  • 431. Data: 2019-04-16 10:26:39
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5cb4da3e$0$511$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 15.04.2019 o 20:38, Shrek pisze:

    >Nie chcę powiedzieć, że generalnie obowiązek meldunkowy od kilku lat
    >próbują zastąpić obowiązkiem podania adresu do korespondencji. W tym
    >bym
    >w ogóle wymierania tego obowiązku upatrywał.

    Czyzbys tak delikatnie sugerowal, ze prawodawcy sie cos pop* z tym
    obowiazkiem ?

    Na razie przepis jest jak powyzej :-)
    I ponizej.

    >No i reaguje, jak sie dowiaduje, że ktoś nie dopełnił :-)

    Ale jakos specjalnie sie nie stara ? :-)

    J.

  • 432. Data: 2019-04-16 10:30:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 15.04.2019 o 06:37, Shrek pisze:

    >Chyba raczej nie.

    A co - w ruchu ?

    >Nei chce mi się Cie prowokować do brnięcia w głupotę, więc wyjaśnię.
    >Zatrzymanie,. to czynność polegająca na pozbawieniu wolności. To, o
    >czym
    >Ty chcesz pisać, to "kontrola drogowa".

    Chyba "zatrzymanie pojazdu do kontroli drogowej" ?
    No coz, kwestia zawodowego zargonu ...
    ale nawet takie zatrzymanie ma w sobie cos z pozbawienia wolnosci,
    bo kierowca chce jechac, a policjant chce, zeby sie zatrzymal :-)

    J.

  • 433. Data: 2019-04-16 10:34:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >>> 2 - kontrolę przeprowadza się...

    >Oczywiście - wszak każdy policjant wie, ze najlepiej trzeźwośc
    >kierowcy kontroluje się w czasie ruchu pojazdu.

    Tak a propos - Amerykanie cos kombinuja z laserami i chca badac
    stezenie alkoholu w kabinie pojazdu w ruchu.

    To kiedy bedzie wtedy "kontrola drogowa"

    Zreszta juz dzis - jak policjant mierzy z radaru, to co wykonuje ?

    J.

  • 434. Data: 2019-04-16 10:40:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 15.04.2019 o 21:45, Shrek pisze:

    >Ty już normalnie odlatujesz! To, że mieszkam w swoim domu, to jest
    >zamach na urząd?

    Ale zameldowany w nim jestes ?
    Bo jakos unikasz odpowiedzi na proste pytanie :-)

    >Już Ci wiele razy proponowałem lekturę pierwszych kilkudziesięciu
    >artykułów kodeksu karnego - ale ze zrozumieniem. Pojął być
    >przykładowo,
    >na czym wina polega.

    Ze np policjant powinien pouczyc takiego lokatora, ze zgodnie z
    przepisami, powinien mu doniesc,
    ze wynajmujacy mieszkanie utrudnia mu spelnienie obowiazku
    meldunkowego.
    Dostanie wlasciciel mandat, to sie nauczy :-P

    J.

  • 435. Data: 2019-04-16 12:23:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Czyzbys tak delikatnie sugerowal, ze prawodawcy sie cos pop* z tym
    > obowiazkiem ?

    Niekoniecznie. Przepis jest chyba z lat 50. czy 60. i od dłuższego czasu
    mówi się, że nie przystaje. Co nie znaczy, że kiedyś nie przystawał.

    --
    Marcin

  • 436. Data: 2019-04-16 12:58:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-04-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Niekoniecznie. Przepis jest chyba z lat 50. czy 60. i od dłuższego
    >czasu
    >mówi się, że nie przystaje. Co nie znaczy, że kiedyś nie przystawał.

    Nie przystaje, czyli innymi slowy cos im sie pop* z tymi przepisami i
    nawet policja to rozumie :-)

    A tak naprawde problem lezy w tym socjalizmie z lat 50-tych czy
    40-tych,
    ze jak ktos zostal zameldowany, to byl juz nie do ruszenia z lokalu.

    Co zreszta pokutuje do dzis.
    Wiec wlasciciele nie melduja, choc to ponoc niby nic nie zmienia dla
    lokatora ...

    A tak swoja droga, to jak mialby ten nowy "meldunek" dzialac, w
    sytuacji gdy iles tam instytucji moze chciec sie ze mna skontaktowac
    po latach - bank, urzedy, biblioteka, szpital ...

    No i skonczy sie tak, ze zaloza nam skrzynki elektroniczne i bedziemy
    mieli obowiazek je sprawdzac :-)

    J.

  • 437. Data: 2019-04-16 12:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie chcę powiedzieć, że generalnie obowiązek meldunkowy od kilku lat
    > próbują zastąpić obowiązkiem podania adresu do korespondencji. W tym
    > bym w ogóle wymierania tego obowiązku upatrywał.

    Punkt dla Shreka :)
    Własnie przyznałes ze mozna oceniac "waznosc przepisu".

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 438. Data: 2019-04-16 14:46:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie przystaje, czyli innymi slowy cos im sie pop* z tymi przepisami i
    > nawet policja to rozumie :-)

    Nic IM się nie pop*, zdezaktualizowały się i tyle. Ci IM to już pewnie
    nie żyją.

> [...]
    >
    > Co zreszta pokutuje do dzis.
    > Wiec wlasciciele nie melduja, choc to ponoc niby nic nie zmienia dla

    Pewnie zależy na jakiego policjanta trafi. Niewątpliwie meldunek nie ma
    nic wspólnego ani z prawem własnosci ani z posiadaniem lokalu.

    > A tak swoja droga, to jak mialby ten nowy "meldunek" dzialac, w
    > sytuacji gdy iles tam instytucji moze chciec sie ze mna skontaktowac

    Pojęcia nie mam, ale tu gdzie jestem, jest centralna baza, z której
    korzystają wszystkie rządowe instytucje. Jak się przeprowadzisz, to w
    ciagu miesiąca czy 2ch robisz złoszenie online lub idziesz na policję
    (albo w parę innych miejsc), podjesz nowy adres i baza jest
    uaktualniona.

    > po latach - bank, urzedy, biblioteka, szpital ...

    Instytucje nierządowe sam powiadamiasz jeśli taki w tym Twój interes.

    --
    Marcin

  • 439. Data: 2019-04-16 16:02:36
    Od: Kviat

    > Nic IM się nie pop*, zdezaktualizowały się i tyle.

    Jak to "zdezaktualizowały się"? Same się zdezaktualizowały?
    Ktoś o tym decyduje, że można olać obowiązujący przepis, bo się
    zdezaktualizował? Kto?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 440. Data: 2019-04-16 17:47:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.04.2019 o 10:34, J.F. pisze:

    > Tak a propos - Amerykanie cos kombinuja z laserami i chca badac stezenie
    > alkoholu w kabinie pojazdu w ruchu.

    Coś kombinują - jak wykombinują, to się będziemy martwić. Na razie do
    kontroli pojazdy się zatrzymuje.

    > Zreszta juz dzis - jak policjant mierzy z radaru, to co wykonuje ?

    Pomiar prędkości albo generację liczby pseudolosowej - zależy od
    miernika (i umiejętności oraz checi policjanta).

    Shrek