  • 11. Data: 2006-03-11 02:18:52
    Temat: Re: Przeniesienie sprawy do innej prokuratury.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    adam [###a...@p...onet.pl.###] napisał:
    > Czy moge do Ciebie wyslac e-mail i zapytac sie o kilka szczegolow?
    Czy
    > wolisz jednak na forum?

    Wolę na forum, choć skoro masz ochotę, to możesz słać na maila.

  • 12. Data: 2006-03-11 20:53:08
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Wolę na forum, choć skoro masz ochotę, to możesz słać na maila.

    Pozwolilem sobie wyslac do Ciebie e-maila na adres, ktory tu podajesz:
    r...@g...pl

  • 13. Data: 2006-03-12 13:52:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    adam [###a...@p...onet.pl.###] napisał:
    > Pozwolilem sobie wyslac do Ciebie e-maila na adres, ktory tu
    podajesz:
    > r...@g...pl

    A ja pozwoliłem sobie odpisać na niego :-)

  • 14. Data: 2006-03-12 15:17:52
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > A ja pozwoliłem sobie odpisać na niego :-)

    Serdeczne dzieki. Poniewaz jak sie komus podaje palec, to lapie za cala reke,
    pozwolilem sobie odpisac na Twoj odpis.

  • 15. Data: 2006-03-12 16:46:24
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał
    > pozwolilem sobie odpisac na Twoj odpis.

    A co my z tego mamy?
    :)

    P.S.
    (pozwoliłem sobie napisać to tylko tu, na grupie)