  • 11. Data: 2007-12-16 11:12:18
    Temat: Re: Przeprosiny w prasie - jak zmusic?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson pisze:

    > Przyzna od dłużnika tobie, a potem egzekucja jak świadczeń pieniężnych.

    Tylko przypadkiem sie nie śpiesz i przypadkiem już nie publikuj tego
    ogłoszenia (bo takich znam).
    To jest etapowe:
    1. najpierw sąd na twój wniosek wyznacza termin do wykonania czynności
    dłużnikowi;
    2. dopiero potem sąd upoważnia do wykonania czynności;
    3. przedstawiasz rachunek i sąd przyznaje od dłużnika zwrot;

    albo
    2a. przed etapem 2 dajesz sądowi dokument z przewidywanymi kosztami
    (jakieś zaświadczenie z gazety?) i wtedy 2 oraz przyznanie
    przewidywanych kosztów razem. Co polecam.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 12. Data: 2007-12-16 12:34:45
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > (Moja odpowiedź nie była odpowiedzią merytoryczną, ale wkur*ia mnie już
    > ten krzywy fi*t z Przemyśla mający wszystkich w d*pie, i nadarzyła się
    > okazja odreagowania ;P).

    Nie przesadzaj. Ciebie on nie ma w dupie. Nie wie nawet o twoim istnieniu
    pewnie;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2007-12-16 14:51:02
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 16 Gru, 12:12, Johnson <j...@n...pl> wrote:

> [...]
    > (jakieś zaświadczenie z gazety?) i wtedy 2 oraz przyznanie
    > przewidywanych kosztów razem. Co polecam.
    Tak jest, zauwazylem w tym przepisie kpc, ze taka kolejnosc. Ogromnie
    dziekuje za omowienie :)
    Pozdr. - J

  • 14. Data: 2007-12-16 22:47:00
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Nostradamus pisze:

    > Nie przesadzaj. Ciebie on nie ma w dupie. Nie wie nawet o twoim
    > istnieniu pewnie;)

    Wie ... mieliśmy okazję w korku wymienić zdanie (ja byłem na
    przepisie, a on liczył na "moją kulturę" ... kultura nie
    zadziałała, więc dowiedziałem się jakim ch*jem jestem ;))

    6008

  • 15. Data: 2007-12-18 06:50:43
    Od: Janeo <j...@g...com>

> [...]
    > (jakieś zaświadczenie z gazety?) i wtedy 2 oraz przyznanie
    > przewidywanych kosztów razem. Co polecam.
    Podobno zanim sie przejdzie do tej procedury, warto ponekac dluznika
    wnioskami o ukaranie przez Sad grzywna. Jak dostanie kilka, to nieraz
    zmieka :-).
    Pozdr. - J

  • 16. Data: 2007-12-20 22:02:38
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Janeo pisze:
    > Podobno zanim sie przejdzie do tej procedury, warto ponekac dluznika
    > wnioskami o ukaranie przez Sad grzywna. Jak dostanie kilka, to nieraz
    > zmieka :-).

    Przy przyjęciu, że publikacja przeprosin jest czynnością zastępowalną
    (może ją dokonać za dłużnika ktoś inny) i stosuje się art.1049 kpc nie
    ma podstaw do stosowania grzywien (takie przewiduje art.1050 kpc przy
    czynnościach niezastępowalnych).

    KG

  • 17. Data: 2007-12-21 09:10:54
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 20 Gru, 23:02, kam <x#k...@w...pl#x> wrote:

> [...]
    > (może ją dokonać za dłużnika ktoś inny) i stosuje się art.1049 kpc nie
    > ma podstaw do stosowania grzywien (takie przewiduje art.1050 kpc przy
    Owszem, ale wystarczy oświadczyć, że nie ma się pieniędzy, które
    należałoby wyłożyć za dłużnika na ogłoszenie. Wtedy wspomniana
    czynnosc będzie niezastępowalna.
    J.

  • 18. Data: 2007-12-21 10:27:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Janeo pisze:

    > Owszem, ale wystarczy oświadczyć, że nie ma się pieniędzy, które
    > należałoby wyłożyć za dłużnika na ogłoszenie. Wtedy wspomniana
    > czynnosc będzie niezastępowalna.

    Nie żartuj.

  • 19. Data: 2007-12-21 16:40:13
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 21 Gru, 11:27, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Nie żartuj.
    Przeprosiny w ramce na 1. stronie Rzeczp. - 28.000 zl
    Pozdr. - J

  • 20. Data: 2007-12-21 16:42:49
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Janeo pisze:
    > Przeprosiny w ramce na 1. stronie Rzeczp. - 28.000 zl

    i co z tego?

    KG