  • 11. Data: 2003-11-14 21:57:50
    Temat: Re: Przestepstwo US
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    f...@p...pl news:bp3ich$8p8$1@korweta.task.gda.pl

    > a napisz w tej sprawie do monopolu :) jak sie na to zapatruja ?
    > dodatkowo on za to kase bierze przeciez chociazby za przechowywanie

    Nigdzie nie pisalem czy pisze o buzdyganie i jego losowania.pl (udez w stol
    a nozyce...) - ale gdybym chcial zglaszac ten przekret, to nie z powodu
    placenia lub nie placenia US (mi nic do tego, a takie cos uwazam raczej za
    swinstwo) ale dlatego ze 3 lata temu miala miejsce prawie identyczna
    loteria i pozniej wybuchla niezla afera gdy w koncu nikt nie dostal
    wyplaty, chociaz wiele osob wygralo.

    Podobno arni pozniej poprostu zmienil nagle regulamin na www i udawal
    greka, zreszta wszystko jest opisane w archiwum google.com

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 12. Data: 2003-11-14 22:26:13
    Temat: Przestepstwo US
    Od: Artur <a...@j...com>

    Wowczas Arnold zorganizowal nielegalna loterie oparta o wyszukiwarke
    Altavista. Teraz trudni sie posrednictwem miedzy klientem a Totolotkiem.

    > Podobno arni pozniej poprostu zmienil nagle regulamin na www i udawal
    > greka, zreszta wszystko jest opisane w archiwum google.com

    Wtedy 'regulamin' ulegal wielu zmianom. Najczesciej gdy trzeba bylo
    wyplacic wygraną. ;-)

    A.

  • 13. Data: 2003-11-14 22:35:21
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > f...@p...pl news:bp3ich$8p8$1@korweta.task.gda.pl
    > Nigdzie nie pisalem czy pisze o

    Gosciu ty juz przestan w koncu ...

  • 14. Data: 2003-11-14 23:38:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    Flashi rzecze:
    > Pozwoleniu na przechowywanie pieniedzy innych ludzi...

    Cholera nie widziałem, że teraz trzeba mieć na to pozwolenie!

    > oraz od monopolu loteryjnego na posredniczenie w sprzedazy ich losow ...

    Cholera, a tyle razy sąsiadka kupowała mi totka...
    Nie wiedziałem, że monopol loteryjny będzie płakał z tego powodu! ;)

    A tak serio - po co w ogóle to świrowanie!?

    Jest serwis dla tych, który wyręcza tych, którym się nie chce lub
    nie mogą iść do kolektury i tyle.
    Po co się dajesz wodzić za nos osobom pokroju Maja i dajesz sobie
    nawijać na uszy jego rojeniom i kłamstwom o moich oszustwach itp.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 15. Data: 2003-11-14 23:40:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    Flashi rzecze:

> [...]

    Nie wiedziałem, że monopol loteryjny będzie płakał z tego powodu!

    A tak serio - po co w ogóle to świrowanie!?

    Jest serwis wyręcza tych, którym się nie chce lub nie mogą iść
    do kolektury i tyle.
    Po co się dajesz wodzić za nos osobom pokroju Maja i nawijać
    na uszy makaron z jego rojeniami i kłamstwami o moich rzekomych
    oszustwach itp. itd. ?

    pozdrawiam
    Arek

    --

> [...]