  • 1. Data: 2003-07-21 11:23:17
    Temat: Przemeldowanie - czy wszystko zrobiłem?
    Od: "KK" <n...@n...com>

    Witam,

    Przede wszystkim - ostre słowa krytyki dla... (no właśnie dla kogo - IMHO
    dla Urzędów Miasta) za brak spójnej informacji na temat tego co ma zrobić
    człowiek przemeldowujący się. W Internecie też nic nie znalazłem.

    Ale do rzeczy - przemeldowałem się i do tej pory:
    - wystąpiłem o nowy dowód os.
    - wystąpiłem o nowe prawo jazdy
    - pozmieniałem oczywiście adresy w bankach itp itd
    - poinformowałem US
    - wypełniłem w kadrach druk ZUSu (nie pamiętam jaki) gdzie podałem nowy
    adres

    Wiem, że czeka mnie jeszcze:
    - podanie znowu w kadrach na potrzeby ZUSu numeru nowego dowodu
    - poiformowanie banków itp itd o nowym numerze dowodu

    Czy o czymś zapomniałem? W szczególności mam pytanie:
    - czy muszę zmieniać paszport? (zmiana zameldowania między województwami)

    Pozdrawiam
    KK

  • 2. Data: 2003-07-21 11:31:40
    Temat: Re: Przemeldowanie - czy wszystko zrobiłem?
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >

    > Czy o czymś zapomniałem?

    Przychodnia lekarska, jeśli do tej pory była inna.

  • 3. Data: 2003-07-21 11:39:59
    Od: Azazell <a...@g...pl>

    KK wrote:

    >Czy o czymś zapomniałem? W szczególności mam pytanie:
    >- czy muszę zmieniać paszport? (zmiana zameldowania między województwami)
    >
    >Pozdrawiam
    >KK

    ja tam nie zmieniłem. w paszporcie nie ma adresu.
    tak sobie kiedyś zrobiłem profilaktyczną listę z ciekawości do kogo
    poiniennem uderzyć przy takiej zmianie i wyszło mi kilkanaście
    instytucji typu Gazownia, Energetyka, Fundusz Emerytalny...

  • 4. Data: 2003-07-21 11:40:40
    Od: Azazell <a...@g...pl>

    TPSA
    (zapomniałem)

  • 5. Data: 2003-07-21 11:57:10
    Od: "Anna G." <a...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik KK napisał:
    > Czy o czymś zapomniałem?
    Jeszcze zmiana danych w Towiarzystwie do którego należysz w ramach II
    i/lub III filaru. (chyba, że to zrobiłes w punkcie "- pozmieniałem
    oczywiście adresy w bankach itp itd")
    Najlepeij to zrobic jak juz będziesz miał nowy dowód ze wzgledu na
    zmianę adresu, serii i nr dowodu osobistego. U mnie dopóki nie zmieniłam
    danych to ZUS nie odprowadzał składek.
    >W szczególności mam pytanie:
    > - czy muszę zmieniać paszport? (zmiana zameldowania między województwami)
    Ja przy zmianie w obrębie jedego województwa nie musiałam, ale
    najłatwiej jest zadzwonić do biura paszportów i zapytać.
    > Pozdrawiam
    > KK
    pozdrawiam
    Anka

  • 6. Data: 2003-07-21 12:06:50
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > Jeszcze zmiana danych w Towiarzystwie do którego należysz w ramach II
    > i/lub III filaru. (chyba, że to zrobiłes w punkcie "- pozmieniałem
    > oczywiście adresy w bankach itp itd")

    Tak - to właśnie tu ująłem :-) OFE, banki, ubezpieczenia i wszelkie inne
    tego typu instytucje.

    > Najlepeij to zrobic jak juz będziesz miał nowy dowód ze wzgledu na
    > zmianę adresu, serii i nr dowodu osobistego. U mnie dopóki nie zmieniłam
    > danych to ZUS nie odprowadzał składek.

    tak też czekam - aby zmienić hurtowo tam gdzie trzeba to zrobić listownie
    :-) (bo np w banku można załatwić zmianę adresu czy dowodu przez telefon)

    > Ja przy zmianie w obrębie jedego województwa nie musiałam, ale
    > najłatwiej jest zadzwonić do biura paszportów i zapytać.

    Ok, dzięki

    Pozdrawiam
    KK

  • 7. Data: 2003-07-21 12:10:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zrób zastrzeżenie w Urzędzie Pocztowym dla miejsca poprzedniego
    zamieszkania, by korespondencję przysyłali na Twój nowy adres. Ja tak
    zrobiłem i tylko dzięki temu docierały do mnie po dwóch-trzech latach
    pocztówki od przyjaciół oraz pisma z urzędów o których ewentualnie
    zapomniałem. Nic nie kosztuje (przynajmniej nie kosztowało).

  • 8. Data: 2003-07-21 12:41:33
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "KK" <[...]

    > Ok, dzięki
    >
    > Pozdrawiam
    > KK

    Jesli prowadzi Pan Dzialalnosc gospodarcza to jeszce aktualizacja wpisu do
    ewidencji.....

    Boguslaw

  • 9. Data: 2003-07-21 13:15:10
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > Jesli prowadzi Pan Dzialalnosc gospodarcza to jeszce aktualizacja wpisu do
    > ewidencji.....

    No właśnie opisałem tę część problemu na pl.soc.prawo.podatki. Mam
    zawieszoną DG - czy ja muszę ją przerejestrowywać? Nie mogę zostawić pod
    starym adresem? (tam mieszkają cały czas rodzice).

    Pozdrawiam
    KK

  • 10. Data: 2003-07-21 13:55:23
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > No właśnie opisałem tę część problemu na pl.soc.prawo.podatki. Mam
    > zawieszoną DG - czy ja muszę ją przerejestrowywać? Nie mogę zostawić pod
    > starym adresem? (tam mieszkają cały czas rodzice).

    Niem a czegos takiego jak zawieszenie DG......
    Mozna wyrejestrowac...

    Boguslaw