  • 11. Data: 2019-12-10 16:14:23
    Temat: Re: Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego we własność - księgi wieczyste
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2019 16:03:30 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Może poszukaj w materiałach sejmowych uzasadnień do projektu ustawy.
    > BTW to niezła zmiana, nawet poszerzyłbym do 3-4

    I tam gdzie MPZP przewiduje budynki jednorodzinne developerzy by zaczęli budynki
    "jednorodzinne" budować zgodnie z pozwoleniem a chwilę później wyodrębniać z nich 4
    lokale;)

  • 12. Data: 2019-12-11 08:33:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2019 15:49:52 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > Swoją drogą fajne prawo - "budynek jednorodzinny", a mogą być dwa lokale.

    A co za problem
    W przypadku domu moich rodziców przecież lokal na piętrze mógł kupić ojciec a lokal
    na parterze mama.
    I budynek jednorodzinny bo do jednej rodziny należy a lokale dwa;)
    Zresztą teraz tez jest jednorodzinny bo ja, mama i siostra to rodzina jakby nie
    patrzeć a lokale ciągle dwa.

  • 13. Data: 2019-12-11 11:09:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No q...a armagedon, że byłoby prawo własności, a nie widzimisię i łapówkarstwo P0 i
    biurestwa.
    Patrząc na polskie miasta (inne niże przedwojenne pozaborowe) to wszystkich autorów
    wszystkich MPZP dałbym pod ścianę i z pepeszy...

    -----