  • 61. Data: 2010-05-14 16:20:00
    Temat: Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    news:hsja72$ced$3@news.onet.pl...
    > Owszem, tak powinno być. Nie byłoby obecnych nadużyć.

    ty naprawde jestes 'z poprzedniej epoki'
    a jak ja chce ten towar szybciej, wolniej, za granice, osobiscie, z dostawa
    kurierem w sobote czy niedziele?
    juz byly takie plany zeby wszystkim po rowno, ale jakos nie wyszly

  • 62. Data: 2010-05-14 16:27:47
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Niektóre sklepy są na tyle bezczelne, że do cen doliczają 22% ;-)

    -----

  • 63. Data: 2010-05-14 16:28:35
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Spytaj w swoim US ;-)

    -----

  • 64. Data: 2010-05-14 16:30:27
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Niepoważne to jest twierdzenie, że ochrona gotówki, jej przechowanie, transport,
    straty na fałszywkach i marża banku przy wpłacie
    utargu gotówkowego kosztują mniej niż obsługa kart.
    A życie bezcenne.

    -----

    | Niepoważne, to jest twierdzenie, że 3% prowizji za kartę jest ok, a jak kogoś na to
    nie stać, to niech zamknie biznes, a nie
    dolicza

  • 65. Data: 2010-05-14 18:40:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-14 18:20, tg pisze:
    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    >
    > ty naprawde jestes 'z poprzedniej epoki'
    > a jak ja chce ten towar szybciej, wolniej, za granice, osobiscie, z dostawa
    > kurierem w sobote czy niedziele?

    No to se dopłacisz, o ile sprzedawca tak uważa.

    > juz byly takie plany zeby wszystkim po rowno, ale jakos nie wyszly

    Za to teraz jest:

    towar: 1zł
    przesyłka: 20zł
    faktura: 1zł, bo mamy w dupie, że nam zapłaciłeś 21zł.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 66. Data: 2010-05-14 18:40:52
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-14 14:38, Liwiusz pisze:
    > I płacisz nią również prowizję uwzględniającą ryzyko banku przy
    > udzielaniu kredytu.

    Owszem, bankowi. A nie sprzedawcy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 67. Data: 2010-05-14 18:41:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-14 13:00, Liwiusz pisze:

    > Ale to nie jest argument za utrzymywaniem zakazu doliczania prowizji.

    Nie. Za utrzymaniem zakazu doliczania prowizji jest generowanie ukrytych
    kosztów, o których kupujący nie wie w czasie wyboru towaru z półki.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 68. Data: 2010-05-14 18:43:52
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-14 12:59, Liwiusz pisze:
    > Mógł jeszcze uznać, że posiadanie terminala opłaca mu się tylko w
    > przypadku doliczania prowizji do płaconej ceny. Klientom też się to
    > będzie opłacać, jeśli będą chcieli korzystać z takich usług.

    Ale to by musiało być wiadomo od początku, a nie przy kasie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 69. Data: 2010-05-14 23:34:48
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > A czasami taniej jak płacisz kartą. Tak było swego czasu na Neste
    bo niekotr firmy placac karta dostaja zwrot

  • 70. Data: 2010-05-14 23:56:41
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > Nie. Za utrzymaniem zakazu doliczania prowizji jest generowanie ukrytych
    > kosztów, o których kupujący nie wie w czasie wyboru towaru z półki.

    a co prawo na to ?
    molga nie moga podbijac cene?