  • 21. Data: 2006-03-26 23:31:45
    Temat: Re: Przesluchanie - policja
    Od: chann <t...@m...net>

    Robert Tomasik wrote:

    > fourtyniner [###4...@f...com.###] napisa?:

    > gwarantuje
    > magisterka ze
    > jest
    >
    > Zajrza?es' do tej ustawy?

    w ustawach mozna znalezc rozne kfiatki. I co z tego?

    > wiele
    > NIe
    >
    > I zaprotoko?uje, z.e Kowalski zapytany o to, czy zgwa?ci? Malinowska;
    > sie zarumieni?, co jest dowodem pope?nienia przez niego przeste;pstwa.
    > :-)))

    Oczywiscie o dobrej wstepnej robocie detektywistycznej to w zyciu nie
    slyszales. Nauczyli cie stawiac stemple i tak juz zostanie.

    > bez
    >
    > A u Was w stanach s'ledztwo robia; przez telefon?

    Kazdy detektyw *zaczyna* od wykonywania telefonow i wyjasniania zza biurka.

    A tego typu "wezwania" sa nielegalnie, bo USA nie uznaje feudalizmu.
    CZhcesz ze mna porozmawiac? To podnies dupsko.:-P

  • 22. Data: 2006-03-27 15:56:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Tomek [###k...@v...pl.###] napisał:

    Ależ nic nowego nie wymyśliłeś. Codziennie tysiące ludzi są w ten
    sposób przesłuchiwani. Ale niekiedy nie da się czegoś takiego
    zorganizować. Załóżmy, że chcesz przesłuchanie połączyć z okazaniem
    osób. Przecież nie zabierzesz 5 okazywanych i nie zawieziesz 500 km.
    Taniej i prościej jest, by to świadek wówczas przyjechał. Czasem w
    ramach czynności przewiduje się przykładowo wizję lokalną. No to już
    tego w ogóle nie da się technicznie przeprowadzić w innym miejscu.

    Tak więc do Twojej wypowiedzi ma zastosowanie jedno z praw Marphiego:
    Wszystko jest proste, póki nie musi się tego od początku do końca
    samemu zrobić.

  • 23. Data: 2006-03-27 18:35:40
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    > na drzewko idz z ta kara. feudalizm zakonczyl sie pare wiekow temu.

    Masz za duzo kasy? Podaj mi swoje namiary, to wyslę jakieś wezwanko...

  • 24. Data: 2006-03-27 19:07:39
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    jb napisał(a) :

    > Masz za duzo kasy? Podaj mi swoje namiary, to wyslę jakieś wezwanko...

    verizon.net :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 25. Data: 2006-03-27 20:09:37
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    Z tego co pamietam to problemem miala być weryfikacja osoby. Bo reszta miała być
    prosta. A nawet jeśli trzeba okazać. Co to średniowiecze mamay. Jest XXI wiek.
    Skoro ja mogę pomachać corce siedzącej w Anglii lapką i ona to widzi. A ja widzę
    ją to co to za problem dla policji. Oczywiście masz rację że w pewnych
    sytuacjach nie da się uniknąć bezpośredniej wizyty. Ale to ma być margines a nie
    standard. Tomek

  • 26. Data: 2006-03-27 20:55:12
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    jb napisał(a):
    > (...) Podaj mi swoje namiary, to wyslę jakieś wezwanko...

    Jeśli jeszcze nie zauważyłeś, to ktoś musi ci to niestety wskazać:
    właśnie zachowałeś się jak przykładny palant. Mi wyślij wezwanie.*

    MiKeyCo

    *) mspanc

  • 27. Data: 2006-03-27 21:31:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MiKeyCo wrote:

    > Jeśli jeszcze nie zauważyłeś, to ktoś musi ci to niestety wskazać:
    > właśnie zachowałeś się jak przykładny palant. Mi wyślij wezwanie.*

    I dla mnie! I dla mnie!
    (jak jest kolejka i coś dają, to nie ważne co - tylko trzeba się
    domagać) ;->

  • 28. Data: 2006-03-27 21:36:19
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > I dla mnie! I dla mnie!
    > (jak jest kolejka i coś dają, to nie ważne co - tylko trzeba się
    > domagać) ;->

    Nie zapomnij wziąć dla brata i kolegów. ;p

    pzdr
    MiKeyCo

  • 29. Data: 2006-03-27 21:38:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MiKeyCo wrote:

    > Nie zapomnij wziąć dla brata i kolegów. ;p

    Do kolejek lepsze są babcie oraz kobiety w ciąży ;)