  • 1. Data: 2006-02-25 14:43:12
    Temat: Re: Przesyłka zagraniczna....
    Od: Miernik <m...@f...org>

    samotnik <s...@n...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Jak jest z przesyłkami zagranicznymi (np. z Niemiec/Wlk. Bryt do
    > Polski)?? Są jakies opłaty celne czy jakiekolwiek inne ? (w paczce jest
    > np. elektronika - nowa/uzywana), paczka od/do osoby prywatnej.

    Z krajów UE nie.
    Z poza mogą być. oficjalnie prowatna->prywatna to przy wartości (razem z
    ceną samej przesyłki!) powyżej 45 EUR, ale jak Ci przyjdzie jedna paczka
    zwykłą pocztą (nie kurierem), to nie będą jej zbyt sprawdzać ani brać na
    cło (no chyba że na wierzchu będzie faktura z ceną >45 EUR). Mnie dopiero
    przy drugiej pod rząd wzięli na cło (to było z USA).

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 2. Data: 2006-02-25 18:16:52
    Temat: Przesyłka zagraniczna....
    Od: samotnik <s...@n...pl>

    Witam

    Jak jest z przesyłkami zagranicznymi (np. z Niemiec/Wlk. Bryt do
    Polski)?? Są jakies opłaty celne czy jakiekolwiek inne ? (w paczce jest
    np. elektronika - nowa/uzywana), paczka od/do osoby prywatnej.

    Pozdrawiam.