  • 1. Data: 2006-06-06 19:57:16
    Temat: Przetarg a zaświadczenie z KRK
    Od: "Magrat" <m...@p...bez.spamu.gmail.com>

    Witam,

    mam pytanie dotyczące przetargu nieograniczonego i zaświadczenia z KRK.
    Firma, w której pracuję - spółka z o.o. bierze udział w przetargu i teraz
    jak to jest - czy zaświadczenie z KRK przedstawia jako spółka, czy muszą je
    też przedstawić osoby wpisane w KRSie? A co zrobić z udziałowcami wpisanymi
    w KRSie? Szukałam w ustawie o zamówieniach publicznych, w rozporządzeniu
    Prezesa RM w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,
    dzwoniłam do informacji KRK, pytałam zamawiającego i dalej nie wiem co z tym
    zrobić? Czy ktoś z Was zna odpowiedź na te pytania? Pomocy! :)

    --
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 2. Data: 2006-06-07 06:01:48
    Temat: Re: Przetarg a zaświadczenie z KRK
    Od: "Magrat" <m...@p...bez.spamu.gmail.com>

    Użytkownik "AdamS" <adam@ciach_ciach.webpark.pl> napisał w wiadomości

    > W praktyce od spółek z o.o. otrzymywałem:
    > zapytanie o udzielenie informacji o osobie - odrębnie dla każdego
    > członka zarządu (dział 2 KRS)
    > zapytanie o udzielenie informacji o podmiocie zbiorowym - dot spółki
    >
    > --
    > Pozdrawiam AdamS

    Dziękuję za odpowiedź :)

    --
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 3. Data: 2006-06-07 06:09:07
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

  • 4. Data: 2006-06-07 06:16:30
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    Magrat wrote:

    > Użytkownik "AdamS" <adam@ciach_ciach.webpark.pl> napisał w wiadomości

    > Dziękuję za odpowiedź :)

    USTAWA
    z dnia 28 października 2002 r.
    o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione
    pod groźbą kary
    Dz.U. 2002 nr 197 poz. 1661 z późn. zm
    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 5. Data: 2006-06-08 21:32:11
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Magrat" <m...@p...bez.spamu.gmail.com> napisał w
    wiadomości news:e64mmn$1u75$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > zamawiający od wykonawcy, dzwoniłam do informacji KRK, pytałam
    > zamawiającego i dalej nie wiem co z tym zrobić? Czy ktoś z Was zna

    Jeżeli spółka jest z o.o. to musi przedstawić 2 zaświadczenia z KRK bo
    zamawiający może żądać:
    1) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
    art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy
    przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    2)
    aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
    art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
    upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

    A czego (kogo) dotyczą te art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 to przeczytaj w ustawie
    i wszystko stanie się jasne