  • 1. Data: 2006-11-26 18:10:53
    Temat: Przerejestrowanie samochodu.
    Od: chefo <c...@g...pl>

    Witam
    Nie miałem do tej pory auta, stąd też niedawno nabyłem drogą kupna
    używany wóz. Autko dopiero co zarejestorwane przez poprzedniego
    właściciela na nowych ładniutkich tablicach. Idę do Wydziału Kom. celem
    jego przerejestowania i co ano oddaje moje nowe stare tablice i dostaje
    moje nowe tablica za 80 zł.
    Jak to kurwa (sorry) jest. Gość od którego kupiłem auto zapłacił ze
    tablicę woj. śląskie 80 zł ja zapłaciłem za swoje nowe woj. małopolskie
    80 zł. Tablice tego gościa pewnie znów ktoś dostanie i znów zapłaci za
    nie 80 zł. Ludzie kurna czy ten kraj jest normalny przeciętny zwykły
    robotnik np. przy pakowaniu ot choćby w takiej ogromnej firmie jak
    Maspex Wadowice dostaje cobym nie skłamał 600zł miesięcznie. Ja za
    zarejestrowanie samochodu zapłaciłem w sumie 171 zł co daje prawie 30%
    miesięcznej pensji. To jest kuźwa chory kraj.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-26 18:27:00
    Temat: Re: Przerejestrowanie samochodu.
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu 26.11.2006 chefo napisał na grupę:

> [...]
    >zarejestrowanie samochodu zapłaciłem w sumie 171 zł co daje prawie 30%
    >miesięcznej pensji. To jest kuźwa chory kraj.

    Moze to cie nie pocieszy ale;-):
    - polskie tablice produkuje specjalizowana firma, spelniajaca
    odpowiednie normy urzedowe, za cene ktora znasz
    - francuskie tablice wyrobisz w dowolnym hipermarkecie, lub szrocie za
    pomoca prostej wytlaczarki za cene rzedu 10 EUR
    - polska pensje znasz
    - francuskie minimum jakie pracownik musi dostac - wynosilo w 2003 roku
    niecaly 1000 EUR
    - brytyjskie prawo jazdy zalatwiasz poczta
    - polskie za pomoca chorych oplat i dlugiego ogonka

    Tutaj nie jest normalnie....

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

  • 3. Data: 2006-11-26 19:55:48
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-11-26 19:27, Piotr Biegała wrote:

    > - brytyjskie prawo jazdy zalatwiasz poczta
    > - polskie za pomoca chorych oplat i dlugiego ogonka

    Polskie prawo jazdy też załatwisz za pomocą poczty (żaden znany mi
    przepis nie nakazuje osobistego złożenia wniosku i osobistego odebrania
    dokumentu).
    --
    Przemysław Płaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have

  • 4. Data: 2006-11-26 20:44:28
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu 26.11.2006 Przemysław Płaskowicki napisał na grupę:

    >Polskie prawo jazdy też załatwisz za pomocą poczty (żaden znany mi
    >przepis nie nakazuje osobistego złożenia wniosku i osobistego odebrania
    >dokumentu).

    sprobuj to zrobic, potem pisz na grupy. Ja probowalem - se ne da. Nie
    masz jak oplacic. A w GB wkladasz do koperty CZEK - rzecz w Polsce juz
    nie znana...

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

  • 5. Data: 2006-11-26 21:10:35
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Piotr Biegała" <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl> wrote in message

    > sprobuj to zrobic, potem pisz na grupy. Ja probowalem - se ne da. Nie
    > masz jak oplacic. A w GB wkladasz do koperty CZEK - rzecz w Polsce juz
    > nie znana...

