  • 351. Data: 2019-04-14 12:31:22
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.04.2019 o 07:00, Shrek pisze:

    > IMHO tak. Efekt jest przyzerowy - na tysiąc łapią jednego "pijanego" i
    > jednego rzeczywiście pijanego. Szczerze marnowanianie środków na
    > niefektywną robotę - jak dobrze się zastanowić to społecznie jest to
    > wręcz kontrproduktywne, bo na dwóch złapanych jeden jest defacto niwewinny.

    Bo efektem założonym ma być zniechęcenie do jeżdżenia pod wpływem
    alkoholu, a nie łapanie pijanych.

  • 352. Data: 2019-04-14 14:21:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Weź sie doucz, kiedy się zatrzymuje sprawcę.

    A co to ma do rzeczy?

    Shrek

  • 353. Data: 2019-04-14 14:28:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo efektem założonym ma być zniechęcenie do jeżdżenia pod wpływem
    > alkoholu, a nie łapanie pijanych.

    Jasne - i dlatego skupialiście się jakiś czas temu na rowerzystach po
    browarku na chodniku, ścieżce czy nawet w parku. BTW - jak to
    zniechęcanie wychodzi?

    Shrek

  • 354. Data: 2019-04-14 14:33:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > jakiegoś? Meldunek? Wyrzucanie śmieci do lasu? Rzucanie fajek na
    > chodnik? Natomiast bardzo boją się, żeby jakiś pomnik się nie przegrzał,

    e tam, ostatnio bohaterscy aktywiści z Warszafki obalili pomnik księdza
    Jankowskiego, włos z głowy im nie spadł:))))))

    btw a jak szrek rzuca niedopałki na chodnik to już jego sprawa, "P" ma
    ważniejsze sprawy niż zajmowanie się rzucaniem niedopałków na chodnik
    przez szreka:))))))))

    > bo ktoś go za ciepło ubierze. Wymyśleć dalej? Policja stawia sobie
    > chochoły i bohatersko z nimi walczy. Tam gdzie nie ma się jak wykazać w
    > statystyce to mają to centralnie w dupie.

    ano, można za całą pewnością napisać, że polska "P" ma szreka w miejscu
    gdzie Słońce nie dochodzi:))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 355. Data: 2019-04-14 14:35:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie. https://tiny.pl/t78zq - to pierwszy wynik z Google. Po prostu o
    > tych z bronią więcej się pisze.

    Poważnie - trzy ofiary sprzed 35 lat? I to porównujsz z sytuacją jak
    koleś z broni auytomatycznej wali w tłum albo jakiś psychol biega
    strzela do wszystkich w szkole?

    > GOOGLE u Ciebie nie działają> https://tiny.pl/t78zt. Ale ja nie śledze
    > tematu. Tego chłopie jest masa, tylko dziennikarze się mniej "podniecają".

    Masa jak masa. Kilka takich spektakularniejszych na rok. Z tym, że
    zwykle kończy się na jednej ofierze, czasem dwóch. Rzadko kiedy więcej.
    Gdyby koleś miał broń palną buyłaby regularna jatka.

  • 356. Data: 2019-04-14 14:39:16
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.04.2019 o 14:28, Shrek pisze:

    > Jasne - i dlatego skupialiście się jakiś czas temu na rowerzystach po
    > browarku na chodniku, ścieżce czy nawet w parku. BTW - jak to
    > zniechęcanie wychodzi?

    zabawny ten szrek, Robercik zajmuje się poważniejszymi sprawami, niż
    jazda pijanego szreka rowerkiem:))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 357. Data: 2019-04-14 14:50:21
    Temat: Re: Jazda na podwójnym gazie [Was: Przestępstwa z użyciem noża]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Bo efektem założonym ma być zniechęcenie do jeżdżenia pod wpływem
    > alkoholu, a nie łapanie pijanych.

    I zniechęca _skutecznie_? Nawet jeśli to w sposób niepowalająco
    oczywisty IMHO.

    Po za tym _moim zdaniem_ od razu "dmuchanie w balonik" jest nastawieniem
    się na łapanie "przestępstw formalnych". Poprzedzanie go (w większości
    przypadków_ prostymi testami typu "dotknięcie palcem czubka nosa z
    zamkniętymi oczami" albo "przejścia z zamkniętymi oczami kilku metrów po
    linii prostej" podkreślałoby koncentrowanie się na rzeczywistym
    zagrożeniu tworzonym przez kierowcę (dla sienie i innych).

