  • 391. Data: 2019-04-15 15:48:10
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noża [ludobójstwo z użyciem maczet]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 15 Apr 2019 13:09:47 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Do masowego ludobójstwa w Ruandzie wystarczyły maczety AFAIR.

    Na długo przed rzezią sprowadzano je z Chin, a posługę w Rwandzie z
    ramienia Watykanu w tym czasie pełnił niejaki Hoser.

    ,,Kiedy pracowałem nad książką "Dzisiaj narysujemy śmierć" o ludobójstwie w
    Rwandzie, poprosiłem pana Hosera o spotkanie. Uważałem, że to konieczne,
    ponieważ w Rwandzie sporo o nim w słyszałem. Mówi się tam, że - jeszcze
    przed ludobójstwem - sprzyjał mianowaniu nacjonalistycznych biskupów Hutu,
    którzy nie zrobili nic, by zabijanie powstrzymać. Warto dodać, że w czasie,
    kiedy na zamówienie rządu Rwandy sprowadzano z Chin skrzynie pełne
    nowiutkich maczet, w komitecie centralnym jedynej partii, zasiadał
    arcybiskup Kigali. Był on też osobistym doradcą prezydenta. Biskupi
    wiedzieli o nadchodzącej apokalipsie. Wiedział Watykan. Wszyscy wiedzieli.
    I mino to, Kościół wciąż faworyzował Hutu, którzy szykowali masowe
    mordowanie Tutsi. Pan Hoser wyjechał z Rwandy kilka miesięcy przed
    rozpoczęciem rzezi i wrócił zaraz po, kiedy ziemia wciąż uginała się od
    miliona świeżych trupów. Mówi się tam o panu Hoserze, że pomagał wtedy
    ewakuować z Rwandy duchownych, którzy mieli niebawem być ścigani za
    popełnienie zbrodni. Nie wiem, czy to prawda. Poszedłem, jak nakazuje
    reporterskie rzemiosło, go o to zapytać. Prawdą, której się nie da
    zaprzeczyć, jest fakt, że kościół rwandyjski jest uwikłany w zbrodnie.
    Kiedy jedni duchowni ratowali ludzi i ginęli za swoich parafian, inni
    gwałcili i zabijali. Trzeba powiedzieć szerzej, cały kościół katolicki,
    jest uwikłany w rwandyjskie ludobójstwo. Postawa Jana Pawła II była w tej
    sprawie zawstydzająca. Na rozmowę o tych trudnych sprawach pan Hoser
    przeznaczył 25 minut. To zręczny rozmówca. Na moje pytania, mocne i
    stawiające sprawę wprost, odpowiadał bez zdziwienia. Odniosłem wrażenie, że
    żadne pytanie nie zbiło go z tropu. Odpowiadał pewnie, i w taki sposób, aby
    nie powiedzieć nic. Mówił okrągłymi zdaniami bez żadnej treści. W slangu
    dziennikarskim taki rodzaj wypowiedzi nazywamy bełkotem. Pełno słów, a nie
    wiadomo o co chodzi. Słuchałem go z narastającym poczuciem bezradności: jak
    ten bełkot przytoczyć w książce? Gdy wybiła dwudziesta piata minuta tak
    zwanej audiencji, gospodarz wstał i grzecznie poprosił: ale tego, co
    powiedziałem proszę nie cytować w książce. Uszanowałem prośbę mojego
    rozmówcy, zacytowałem jedynie swoje pytania. W ciągu trzech lat od wydania
    książki, pan Hoser nie zaregował na to, co napisałem w jego sprawie."

    za
    http://b2-biznes.pl/23-lata-temu-rozpoczela-sie-rzez
    -w-rwandzie-nie-beda-nas-ratowac/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 392. Data: 2019-04-15 15:55:40
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.04.2019 o 12:55, Olin pisze:

    > Chiny i Indie mają ponad miliard mieszkańców, USA ~330 mln. Kiedy
    > ostatnio były doniesienia o strzelaninie w hinduskiej szkole albo w
    > czasie koncertu w Chinach?

    Wiesz, oni jak już tam szaleją, to na całego. Przykładowo w Chinach
    czołgami. W Indiach, to głównie zamachy bombowe. Kiedy był ostatni
    zamach bombowy w USA? To po prostu specyfika lokalna. W takiej Ruandzie,
    to maczety.

    W Chinach masz samych Chińczyków, to i specyfika chińska. Na stacji
    kolejowej w Kunming 8 osób nożami zabiło ponad 30 osób i poraniło
    poważnie kolejne 150. W Sinkiangu nożami i bombą też zabili i zranili
    kilka osób. Przy czym, ja nie jestem ekspertem od terroryzmu. To, że o
    czymś nie słyszałem o niczym nie świadczy.

  • 393. Data: 2019-04-15 15:58:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.04.2019 o 06:37, Shrek pisze:

    > To może spróbujmy rozpisać na punkty.
    >
    > 1 - kontekst - pijani kierowcy, kontrola.
    > 2 - kontrolę przeprowadza się...
    > 3 - po zatrzymaniu.

    Chyba raczej nie.

    > 4 - wydech motocykla
    > 5 - analogia
    > 6 - dalej tłumaczyć?

    Nei chce mi się Cie prowokować do brnięcia w głupotę, więc wyjaśnię.
    Zatrzymanie,. to czynność polegająca na pozbawieniu wolności. To, o czym
    Ty chcesz pisać, to "kontrola drogowa". Fakt, że nie robiłem czegoś
    takiego pewnie z kilkanaście lat, a na pewno kilka, tylko co to ma do
    omawianego przez nas tematu?

  • 394. Data: 2019-04-15 16:06:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Chyba raczej nie.

