  • 151. Data: 2019-04-08 21:09:15
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: ń <k...@t...sie>

    Wkładam napastnikowi niewielkie 10-centymetrowe ostrze w oko i on nadal gwałci?

    -----
    > Możesz owym nożem podźgać śmiertelnie napastnika, a i tak Cie zabije, zgwałci,
    pobije

  • 152. Data: 2019-04-08 21:12:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2019 o 17:32, Shrek pisze:

    > W tym, że twierdzisz, że szkodliwość dopalaczy nie wiąże się z ich
    > właściwościami a sposobem użytkowania. Co jest trzecią prawdą.
    > Szkodliwość dopalaczy wiąże się z ich właściwościami - a mianowicie z
    > tym, że chuj wie co w nich zastaniesz , jak zadziała, jakie są
    > interakcje. Sposób użytkowania jest taki jak marychy, która generalnie
    > szkodliwa nie jest (bardziej niż dowolne inne zielska spalane w ten
    > sposób).

    Czemu nie jesz gwoździ? CZemu większość mądrych ludzi nie je dopalaczy?

    > A jak ktoś zbiera kolekcjonerske dowody i się nimi posługuje to je
    > kolekcjonuje?
    Też kolekcjonuje, tyle, ze w tym wypadku wiąże się to z wprowadzaniem w
    błąd innych osób i stanowi przestępstwo.

  • 153. Data: 2019-04-09 00:36:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-08, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > On wystąpił o pozwolenie na broń?

    Pewnie by wystapił, gdyby miało się to tak upowszechnić jak
    postulujesz. I pewnie by broń dostał, jeśli badania które tez
    postulujesz byłyby równie skuteczne jak te, podług których SW i parę
    innych instytucji usnały, że gość spoko i problemów nie sprawi/a.

    --
    Marcin

  • 154. Data: 2019-04-09 04:49:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czemu nie jesz gwoździ? CZemu większość mądrych ludzi nie je dopalaczy?

    Ty to jak coś powiesz, to potem dupę będziesz podcierał szkłem, żeby
    zdania nie zmienić. Szkodliwość dopalaczy wynika z ich właściwości - nie
    sposobu zastosowania.

    > Też kolekcjonuje, tyle, ze w tym wypadku wiąże się to z wprowadzaniem w
    > błąd innych osób i stanowi przestępstwo.

    No widzisz - zaczynasz łapać - w tym wypadku cel kolekcjonerski jest
    celem fikcyjnym. Podobnie jak w wielu wypadkach pozwoleń na broń.

    Shrek

  • 155. Data: 2019-04-09 17:18:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > postulujesz byłyby równie skuteczne jak te, podług których SW i parę
    > innych instytucji usnały, że gość spoko i problemów nie sprawi/a.

    Ja o cokolwiek postuluję? Jako osoba karana, to na pozwolenie nie ma
    szansy bez względu na wynik badania akurat.

  • 156. Data: 2019-04-09 17:21:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.04.2019 o 04:49, Shrek pisze:

    > Ty to jak coś powiesz, to potem dupę będziesz podcierał szkłem, żeby
    > zdania nie zmienić. Szkodliwość dopalaczy wynika z ich właściwości - nie
    > sposobu zastosowania.

    Ponieważ? - że tak zapytam. Sądzisz, że położone w narożniku pokoju
    mogłyby kogoś otruć?

    > No widzisz - zaczynasz łapać - w tym wypadku cel kolekcjonerski jest
    > celem fikcyjnym. Podobnie jak w wielu wypadkach pozwoleń na broń.

    No chyba nie do końca Ci się powiodło ze mną. Te dokumenty są fałszywe.
    Dlatego niezależenie od tego, czy kolekcjonersko, czy realnie
    posługiwanie się nimi jest przestępstwem. ,

    Z bronią zresztą jest podobnie. Możesz zacząć kolekcjonować broń nie
    wymagającą pozwolenia, ale jak ją przerobisz na wymagającą, to popełnisz
    przestępstwo.

  • 157. Data: 2019-04-09 17:28:14
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Ja o cokolwiek postuluję? Jako osoba karana, to na pozwolenie nie ma
    > szansy bez względu na wynik badania akurat.

    Jako osoba skazana za takie przestępstwa za które siedział czy jako
    osoba "karana w ogóle"? Można też dodać po ilu latach nastąpiłoby
    zatarcie skazania za które siedział przed "atakiem ze skutkiem
    śmiertelnym".

    --
    A. Filip

  • 158. Data: 2019-04-09 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Z bronią zresztą jest podobnie. Możesz zacząć kolekcjonować broń nie
    > wymagającą pozwolenia, ale jak ją przerobisz na wymagającą, to
    > popełnisz przestępstwo.

    A jak kogoś zastrzele z kolekcjonerskiej to wtedy uzycie niezgodnie z
    przeznaczeniem i maks jakas mała grzywna :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 159. Data: 2019-04-09 20:21:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.04.2019 o 19:59, Budzik pisze:

    > A jak kogoś zastrzele z kolekcjonerskiej to wtedy uzycie niezgodnie z
    > przeznaczeniem i maks jakas mała grzywna :)))

    Masz na myśli przekroczenie uprawnień?

    Shrek

  • 160. Data: 2019-04-09 20:24:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ponieważ? - że tak zapytam. Sądzisz, że położone w narożniku pokoju
    > mogłyby kogoś otruć?

    Tak - podobnie jak mentanol w butelce od wódki. Przestań dupę szkłem
    podcierać - dopalacze są groźne ze względu na swoje właściwości a nie
    sposób użycia (chyba że będziessz za przeproszeniem pierdolił, że
    właściwy sposób użycia to "kolekcjonerski").

    Shrek