    --
    A. Filip

  • 358. Data: 2019-04-14 14:58:23
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Nie.https://tiny.pl/t78zq - to pierwszy wynik z Google. Po prostu o
    > tych z bronią więcej się pisze.

    zastanawiające, dwójka dzieci spała sobie na górze i nic nie słyszała, a
    potrójne morderstwo było niezwykle brutalne :

    https://bliss.natemat.pl/214745,To-morderstwo-wstrza
    snelo-USA-po-35-latach-pojawily-sie-nowe-fakty-Czy-u
    da-sie-wskazac-morderce

    Sheila, 14-letnia córka Sue, wprowadziła się do Keddie w lutym 1981
    roku. Wcześniej z powodu ciąży była w Oregonie. Wieczór 11 kwietnia
    spędziła w sąsiednim domku numer 27. Gdy następnego dnia wróciła, by
    zmienić ubrania i pójść ze znajomymi do kościoła, zamiast porannego
    gwaru i krzątaniny zastała ją cisza. Otworzywszy drzwi zobaczyła coś, co
    lokalni policjanci nazwali najbardziej brutalnym i makabrycznym
    morderstwem. Na ziemi, w kałużach krwi leżały trzy ciała. Jej matka,
    najstarszy brat i jego przyjaciel. Uciekła z krzykiem, nie wiedząc czy
    sprawców nadal nie ma w domu. Zawiadomiła sąsiadów, a ci wezwali
    policję. Zanim na miejscu zjawiły się służby, Sheila z kolegą zajrzała
    do pokoju, w którym spali jej dwaj młodsi bracia z kolegą Justinem. Żyli
    i zachowywali się, jakby nie mieli pojęcia, co stało się w nocy.
    Wyprowadzono ich przez okno, by nie widzieli ciał w salonie. Później
    ustalono, że sprawcy musieli znać rodzinę, a zbrodnia nie był przypadkowa.

    O ósmej rano na miejscu zjawiła się policja z hrabstwa Plumas, która
    nieprzygotowana na podobną sytuację popełniła szereg błędów i
    najprawdopodobniej zatarła kluczowe ślady. Dopiero, gdy kilka godzin
    później wezwano Departament Sprawiedliwości zaczęto odkrywać szczegóły
    zbrodni. Według raportu z miejsca przestępstwa ofiary były torturowane i
    nie zabito ich od razu. Byli dźgani, uderzani młotkami różnej wielkości
    oraz dławieni. Głowę Sue rozbito karabinem Daisy Powerline 880. Dana
    uduszono ręką. W domu znaleziono dwa noże stołowe, nóż rzeźniczy i
    zakrwawiony młotek. Ciała chłopców, zakrwawione wokół głowy i szyi
    leżały na podłodze w salonie. John zwrócony był twarzą do sufitu, a jego
    stopy i ręce krępował kabel. Przywiązany był do Dana. Sue również była
    związana i przykryta żółtym kocem. Jeden z pozostawionych w domu noży
    był tak wygięty, że pomylono go ze scyzorykiem. Jego stan wskazywał na
    bardzo brutalne użycie. W sumie na miejscu oznaczono sto dowodów i
    zabezpieczono 11 próbek krwi. Tak wiele pozostawionych śladów wskazuje,
    że morderca nie był profesjonalistą. Doug Thomas, który w latach 80.
    prowadził śledztwo w tej sprawie, powiedział, że na pewno sprawców było
    co najmniej dwóch.

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 359. Data: 2019-04-14 15:04:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.04.2019 o 14:35, Shrek pisze:

    > Masa jak masa. Kilka takich spektakularniejszych na rok. Z tym, że
    > zwykle kończy się na jednej ofierze, czasem dwóch. Rzadko kiedy więcej.
    > Gdyby koleś miał broń palną buyłaby regularna jatka.

    zara zara w artykule pisze, że sprawców było co najmniej dwóch, pupa nie
    śledczy ze szreka:))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 360. Data: 2019-04-14 16:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A jak prawodawca mowi, ze na rowerze to juz nie wykroczenie, tylko
    > przestepstwo, to co ma sobe kulson pomyslec - a niech sobie jezdza
    > dalej ?

    A co sobie mowi policjant jak idzie ulica a tam: ten klnie, tamten klnie
    a przeciez:
    https://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/947277,nawet-
    1500-zl-za-
    przeklinanie-w-miejscu-publicznym.html

    Wczoraj włączyłem sobie mecz z polskiej ligi a tam przez megafon
    prowadzacy doping krzyczał: rece kurwa do gory i krzyczymy.

    I co?
    Klniecie jest reguła a nie odstepstem od normy.
    Ile osób ukarano za klniecie w zeszłym roku?
    Pewnie jedengo Jurka Owsiaka...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."