-08, Karolll <K...@k...pl> wrote:
    > Mylisz się, zatarcie wyroku w zawieszeniu następuje pół roku po pomyślnym
    > zakończeniu okresu próby, czyli jesli dostajesz 6 miesiecy w zawieszczeniu
    > na rok, to po 1,5 roku z mocy prawa następuje zatarcie....

    O, teraz zatarcie nastepuje pol roku po okresie proby? W innym poscie
    twierdziles, ze rok. Wyczuwam pewna niekonsekwencje w Twoich postach.
    Krotko mowiac mylisz sie. Sprawdz w Kodeksie Karnym i w ustawie o
    Krajowym rejestrze Karnym. Jezeli jednak masz racje to badz laskaw podac
    odpowiednie artykuly, ktore popieraja Twoja teze bo ja ich znalezc nie
    moge.

    --
    Tomasz Trystula

  • 47. Data: 2007-01-08 11:20:15
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Tomasz Trystula napisał(a):
    > To dosc interesujace co mowisz, jednak nie potrafie zweryfikowac tego na
    > podstawie Kodeksu Karnego i ustawie o Krajowym Rejestrze Karnym. Moglbys
    > przytoczyc odpowiednie artykuly?

    art.76 k.k.

  • 48. Data: 2007-01-08 11:21:28
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Tomasz Trystula napisał(a):
    > Krotko mowiac mylisz sie.

    art.76 k.k.

  • 49. Data: 2007-01-08 18:56:24
    Od: "Karolll" <K...@k...pl>

    Stary, to nie jest moje zdanie, tylko prawnika do którego udał się piotrek.
    Być może on coś ściemnia, albo ten prawnik jest niekompetentny, ja nie wiem.
    Ja nie mówie, że to co pisze to prawda objawiona, zaś artykuł który
    przytoczył wombi jest chyba dosyć precyzyjny? Czy dalej nie kum kum?

    Karol

  • 50. Data: 2007-01-08 22:13:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wombi" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

    > art.76 k.k.

    Faktycznie. To kończy spór. 6 miesięcy od końca okresu próby.