  • 411. Data: 2019-04-15 19:59:58
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > A dopiszesz dopiero kiedy wprowadzili to ograniczenie i jak strasznie
    > było wcześniej?

    Z jakiegos powodu podjeli taką decyzję.
    Niemniej ja tylko zauwazyłem, ze skoro ktos podaje za przykład kraju w
    ktorym jest łatwy dostep do broni Szwajcarie, to znaczy ze manipuluje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 412. Data: 2019-04-15 20:38:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja? Ciekawe skąd Ci się to wzięło.

    Z tego co powyżej.

    > Większość nie ma możliwości, bo właściciel lokalu nie chce poświadczyć,

    Chcesz powiedzieć, że jednak w tym przypadku "ustawodawcy się
    popierdoliło"? Teraz nagle uzyskałeś zdolność i prawo do samodzielnej
    oceny? Ustawodawca jasno mówi, że obywatel ma dopełnic, policjant ponoć
    nie ma prawa do samodzielnego myślenia i oceny.

    > ze osoba tam mieszka. Trzeba by było ścigać właścicieli lokali.

    Ustawodawca twierdzi inaczej. A co ty nagle taki niepraworządny -
    melduneczek się nie zgadza?

    > Zastanowiłeś się kiedyś, kto jest zobowiązany do powiadomienia o
    > niedopełnieniu obowiązku meldunkowego?

    No ponoć policjant musi reagować, skoro prawodawca nakazuje... No więc
    jak - czemu nie robicie akcji "meldunek", a "trzeźwy poranek"
    (oczywiście poniedziałkowy, zamiast jakby logika nakazywała w sobotnią
    noc) czy "bezpieczny rowerzysta" polegający na tłumaczeniu mandatami
    rowerzytom, że bezpieczeństwo czyha na nich na jezdni wisłostrady
    (jakbyś nie wiedział - trzypasmowa uloca na której było ograniczenie do
    50 a wszyscy jeździli 80-100 i rowerzysta na niej był synonimem samobójcy)?

    BTW - naprawdę nie wiedziałeś, że obowiązek meldunkowy dalej istnieje?

    Shrek

  • 413. Data: 2019-04-15 20:47:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.04.2019 o 19:57, A. Filip pisze:

    > Skąd czerpiesz te dane? Według Wikipedii nawet poddani brytyjskiej
    > królowej mają więcej broni niż obywatele "Rzeczpospolitej".
    Zdaje sie, ze maja zakaz posiadania broni krótkiej, a w statystyce jest
    również długa.

  • 414. Data: 2019-04-15 21:23:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.04.2019 o 20:38, Shrek pisze:

    > Z tego co powyżej.

    Intrygująca konstatacja.

> [...]
    > oceny? Ustawodawca jasno mówi, że obywatel ma dopełnic, policjant ponoć
    > nie ma prawa do samodzielnego myślenia i oceny.

    Nie chcę powiedzieć, że generalnie obowiązek meldunkowy od kilku lat
    próbują zastąpić obowiązkiem podania adresu do korespondencji. W tym bym
    w ogóle wymierania tego obowiązku upatrywał.

    > Ustawodawca twierdzi inaczej. A co ty nagle taki niepraworządny -
    > melduneczek się nie zgadza?

    Komu?

    > No ponoć policjant musi reagować, skoro prawodawca nakazuje... No więc
    > jak - czemu nie robicie akcji "meldunek", a "trzeźwy poranek"

    No i reaguje, jak sie dowiaduje, że ktoś nie dopełnił :-)

  • 415. Data: 2019-04-15 21:33:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Intrygująca konstatacja.

    Jak dla kogo. Ja uważam, że od policjanta można wymagać samodzielnego
    myślenia i oceny, ty że nie. Widać nikt nikogo nie przekona.

    > Nie chcę powiedzieć, że generalnie obowiązek meldunkowy od kilku lat
    > próbują zastąpić obowiązkiem podania adresu do korespondencji. W tym bym
    > w ogóle wymierania tego obowiązku upatrywał.

    Jakie to ma znaczenie? Jest karalne i tyle. Chcesz powiedzieć, że tu
    akurat "prawodawcy się coś pojebało"?

    > Komu?

    Pytanie na IQ - a jak myślisz?

    > No i reaguje, jak sie dowiaduje, że ktoś nie dopełnił :-)

    Hm - więc jak tam u ciebie z obowiązkiem meldunkowym, bo nie odpowiedziałeś?

