  • 31. Data: 2010-01-03 10:53:18
    Temat: Re: Przeprowadzka z dzieckiem
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-02 17:18, Użytkownik Icek napisał:

    > itp..."
    >
    > widze, ze Swieta Ci zaszkodzily.
    >
    > Duze miasto to wieksze perspektywy, lepsza edukacja, bardziej powszechny
    > dostep do Internetu. Wszystko jest blizej i jest bardziej dostepne.

    Podtrzymuje swoja opinię o tobie.
    Duże miasto to większe perspektywy wpadnięcia w niewłaściwe
    towarzystwo, łatwiejszy dostęp do narkotyków i przestępczości
    zorganizowanej.
    Do pracy półgodzinna jazda samochodem też dla takich jak ty
    to bliżej od kilkuminutowego spaceru w małej miejscowości ?

    > Musze Cie rozczarowac ale z Wawy nie jestem. A i od Idiotow Cie nie wyzywam
    > wiec przemysl swoje szczeniackie odzywki zanim nastepny raz cos napiszesz.

    Skoro potraktowałeś to jako wyzwisko to przepraszam.
    Ale przynajmniej już wiesz jak niektórzy określają ludzi
    z takimi poglądami.
    Dla mnie szczeniackie odzywki to właśnie takie w stylu że
    moje duże miasto jest naj, naj, naj a cała reszta to wiocha.
    I nie obraź się znowu za określenie "szczeniackie".

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2010-01-03 11:26:44
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > I już to powinno podlegać ocenie sądu, jako przesłanka, która być może
    > zmniejszy szanse dziecka na optymalny rozwój...

    Ja tylko w tej sprawie.
    Jakie optymalne warunki!~
    Czlowieku, w miescie dziecko narazone jest na stos roznych zlych rzeczy od
    narkotykow po alkohol czy bandy osiedlowe.
    Optymalny rozwoj dla dziecka to wies. Gdzie kazdy zna kazdego, gdzie problem
    narkotykow czy band praktycznie nie istnieje, gdzie dziecko ma szanse na
    spokojny rozwoj poprzez nauke, w otoczeniu spokoju.
    Czlowieku, wyobraz sobie, ze wies dzis to nie to samo co 100 lat temu! Na
    wsi sa telefony, nawet internet jest, sa TV i to kolorowe - wiedziales o
    tym? Czasy sie zmieniaja, dlaczego wiec zatrzymales sie w rozwoju?
    Miasto, zwlaszcza to duze to przeklenstwo dla dziecka. Natloczone olowiem,
    spalinami, brudem, bandami, narkotykami...
    Naprawde nie wiesz o czym piszesz, wg. ciebie szczyt szczescia i marzen to
    mieszkac w miescie, idealnie jak najwiekszym,... coz... tacy tez sa
    potrzebni.

  • 33. Data: 2010-01-03 12:00:07
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 31 Dec 2009 15:05:01 +0100, b.k. napisał(a):

    > Co Sąd może zdecydować? Już zdecydował, że dziecko mieszka przy mnie i
    > ograniczył mu władzę rodzicielską. Dziecka za granicę nie wywożę, jedynie
    > się przeprowadzam, do czego mam prawo. Do tego dziecko wyniesie się z dużego
    > miasta, będzie miało swój większy pokój, ogród, świeże powietrze itd itp...

    Jeśli wiesz lepiej i znasz odpowiedź, to po co zadajesz pytania?

    --
    marcin

  • 34. Data: 2010-01-03 15:50:02
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > Według najnowszych badań podobno wszystkie kolejne dzieci otrzymują i
    > tak geny tego, który pierwszy zapylił. Kod genetyczny pozostaje w
    > kobiecie na zawsze. Następny gość może kilka genów dorzucić ale
    > niekoniecznie.

    piles- nie pisz!

  • 35. Data: 2010-01-03 20:52:00
    Od: tokaj1 <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > Naprawde nie wiesz o czym piszesz, wg. ciebie szczyt szczescia i marzen to
    > mieszkac w miescie, idealnie jak najwiekszym,... coz... tacy tez sa

    Wieś to tez ogromne niebezpieczeństwo dla dziecięcia: szczypawki,
    ważki, robactwo, liszki, mrówki i wiele, wiele innych.
    Zresztą może nie być toalety a w studni może utopić się kot albo
    kawka.
    Od krowiego mleka mogą być uporczywe biegunki a od wiejskiego sera
    zaparcia.
    W związku z tym wieś zdecydowanie odradzam.

  • 36. Data: 2010-01-03 20:52:55
    Od: tokaj1 <t...@p...onet.pl>

    > piles- nie pisz!

    Nie masz za co - pożycz albo stań pod sklepem

  • 37. Data: 2010-01-04 01:20:14
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Caryca Katarzyna to przynajmniej z koniem się gziła, a Ty??
    JaC

    -----

  • 38. Data: 2010-01-04 12:49:58
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > moje duże miasto jest naj, naj, naj a cała reszta to wiocha.
    > I nie obraź się znowu za określenie "szczeniackie".

    1. idiota to niestety obelga. I co sadzisz nie ma tu znaczenia

    2. nigdy nie pisalem, ze moje miasto to to i tamto.

    Naucz sie czytac ze zrozumieniem io bedziesz mial problem z glowy

    Icek

  • 39. Data: 2010-01-04 14:00:24
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-04 13:49, Użytkownik Icek napisał:

    > 1. idiota to niestety obelga. I co sadzisz nie ma tu znaczenia

    Sądzę że dla faktycznego idioty ma to znaczenie.

    > 2. nigdy nie pisalem, ze moje miasto to to i tamto.

    Wystarczy że uznałeś coś oddalonego o kilkaset kilometrów
    od dużego miasta za wieś. Czyli jesteś z gatunku tych
    rozumnych inaczej dla których istnieje jedno miasto
    a cała reszta to wieś.

    > Naucz sie czytac ze zrozumieniem io bedziesz mial problem z glowy

    Naucz się rozumieć to co sam piszesz oszczędzi ci to sporo
    upokorzeń.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2010-01-04 22:57:27
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "b.k." <n...@a...em> napisał w wiadomości

    > Jak to przeprowadzić bezkolizyjnie? Czy mam składać pozew o ustalenie
    > nowych widzeń ze względu na odległość czy bazować na aktualnym wyroku?

    Poprosisz proboszcza o wystawienie dla dziecka zaświadczenia o konieczności
    zaistnienia Życiowej i Duchowej Cezury Katechetycznej ze wskazaniem parafii
    docelowej. Zanosisz do sądu który musi to uznać i bez prawa sprzeciwu
    dostosować swoje ewentualne dalsze decyzje względem ocja dziecka. Można
    dodatkowo poprosić o skierowanie dziecka na Powtórny Katechumenat ze względu
    na przejścia z przeszłości. To dodatkowo obwaruje brak możliwości
    podejmowania jakiegokolwiek sprzeciwu przez ojca ale i zaangażuje ciebie w
    miejscu docelowym. Jeżeli miałabyś przeciw ojcu dowody na innowierstwo,
    apostazję lub chociaż herezję, ojciec otrzyma zakaz widzeń z dzieckiem a Ty
    dodatkowe środki na Ochronę Wiary w Rodzinie w wysokości 76% minimalnej
    krajowej przez okres trwania Powtórzonego Katechumenatu I już.
    --
    Jackare
    ;)