  • 1. Data: 2007-09-23 16:53:34
    Temat: Przerwy w pracy...
    Od: "Agu" <s...@p...onet.pl>

    Powiedzcie mi ile mniej wiecej przysluguje przerwy jesli pracuje po 12h?
    Pytam,bo jak sie zatrudnialam szef wspomnial,ze 20-30min. a tak naprawde nie
    mam przerwy w ogole... pracuje z klientami...przewijaja sie ich setki w ciagu
    tych 12h pracy,a nie mam kiedy nawet isc do wc,napic sie czy cokolwiek
    innego...mam zamiar rozmawiac z szefem na ten temat,jednak nie bardzo wiem
    nawet jak dosadnie dac mu do zrozumienia,ze cos takiego nie moze miec miejsca?

  • 2. Data: 2007-09-23 18:23:33
    Temat: Re: Przerwy w pracy...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:27ab.00000035.46f69a0d@newsgate.onet.pl Agu
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > Powiedzcie mi ile mniej wiecej przysluguje przerwy jesli pracuje po 12h?
    Co??!
    Jaki ty masz sytem/rozkład czasu pracy?

> [...]
    > temat,jednak nie bardzo wiem nawet jak dosadnie dac mu do
    > zrozumienia,ze cos takiego nie moze miec miejsca?
    Na początek art. 134 KP.
    Następnie lektura KP w całości, ze szczególnym uwzględnieniem art. 135 i
    dalszych.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-09-23 18:48:57
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Agu" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nawet jak dosadnie dac mu do zrozumienia,ze cos takiego nie moze miec miejsca?

    12 godzin??? Żartujesz?? A kiedy odpoczywasz??

    Pozdrawiam Przemek

  • 4. Data: 2007-09-24 08:56:40
    Od: "Agu" <s...@p...onet.pl>

    > Co??!
    > Jaki ty masz sytem/rozkład czasu pracy?

    Pracuje po 12h... z tym,ze np. 2 dni po 12,pozniej dzien przerwy...

  • 5. Data: 2007-09-24 16:46:57
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Pracuje po 12h... z tym,ze np. 2 dni po 12,pozniej dzien przerwy...

    Zapewne równoważony system czasu prawcy. Ustawowo przesługuje Ci 15 minut
    przerwy, wliczanej do czasu pracy.

  • 6. Data: 2007-09-24 22:44:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał w
    wiadomości news:fd6bpo$mcg$1@news.vectranet.pl...

    > 12 godzin??? Żartujesz?? A kiedy odpoczywasz??

    Pewnie przez pozostały czas. :-)