    Ponieważ wyciąłeś część zasadniczą - co prowadzi cię do wniosku, że
    obowiązek meldunkowy można potraktować jakby się jednak "prawodawcy coś
    pojebało", a rowerzystę po grilu w parku traktować śmiertelnie poważnie.

    Tak czy inaczej doceniam sam fakt, że zacząłeś samodzielnie myśleć i
    oceniać, choć w jednym przypadku - zawsze jakiś początek. Po prostu
    jestem ciekawy dlaczego w jednym przypadku nie dopuszczasz wogóle
    możliwości samodzielnej oceny, a w drugim arbitralnie stwierdzasz, że
    winni są inni?

    Shrek

  • 416. Data: 2019-04-15 21:39:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.04.2019 o 21:33, Shrek pisze:

    > Hm - więc jak tam u ciebie z obowiązkiem meldunkowym, bo nie
    > odpowiedziałeś?

    U mnie? A jakie to ma znaczenie. Mieszkam w swoim domu i nie widzę
    powodu, bym nie był w nim zameldowany.

    > Ponieważ wyciąłeś część zasadniczą - co prowadzi cię do wniosku, że
    > obowiązek meldunkowy można potraktować jakby się jednak "prawodawcy coś
    > pojebało", a rowerzystę po grilu w parku traktować śmiertelnie poważnie.

    Też nie wiem. To nie moja konstatacja, tylko Twoja i nie widzę powodu,m
    bym miał ją uzasadniać.

> [...]
    > jestem ciekawy dlaczego w jednym przypadku nie dopuszczasz wogóle
    > możliwości samodzielnej oceny, a w drugim arbitralnie stwierdzasz, że

    Boję się, że nie rozumiem, o czym piszesz.

  • 417. Data: 2019-04-15 21:45:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > U mnie? A jakie to ma znaczenie. Mieszkam w swoim domu i nie widzę
    > powodu, bym nie był w nim zameldowany.

    Hehe - jak Karczewski. To zamach na urząd, obrzydliwe metody, spiseg,
    ale brak prostego potwierdzenia lub zaprzeczenia;)

    > Też nie wiem. To nie moja konstatacja, tylko Twoja i nie widzę powodu,m
    > bym miał ją uzasadniać.

    Nie twoja powiadasz? To nie ty pisałeś, że skoro prawodawca nie
    określił, że nie należy ścigać rowerzystów w parkach to należy? To nie
    ty pisałeś, że to przecież nie wina migających się od obowiązku
    meldunkowego więc nie należy?

    > Boję się, że nie rozumiem, o czym piszesz.

    Czyli jednak nadzieje były przedwczesne;)

    Shrek

  • 418. Data: 2019-04-15 21:50:46
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.04.2019 o 21:45, Shrek pisze:

    > Hehe - jak Karczewski. To zamach na urząd, obrzydliwe metody, spiseg,
    > ale brak prostego potwierdzenia lub zaprzeczenia;)

    zabawny ten szrek, w Bolanda obowiązuje zasada domniemania niewinności,
    niezależnie od tego co pismaki piszą:))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 419. Data: 2019-04-15 22:54:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Hehe - jak Karczewski. To zamach na urząd, obrzydliwe metody, spiseg,
    > ale brak prostego potwierdzenia lub zaprzeczenia;)

    Ty już normalnie odlatujesz! To, że mieszkam w swoim domu, to jest
    zamach na urząd?

> [...]
    > określił, że nie należy ścigać rowerzystów w parkach to należy? To nie
    > ty pisałeś, że to przecież nie wina migających się od obowiązku

    Już Ci wiele razy proponowałem lekturę pierwszych kilkudziesięciu
    artykułów kodeksu karnego - ale ze zrozumieniem. Pojął być przykładowo,
    na czym wina polega.

    > Czyli jednak nadzieje były przedwczesne;)

    Najwyraźniej.

  • 420. Data: 2019-04-16 02:15:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-15, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    tailed/3/61385636741529723852933311380.jpg

    > Nie do końca, bo ustalono, że dachówka chroni przed nożem a pistolet
    > nie. I to jest meritum:P

    A co z tym?:
    https://cdn.shopify.com/s/files/1/1150/6780/products
    /Screen_Shot_2017-11-08_at_1.09.31_PM_1024x1024.png
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9
    GcTM3h0gJ2bA4_sinQxwl3Nc2KJirsRtDGA7v1mXNK76D2HcuPiV
    Uw

    --
    Marcin