  • 51. Data: 2019-04-03 00:42:26
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Średnio inteligentny
    > oszołom spokojnie może zabić kilka - kilkanaście osób, zanim ktokolwiek
    > podejmie działania.

    pierdolisz:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 52. Data: 2019-04-03 00:42:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.04.2019 o 17:33, ń pisze:
    > Przecież to jasne, że to jej kumple pokazali jaka ona "dobra".
    > Nikt innym nie miał motywacji, powodu, potrzeby, umiejętności.
    > A tak mieli (mają) ubaw do emerytury.

    Wątpię. Top dość normalni ludzie.

  • 53. Data: 2019-04-03 00:44:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.04.2019 o 21:14, u2 pisze:

    > szrek udaje durnia, giwera jest dobra z kilkunastu metrów, z kilku
    > metrów są inne środki do obezwładniania:)

    Tylko mało kto na co dzień nosi cały wachlarz dostępnych środków.

  • 54. Data: 2019-04-03 01:11:57
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Tylko mało kto na co dzień nosi cały wachlarz dostępnych środków.

    ty na pewno glina ? czy zwykły żyd ?:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 55. Data: 2019-04-03 02:48:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Z naciskiem na pewną. Generalnie jest kilka możliwości
    [..]
    > Czarna komedia - masz dłuższe nogi ale gubisz w pośpiechu broń i kolo
    > jakimś cudem cię trafi,

    Kolo cię goni, potyka się o te broń i nadziewa na własny nóż. Trzeba byc
    optymistą.

    > Generalnie jak nie jesteś dobry w te klocki a twoje poczucis siły wynika
    > z samego posiadania broni to wcale nie jest oczywiste czy dobrze na tym
    > wyjdziesz.

    Generalnie tak. Osobiscie nad broń w takiej sytuacji preferowałbym
    krzesło. A jak ktos nosi tę broń i to ma podreperować jego poczucie, to
    znaczy, że system przyznawania pozwoleń na broń jest zdaje się do dupy.

    Podobnie jest czesto z SUVami, na które niestety nie potrzeba w ogóle
    specjalnych pozwoleń.

    --
    Marcin

  • 56. Data: 2019-04-03 02:57:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-02, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > No właśnie o to chodzi. Pytanie, na ile gość wie o co chodzi. Bo ktoś,
    > kto brał udział w zabezpieczaniu takich imprez po chwili obserwacji
    > znajdzie spokojnie lukę przeważnie.

    > No więc właśnie pewnie z tego powodu nikt tam nie kombinował zanadto.
    > Jaki sens było robić fortecę z tej sceny, jak poza nią Prezydent łaził
    > pomiędzy ludźmi. Normalny zamachowiec by go zadźgał poza sceną.

    E-e. Normalny zamachowiec szuka rozgłosu i tak tez było w tym przypadku.
    Jak ktoś chce kogoś ukatrupić i to jest jego jedynym celem to nie
    planuje tego jako części imprezy masowej. Przecież może w drodze do
    pracy, domu, na spacerze, tak jak to zdaje się właśnie odbyło z byłym
    burmistrzem Nowej Soli (?). A jak ktoś np. wjeżdza samochodem w tłum, to
    jednak liczy na cos więcej niż samą liczbę ofiar. Wziąłby ten nóż i
    zadźgał "na raty" tyle samo osób w ciagu tygodnia. Szanse na ucieczkę
    miałby większą. Kontrole nad okolicznościami tez.

    --
    Marcin

  • 57. Data: 2019-04-03 03:13:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > E-e. Normalny zamachowiec szuka rozgłosu

    lol

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 58. Data: 2019-04-03 03:14:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.04.2019 o 02:48, Marcin Deb-owski pisze:
    > Kolo cię goni, potyka się o te broń i nadziewa na własny nóż. Trzeba byc
    > optymistą.

    debil, po prostu debil:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 59. Data: 2019-04-03 06:06:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Taż pisze, że brak broni powoduje zagrożenie od noża. Broń u legalnych
    > posiadaczy mogłaby zrównoważyć zwiększone zagrożenie.

    NIe - piszesz że _wzrost_ zdarzeń z użyciem noża jest skutkiem
    _ograniczenia_ dostępu do broni. To trochę zmienia postać rzeczy - prawda?

    Shrek,

  • 60. Data: 2019-04-03 06:11:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kolo cię goni, potyka się o te broń i nadziewa na własny nóż. Trzeba byc
    > optymistą.

    O - to jest sceniariusz! Brakuje tylko muzyczki ze benego hilla i żeby
    biegali na niewielkim placu we chaotyczny sposób;)

    > Generalnie tak. Osobiscie nad broń w takiej sytuacji preferowałbym
    > krzesło. A jak ktos nosi tę broń i to ma podreperować jego poczucie, to
    > znaczy, że system przyznawania pozwoleń na broń jest zdaje się do dupy.

    Ale skoro piszemy o masowym noszeniu broni ze sobą, to właśnie taka
    byłaby tego noszenia przyczyna. Nawet w stanach mało kto nosi ze sobą
    broń na codzień.

    Shrek