  • 1. Data: 2008-12-01 13:16:39
    Temat: Przeniesienie umowy za internet.
    Od: Sannindan <s...@g...com>

    Witam.

    Kolega wyprowadził się do innej miejscowości.
    W domu starym ma internet. Internet ten jest umową podpisany na
    rodziców.
    Teraz chciałby sobie, ten internet przenieść do nowego domu, ponieważ
    w starym domu już nie będzie osoby która będzie korzystać z tej
    usługi.
    Internet ten to Neostarda.

    I teraz pytanie. Czy jest jakiś sposób aby ten internet prznieść na
    inny numer?
    Ze scedowaniem umowy chyba nie będzie problemu?

    Pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedź.

  • 2. Data: 2008-12-01 13:40:20
    Temat: Re: Przeniesienie umowy za internet.
    Od: Sannindan <s...@g...com>

    Ehh.

    telfon jest na TP a internet na Netii.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2008-12-01 15:03:58
    Od: Roman Rumpel <r...@p...gazeta.pl>

    Sannindan pisze:
    > Ehh.
    >
    > telfon jest na TP a internet na Netii.
    >

    > Pozdrawiam.

    A co powiedzieli dostawcy tych us?ug? Bo rozumiem, ze kolegia nie by?
    leniwy i od tego zacza;??

    --
    Szukam nowej sygnaturki

    Roman Rumpel skype:rumpel.roman
    www.rumpel.pl

  • 4. Data: 2008-12-01 15:21:12
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Sannindan wrote:
    > Ehh.
    >
    > telfon jest na TP a internet na Netii.

    Stawiam na to ze Netia powie ze nie ma problemu, a potem 3-4 miesiace
    bedzie sie kolega ubjal, bo Tepsa bedzie wynajdowala kolejne trudnosci
    techniczne, niemozliwe do przeskoczenia. Najciekawsze ze te trudnosci
    nagle znikaja jak chcesz zalozyc neta od Tepsy ;D

    --
    Regards,
    Maverick

  • 5. Data: 2008-12-01 22:49:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Dec 2008, Maverick wrote:

> [...]
    > niemozliwe do przeskoczenia. Najciekawsze ze te trudnosci nagle znikaja jak

    No, przecież 3-4 miesiące się z nimi już użerali ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2008-12-02 09:33:28
    Od: Sannindan <s...@g...com>

    Heh.\

    Ciekawe bardzo.
    Bo jak dzwnoiłem to mi powiedzieli z Netii, że ni ma problemu.
    Natomiast jak kolega dzwonił to też mu powiedzieli to samo, ale kiedy
    drugi i 3 raz zadzwonił to jakieś inne osoby powiedziały, że jest
    problem.

    No cóż będę dalej dzwonił. Gdyby jeszcze byłą jakaś placówka blisko,
    to bym poszedł.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2008-12-02 09:33:45
    Od: Sannindan <s...@g...com>