  • 1. Data: 2007-12-15 13:11:59
    Temat: Przeprosiny w prasie - jak zmusic?
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Witam,
    mam prawomocny wyrok m.in. z nakazem przeprosin w prasie. Jednak
    pozwany przewleka, nie chce jak widac wykonac wyroku.
    Czy jest jakis bat na takiego?
    Pozdr. - J

  • 2. Data: 2007-12-15 13:22:03
    Temat: Re: Przeprosiny w prasie - jak zmusic?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Janeo pisze:
    > Witam,
    > mam prawomocny wyrok m.in. z nakazem przeprosin w prasie. Jednak
    > pozwany przewleka, nie chce jak widac wykonac wyroku.
    > Czy jest jakis bat na takiego?

    Nie ma, HINT :

    http://www.zycie.pl/informacje.php?region=Przemy%B6l
    &nr=333

    Bierz przykład z PISuara Kuchcińskiego i s*aj na prawomocne
    wyroki sądu.

    6008

  • 3. Data: 2007-12-15 15:05:39
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 15-12-2007 o 14:22:03 Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > Nie ma, HINT :
    >
    > http://www.zycie.pl/informacje.php?region=Przemy%B6l
    &nr=333

    > Bierz przykład z PISuara Kuchcińskiego i s*aj na prawomocne wyroki sądu.

    i tu sie mylisz. maly kaczor , choc doktor czy profesor prawa tez "sr*al"
    na wyrok , w ktorym ma przeprosic
    Walese. Tylko ze Walesa byl inteligentniejszy i przed wyborami w 2005
    oglosil, ze zakupi w gazecie przeprosiny na
    swoj koszt a pieniadze za to sciagnie komornik od kaczora. w ciagu
    tygodnia kaczka oplacila przeproniny w prasie.
    czyli sie jednak da.

    leon
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 4. Data: 2007-12-15 16:12:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    leon pisze:

    > oglosil, ze zakupi w gazecie przeprosiny na
    > swoj koszt a pieniadze za to sciagnie komornik od kaczora. w ciagu
    > tygodnia kaczka oplacila przeproniny w prasie.
    > czyli sie jednak da.

    O patrz Pan ... nie wiedziałem ... możesz podlinkować do czegoś,
    co to potwierdzi ? :)

    (Moja odpowiedź nie była odpowiedzią merytoryczną, ale wkur*ia
    mnie już ten krzywy fi*t z Przemyśla mający wszystkich w d*pie,
    i nadarzyła się okazja odreagowania ;P).
    6008

  • 5. Data: 2007-12-15 17:03:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Janeo pisze:

    > mam prawomocny wyrok m.in. z nakazem przeprosin w prasie. Jednak
    > pozwany przewleka, nie chce jak widac wykonac wyroku.
    > Czy jest jakis bat na takiego?

    Art. 1049 §1 kpc.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 6. Data: 2007-12-15 17:36:21
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 15 Gru, 18:03, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Art. 1049 §1 kpc.

    Dzieki za trafna odpowiedz.
    Pozdr. - J

  • 7. Data: 2007-12-15 19:58:23
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 15-12-2007 o 17:12:27 Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > O patrz Pan ... nie wiedziałem ... możesz podlinkować do czegoś, co to
    > potwierdzi ? :)

    24.html

    leon

  • 8. Data: 2007-12-15 20:00:16
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 15-12-2007 o 20:58:23 leon <l...@n...interia.pl>
    napisał(a):

    i jescze jeden
    http://www.emetro.pl/emetro/1,50145,2906071.html

    leon

  • 9. Data: 2007-12-16 08:53:06
    Od: Janeo <j...@g...com>

    >Dzieki za trafna odpowiedz.

    Mam jeszcze pytanie w zwiazku z w/w art.1049 kpc - czy stwierdzenie
    "Na zadanie wierzyciela sad przyzna mu sume potrzebna..." oznacza
    przyznanie wierzycielowi, tzn. mnie, potrzebnej sumy ze Skarbu
    Panstwa? (rozumiem, ze udowodnionej np. faktura pro-forma z gazety).
    Czy takie zalozenie sumy za mnie oznacza wziecie na siebie przez Skarb
    Panstwa odzyskanie tej sumy od dluznika?
    Troche za piekne, zeby tak bylo.... :-)
    Pozdr. - J

  • 10. Data: 2007-12-16 10:58:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Janeo pisze:

> [...]
    > "Na zadanie wierzyciela sad przyzna mu sume potrzebna..." oznacza
    > przyznanie wierzycielowi, tzn. mnie, potrzebnej sumy ze Skarbu

    Nie żartuj.
    Czemu skarb państwa, czyli między innymi ja, mam płacić za twoje i
    dłużnika dziwadztwa?
    Przyzna od dłużnika tobie, a potem egzekucja jak świadczeń pieniężnych.