    Oczywiście - wszak każdy policjant wie, ze najlepiej trzeźwośc kierowcy
    kontroluje się w czasie ruchu pojazdu.

    Hint: ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI 1
    z dnia 18 lipca 2008 r.
    w sprawie kontroli ruchu drogowego
    § 2.
    1. Policjant umundurowany w warunkach dostatecznej widoczności podaje
    sygnały tarczą do zatrzymywania pojazdów itd.

    > Nei chce mi się Cie prowokować do brnięcia w głupotę,

    Skoro nie chcesz, to po co brniesz?

    Shrek

  • 395. Data: 2019-04-15 16:06:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.04.2019 o 06:45, Shrek pisze:

    > To czemu potem odpuściliście?

    Ja? Ani wcześniej, ani później, ani teraz się tym nigdy nie zajmowałem.
    A tych innych, to po prostu zapytaj. Czemu mnie pytasz?

    > Skoro ustawodawca napisałe, że masz dopełnić obowiązek meldunkowy a
    > gdzieś między 1/4 a 1/3 ludzi go nie dopełnia, to czemu nie biegacie po
    > kraju i nie wszczynacie postępowań (kara grzywny, chyba do 5kPLN)?

    Wskażesz przepis?

  • 396. Data: 2019-04-15 16:13:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja? Ani wcześniej, ani później, ani teraz się tym nigdy nie zajmowałem.
    > A tych innych, to po prostu zapytaj. Czemu mnie pytasz?

    Bo się za tych innych powyżej wypowaiadasz?

    > Wskażesz przepis?

    masz.

    Art. 147. § 1. Kto nie dopełnia ciążącego na nim obowiązku
    meldunkowego,podlega karze ograniczenia wolności, grzywny albo karze nagany.

    § 2. Kto, będąc do tego obowiązany, nie zawiadamia właściwego organu o
    niedopełnieniu przez inną osobę ciążącego na niej obowiązku
    meldunkowego,podlega karze grzywny albo karze nagany.

    Ad 2. Wychodzi na to, że gdzieś koło 1/3 populacji jest zagrożona
    pierdlem, a w zasadzie 100% pozostałych obywateli grzywną lub naganą.
    Pytanko - nie znasz jakiegoś niedopełniającego? Bo jak tak to i tobie do
    5 tysi grozi. No bo przecież jako świadomy swoich obowiązków i
    ograniczeń uysłowych "władzy się przecież nie popierdoliło" powinieneś
    natychmiast powiadomić organ.

    Shrek

  • 397. Data: 2019-04-15 16:23:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 15 Apr 2019 15:55:40 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > czołgami. W Indiach, to głównie zamachy bombowe. Kiedy był ostatni
    > zamach bombowy w USA? To po prostu specyfika lokalna. W takiej Ruandzie,

    Rozumiem, że Chińczycy mają prawo do posiadania czołgu, a Hindusi bomb,
    które można kupować na straganach.
    W każdej populacji trafiają się szaleńcy i frustraci, a wtedy mogą ich
    powstrzymać jedynie dobrzy ludzie w czołgach i z bombami, które każdy
    obywatel Indii nosi na wszelki wypadek za pazuchą.

    > W Chinach masz samych Chińczyków

    Media piszą, że w obozach koncentracyjnych może przebywać nawet do 3 mln
    Ujgurów, ale to pewnie tylko taka miejska legenda. Zresztą dziennikarzom
    nie wierzysz programowo, chyba że są z Teleexpresu.
    https://www.rp.pl/Spoleczenstwo/181219383-Chiny-Oboz
    y-dla-Ujgurow-jak-obozy-koncentracyjne.html

    Tybetańczycy z kolei, to bezsprzecznie tacy chińscy górale.

  • 398. Data: 2019-04-15 16:28:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > poważnie kolejne 150. W Sinkiangu nożami i bombą też zabili i zranili
    > kilka osób. Przy czym, ja nie jestem ekspertem od terroryzmu.
    Bo i nie rozmawiamy o terrotystach. Nie róbmy pewexu. Nie rozmawiamy o
    zorganizowanych ugrupowaniach terrorytycznych, bo z nimi walczy się
    wywiadem a nie ograniczaniem dostępu do broni. Mówimy o zwykłych
    świrach, ewentualnie (już mniej, bo ci rzeczywiście mogą znależć
    alternetywę jako zdeterminowani i na ogół inteligentni) samotnych
    wilkach. Obie te grupy nie pojawiają się na ogół na radarach przed
    faktem, a pierwsza często działa pod wpływem impulsu - gdyby broni pod
    ręką nie mieli, to pewnie by za parę godzin o sprawie po prostu zapomnieli.

    Co do USA i ich masakr - duży kraj, ale nie taki znów duży - raptem 8
    razy większy niż nasz i mniejszy niż UE. Jednak u nas pod tym względem
    spokojniej.

    Shrek

  • 399. Data: 2019-04-15 16:30:35
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > arcybiskup Kigali. Był on też osobistym doradcą prezydenta. Biskupi
    > wiedzieli o nadchodzącej apokalipsie. Wiedział Watykan. Wszyscy

    0. A załóż se NOWY/OSOBNY wątek.
    1. Jak wiedzieli *WSZYSCY* to winny nie jest nikt (cynizm prawniczy)
    poza "głupimi ofiarami co wcześniej wiedziały a nie zwiały".
    2. Zakazanie KRK w USA natychmiast powstrzyma tamtejsze strzelanki 10+?
    [ Taka wydaje się być "logiczka" twojego wtrętu do dyskusji ]

    --
    A. Filip

  • 400. Data: 2019-04-15 16:34:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 15 Apr 2019 16:30:35 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > 0. A załóż se NOWY/OSOBNY wątek.

    To nie ja wjechałem do wątku o prawie do posiadaniu broni z ludobójstwem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl