  • 11. Data: 2003-07-21 14:02:42
    Temat: Re: Przemeldowanie - czy wszystko zrobiłem?
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > Niem a czegos takiego jak zawieszenie DG......

    Może nie ma - ale mam zawieszoną. Mam na druku zaznaczone "inne" i ręcznie
    wpisane "zawieszenie działalności" - zgodnie z zaleceniem pani z US.

    Kk

  • 12. Data: 2003-07-21 14:55:50
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    > No właśnie opisałem tę część problemu na pl.soc.prawo.podatki. Mam
    > zawieszoną DG - czy ja muszę ją przerejestrowywać? Nie mogę zostawić pod
    > starym adresem? (tam mieszkają cały czas rodzice).

    a do USu zlozyles NIP-1 czy NIP-3?
    bo jestem w podobnej sytuacji...

    Marcin

  • 13. Data: 2003-07-21 15:19:06
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Marcin Jackowski" <m...@p...pl> wrote in message

    > a do USu zlozyles NIP-1 czy NIP-3?
    > bo jestem w podobnej sytuacji...

    Coraz mniej mi się to podoba :-// i mam wątpliwości co powinienem zrobić.

    Pani w US prosiła bym złożył NIP-1 i załatwił sobie nowy wpis do ewidencji.
    Ale ja nie chciałem zmieniać siedziby firmy (jest zawieszona i do niczego mi
    nie jest potrzebny nowy wpis i zabawa z tym).
    Pani pomarudziła i stwierdziła, żebym wypełnił NIP-3 - czyli podał nowe dane
    jako osoba fizyczna. Ponadto miałem tylko złożyć taki standardowy druk, że
    rozliczam się na zasadach ogólnych i księgi są w mieście A (pod starym
    adresem).

    Pozdrawiam
    KK

  • 14. Data: 2003-07-21 15:56:50
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > Zrób zastrzeżenie w Urzędzie Pocztowym dla miejsca poprzedniego
    > zamieszkania, by korespondencję przysyłali na Twój nowy adres. Ja tak
    > zrobiłem i tylko dzięki temu docierały do mnie po dwóch-trzech latach
    > pocztówki od przyjaciół oraz pisma z urzędów o których ewentualnie
    > zapomniałem. Nic nie kosztuje (przynajmniej nie kosztowało).

    Akurat nie mam tego problemu - pod starym adresem mieszka rodzina. ALE
    bardzo mnie tym zaintrygowałeś - czy to jest taki forward tradycyjnej
    poczty - i to _za darmo_?? :-)

    Pozdrawiam
    KK

  • 15. Data: 2003-07-21 17:12:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Akurat nie mam tego problemu - pod starym adresem mieszka rodzina. ALE
    | bardzo mnie tym zaintrygowałeś - czy to jest taki forward tradycyjnej
    | poczty - i to _za darmo_?? :-)

    Ja tak zrobiłem ze cztery lata temu, jak się przeprowadzałem. Z tym, że to
    było w tej samej miejscowości, tylko inny Urząd Pocztowy. Jeszcze w tamtym
    roku przyszło do mnie na nowy adres pisemko adresowane na stary, z czego
    wnioskuję, że nie wyrzucili tej karteczki przynajmniej do wtedy. nie wiem,
    czy teraz taka usługa jest nadal bezpłatna.

  • 16. Data: 2003-07-21 18:09:44
    Od: "detektyw" <m...@h...pl>

    Pamietaj o WKU.

  • 17. Data: 2003-07-21 18:22:09
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "detektyw" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Pamietaj o WKU.

    wku załatwia biuro meldunkowe. idzie się tam razem z książeczką, a oni już
    później sobie sami dokumenty ściągają.

  • 18. Data: 2003-07-22 09:32:38
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    mi
    > nie jest potrzebny nowy wpis i zabawa z tym).

    Pewnie usilowala powiedziec, ze dla osoby fizycznej "siedziba" to miejsce
    zamieszkania.

    Boguslaw

  • 19. Data: 2003-07-22 09:33:38
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > Pewnie usilowala powiedziec, ze dla osoby fizycznej "siedziba" to miejsce
    > zamieszkania.

    Nie daje mi spokoju jeszcze jedno. Co z moim numerem NIP?
    Miałem do tej pory 1 NIP jako osoba fizyczna i DG - wszystko na siedzibę w
    mieście A.
    A co teraz? Ja zameldowany jestem w mieście X a siedziba firmy nadal w
    mieście A. Jaki NIP na co?

    Pozdrwaiam
    KK

  • 20. Data: 2003-07-22 10:00:12
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    > mieście A.
    > A co teraz? Ja zameldowany jestem w mieście X a siedziba firmy nadal w

    Nip jaknip - pozostaje......

    Boguslaw