  • 11. Data: 2008-09-15 19:39:35
    Temat: Re: Przekroczenie dozwolonej ilości punktów karnych
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w <news:15092008.3F3E5D3D@budzik61.poznan.pl>:

    > Mam prawo jazdy od 10 lat wiec zdecydowanie 24 punkty.
    > Jak to wyglada - czy jak niedaj bze przekrocze 24 to moge isc na egzamin od
    > razu, czy musze poczekac az moja liczba punktów sie zmniejszy?

    Możesz poczekać na wniosek komendanta wojewódzkiego i skierowanie od
    starosty...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2008-09-15 20:34:43
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Możesz poczekać na wniosek komendanta wojewódzkiego i skierowanie od
    > starosty...

    I tym sposobem z powodu błędów w pismach pewna pani od 1,5 roku czy tak jakoś ma
    wciąż PJ.

    *piotr'ek*

  • 13. Data: 2008-09-15 21:16:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@i...dyndns.org.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Że niby jak? 24 punkty to jest akurat w limicie dla "starszego
    > stażem", po przekroczeniu których może zdać egzamin państwowy i mu
    > uprawnień nie cofną

    jeszcze jedno pytanie - wiem ze troche naiwne, ale jednak. Rozumiem ze po
    przekroczeniu limitu nie moge jezdzic autem az do ponownego zdania
    egzaminu?

    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...
    wyrwać drzewo, zburzyć dom i dać w pysk swojemu synowi...

  • 14. Data: 2008-09-15 22:49:03
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 15 Sep 2008 21:09:49 +0200,
    *piotr'ek* <p...@g...pl> screamed:

    > Tylko 24 pkt = egzamin. Innych opcji nie ma!

    Powinieneś przeczytać PoRD raz jeszcze.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 00:48:35 user up 11832 days, 12:43, 1 user, load average: 0.69, 0.28, 0.35 ]

    Young at Heart. Slightly Older in Other Places.

  • 15. Data: 2008-09-16 01:13:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Artur M. Piwko wrote:
    > In the darkest hour on Mon, 15 Sep 2008 21:09:49 +0200,
    > *piotr'ek* <p...@g...pl> screamed:
    >>

    > Powinieneś przeczytać PoRD raz jeszcze.

    On w ogóle powinien przeczytać wszystko, nie jeszcze raz, ale w ogóle po
    raz pierwszy.

  • 16. Data: 2008-09-16 07:05:52
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 15 Sep 2008 20:13:24 -0500,
    witek <w...@g...pl.invalid> screamed:

    :-))

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 09:05:38 user up 11832 days, 21:00, 1 user, load average: 0.69, 0.28, 0.35 ]

    What could have happened....did.

  • 17. Data: 2008-09-16 15:59:22
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > jeszcze jedno pytanie - wiem ze troche naiwne, ale jednak. Rozumiem ze po
    > przekroczeniu limitu nie moge jezdzic autem az do ponownego zdania
    > egzaminu?

    Autem możesz jeździć dopóki starosta nie przyśle Ci pisma.

    *piotr'ek*

  • 18. Data: 2008-09-16 16:03:09
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > On w ogóle powinien przeczytać wszystko, nie jeszcze raz, ale w ogóle po
    > raz pierwszy.

    Do końca to ja tylko Ojca Chrzestnego przeczytałem.

    *piotr'ek*

  • 19. Data: 2008-09-16 16:16:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Autem możesz jeździć dopóki starosta nie przyśle Ci pisma.

    a zapisac na egzamin moge zaraz po przekroczeniu czy tez dopiero majac
    pismo?

    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"
    Jan Jakub Rousseau

  • 20. Data: 2008-09-16 16:31:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    *piotr'ek* wrote:

    > Do końca to ja tylko Ojca Chrzestnego przeczytałem.

    Wiec może zmień grupę? Wyjdzie to wszystkim na zdrowie.