  • 81. Data: 2019-04-04 11:47:02
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5ca3744e$0$504$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 02.04.2019 o 16:19, J.F. pisze:

    >Wiesz, ale jak to było zajęcie pasa drogowego, to tak nie do końca
    >ochrona ma prawo sobie ludzi zatrzymywać. To będzie działało, dokąd
    >nie
    >przyjdzie ktoś, kto wie o co chodzi.

    Az tak to sie nie znam.
    Zakladam, ze ochrona scene obstawi, i nie wpusci nieuprawnionych,
    i nie bedzie sie zastanawiac, czy scena to pas drogowy, czy impreza
    masowa.

    Byc moze nie bedzie to sama scena, tylko kawalek terenu dookola,
    ogrodzony, to juz nie wiem jak liczyc.

    A obstawi oczywiscie po to, zeby nikt nic nie podp*, np z garderoby
    artysow,
    a nie, zeby chronic przed nozownikiem :-)

    >No właśnie o to chodzi. Pytanie, na ile gość wie o co chodzi. Bo
    >ktoś,
    >kto brał udział w zabezpieczaniu takich imprez po chwili obserwacji
    >znajdzie spokojnie lukę przeważnie.

    Jest jeszcze mozliwosc, ze ochroniarza/y potraktuje nozem, i
    przejdzie.

    J.

  • 82. Data: 2019-04-04 12:05:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-04-03, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Dla statystyk przed Stwórcą, czy na punkty do sprawności zucha
    >zamachowca?

    Chyba jedno i drugie, a ponoc gdzies tam jeszcze 12 dziewic wchodzi w
    gre.

    Niektorzy byc moze z zemsty ...

    >Tak jakoś kiepsko im się dotychczas udawało. Raz, że często samochód
    >też
    >poległ, dwa, że trudniej uciekac jak całe miasto postawione na nogi i
    >wszystcy tego samochodu wypatrują.

    No jak tego ?
    Zanim informacja dotrze do patroli, to wystarczy czasu, zeby odjechac
    kilometr czy za rog, auto porzucic, i udac sie po nastepne ...

    >Wygodniej.

    Przynajmniej postronni gapie nie beda lapac.
    A jak beda uzbrojeni, to zawsze jakas ochrona no i szybkosc.

    >Będzie, ale nie tak spektakularnie, nie tak od razu, nie we
    >wszystkich
    >telewizjach, te sprawy.

    Po tygodniu bedzie we wszytkich.
    I z kazda nastepna zacznie sie robic spektakularnie.

    J.

  • 83. Data: 2019-04-04 12:06:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-04-03, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Omijaja Cię praworządni obywatele. Ci z nożami i gotowi myślą
    >sobie, że pewnie by było fajnie tę broń miec :)

    W USA ? Przeciez mozna sobie kupic :-)

    Albo ukrasc.

    J.

  • 84. Data: 2019-04-04 12:14:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 03.04.2019 o 09:12, n...@o...pl pisze:

    >Próbowałeś kiedyś obezwładnić kogoś uzbrojonego w nóż? Gaz jest złym
    >pomysłem. Już lepszym pałka, czy kij.

    Zalezy od sytuacji.
    Gaz jest bardzo dobrym pomyslem - napastnik przestaje myslec o ataku,
    trze sie po oczach, moze nawet oddala sie.

    A jak nie oddala, to nie widzi, ze niedoszla ofiara wyciaga palke ...

    J.

  • 85. Data: 2019-04-04 12:45:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Taż pisze, że brak broni powoduje zagrożenie od noża. Broń u legalnych
    > posiadaczy mogłaby zrównoważyć zwiększone zagrożenie

    Znaczy ilosc wypadków z bronia nie przekonuje cie do tego ze jej masowe
    posiadanie nie niesie za soba nic dobrego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 86. Data: 2019-04-04 13:28:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 04 Apr 2019 00:28:39 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Mi groził kiedys w lesie przedstawiciel diaspory romskiej. Połasił się
    > na uzbierane wczesniej cztery grzyby. Maślaki, pamiętam jak dzis.

    Może był głodny.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 87. Data: 2019-04-04 13:34:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 04 Apr 2019 02:17:10 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Ależ w rozbrojonej europie jeden niemiecki wariat z jednym niemieckim
    > narodem mógł łatwo zagnać miliony bezbronnych do gazu.

    W Norwegii do 1990 roku nie trzeba było nawet rejestrować broni, a jakoś
    szczególnie długo się nie broniła, więc te bajania, że Hitler przestraszył
    się uzbrojonych Szwajcarów można włożyć między opowieści o małpoludach i
    wilkołakach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 88. Data: 2019-04-04 13:56:24
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > się uzbrojonych Szwajcarów można włożyć między opowieści o małpoludach i

    Przestraszył? Nie. Zostawił Szwajcarię "na później". Nie opłaca się
    być łatwym/opłacalnym celem od którego hitlersyny _zaczynają_.
    Można sobie policzyć na paluszkach ile milionów niemców do poboru
    zagarnęłyby hitlersyny w Szwajcarii jakby to był łatwy cel zagarnięty
    jeszcze w trakcie "czyszczenia" przed wojną z ZSRR.

    Nie wystarczy broń mieć. Trzeba jeszcze potrafić jej użyć "bojowo" i
    CHCIEĆ jej użyć bojowo jak będzie trzeba. Norwedzy widać
    nie(wystarczająco) chcieli.

    "Szwajcaria nie ma armii. Szwajcaria jest armią."
    http://bellum.com.pl/szwajcaria-nie-ma-armii-szwajca
    ria-jest-armia/

    --
    A. Filip

  • 89. Data: 2019-04-04 14:49:54
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.04.2019 o 13:34, tracz pisze:

> [...]
    > się uzbrojonych Szwajcarów można włożyć między opowieści o małpoludach i

    no pacz pan, to Brewik zarejestrował swoją broń ? pytania się mnożą:)))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 90. Data: 2019-04-04 23:51:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.04.2019 o 11:47, J.F. pisze:

    > Az tak to sie nie znam. Zakladam, ze ochrona scene obstawi, i nie
    > wpusci nieuprawnionych, i nie bedzie sie zastanawiac, czy scena to
    > pas drogowy, czy impreza masowa.

    Tylko teoretycznie zauważę, że każdy po drodze może chodzić. Natom iast
    pewnie napastnik by nie próbował na siłę wdawać się w pyskówki z
    ochroniarzami.

    > Byc moze nie bedzie to sama scena, tylko kawalek terenu dookola,
    > ogrodzony, to juz nie wiem jak liczyc.

    Charakter tej imprezy był taki, że głębszego sensu z punktu widzenia
    bezpieczeństwa to nie miało. Wcześniej wszyscy ze sceny biegali wśród
    ludzi po ulicy. Rozsądnie rzecz ważąc, to potencjalny zamachowiec miał
    tam o wiele łatwiej. Wydaje mi się, że to wyjaśnia to, że nikt do
    ochrony sceny się jakoś nie przykładał. Na wariata nie wpadli.

    > A obstawi oczywiscie po to, zeby nikt nic nie podp*, np z garderoby
    > artysow, a nie, zeby chronic przed nozownikiem :-)

    Tam byli jacyś artyści przebierający się?

    > Jest jeszcze mozliwosc, ze ochroniarza/y potraktuje nozem, i
    > przejdzie.

    To się może udać, ale powinno to wzbudzić alarm.