    Co się nie da?
    Wypełniony wniosek, zdjęcia, znaczki opłaty skarbowej i potwierdzenie
    opłaty z poczty w kopertę i wystarcza.
    Odbierałem osobiście, a to dlatego, że nie chciałem pozbywać się starego
    prawa jazdy bo chciałem jeździć przez ten czas.
    Inaczej musiałbym stare wrzucić do koperty.
    A tak przyszedłem, dałem stare, dostałem nowe. wszystkiego 5 minut.
    Jeszcze przy okazji się okazało, że ktoś przy wyciąganiu kartek z koperty
    posiał gdzieś zdjęcie.
    Zadzwoni informując, że brakuje zdjęcia. Wrzuciłem drugie w kopertę i było
    po problemie.

  • 6. Data: 2006-11-26 21:17:59
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    >Polskie prawo jazdy też załatwisz za pomocą poczty (żaden znany mi
    >przepis nie nakazuje osobistego złożenia wniosku i osobistego odebrania
    >dokumentu).
    Owszem, ale ja dostalem informacje, ze w przypadku listownego zlozenia
    wniosku mozliwy jest wylacznie odbior osobisty i na odwrot - przy zlozonym
    osobiscie wniosku prawko moge dostac poczta.

    K.

  • 7. Data: 2006-11-27 07:00:54
    Od: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>

    W dniu 26.11.2006 Krzysztof napisał na grupę:

    >Owszem, ale ja dostalem informacje, ze w przypadku listownego zlozenia
    >wniosku mozliwy jest wylacznie odbior osobisty i na odwrot - przy zlozonym
    >osobiscie wniosku prawko moge dostac poczta.

    ja mialem nieco inaczej - zlozylem wniosek osobiscie, ale nie moglem
    odebtrac poczta, bo trzeba bylo uniewaznic stare, co polega na obcieciu
    naroznika. Sam nie moge obciac - musi to zrobic przeszkolony urzednik,
    za pomoca certyfikowanych nozyczek;-)

    Jak znam zycie to urzedasy u nas sami nie wiedza jakie do konca sa
    przepisy zwiazane z wymiana prawka.

    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

  • 8. Data: 2006-11-27 17:34:16
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Biegała" <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 26.11.2006 Krzysztof napisał na grupę:

    > Jak znam zycie to urzedasy u nas sami nie wiedza jakie do konca sa
    > przepisy zwiazane z wymiana prawka.

    Wszyscy ? Cala Polska ? Jedz Ty moze za granice co ?

    Zdziwilbys sie poziomem wiedzy niektorych urzednikow. Owszem, sa lenie i
    tluki jak wszedzie, ale nie wrzucaj ich do jednej szufladki. Mnie
    "zalatwial" czlowiek, ktory znal sie na rzeczy i przepisami sypal jak z
    rekawa.

    Ku***, jak powiedzenie - pijak. I zlodziej. Bo kazdy pijak to zlodziej.
    Obudzcie sie.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 9. Data: 2006-11-27 17:40:30
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

> [...]

    > odebtrac poczta, bo trzeba bylo uniewaznic stare, co polega na obcieciu
    > naroznika. Sam nie moge obciac - musi to zrobic przeszkolony urzednik,

    Jeszcze cos. Z tego co wiem, mozna wcale nie byc w WK. Piszesz
    pelnomocnictwo komus do zalatwienia sprawy (zgodnie z Kpa nie musi byc
    notarialne), na tymze oswiadczasz, ze na wniosku o wymiane PJ znajduje sie
    Twoj wlasnoreczny podpis i tyle. Ewnetualnie poswiadcza Ci to sekretarz
    gminy za cale 4 zl chyba. Nie ma przepisu, ktory by mogl Ci odmowic wymiany
    PJ, a troche sie tego "oczytalem" jak musialem zalatwiac swoje sprawy i nie
    chcialo mi sie jezdzic 2 razy przez pol Polski.

    A co do tego obciecia...nie badz smieszny. To jest po to, zeby miec pewnosc,
    ze nie masz 2 dokumentow. Mozesz sobie obciac sam, jak masz lepsze nozyczki,
    ale wyslij poczta uniewazniony druk.

    Polecam troche zrozumienia - wystarczy "stanac z drugiej strony lady". Sam
    nie lubie urzednikow, ale to tez ludzie i z wieloma spokojnie sie dogadalem.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl