  • 1. Data: 2008-09-15 14:46:19
    Temat: Przekroczenie dozwolonej ilości punktów karnych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Czy po przekroczeniu dozwolonej ilosci punktów karnych aby ponownie
    otrzymac prawo jazdy, nalezy zrobic cały kurs od nowa, czy wystarczy
    ponownie zdac egzamin teoretyczny i praktyczny?

    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę
    zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia,
    aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło." Stephen King

  • 2. Data: 2008-09-15 16:56:39
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Czy po przekroczeniu dozwolonej ilosci punktów karnych aby ponownie
    > otrzymac prawo jazdy, nalezy zrobic cały kurs od nowa, czy wystarczy
    > ponownie zdac egzamin teoretyczny i praktyczny?

    Tylko egzamin.

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2008-09-15 17:04:42
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w <news:15092008.3DF752C1@budzik61.poznan.pl>:

    > Czy po przekroczeniu dozwolonej ilosci punktów karnych aby ponownie
    > otrzymac prawo jazdy, nalezy zrobic cały kurs od nowa, czy wystarczy
    > ponownie zdac egzamin teoretyczny i praktyczny?

    Nie można jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie, ponieważ są dwa
    limity punktów, i w zależności od tego uprawnienia sie traci
    automatycznie, albo dopiero po niezdanym* egzaminie.

    *również po nieprzystąpieniu

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2008-09-15 17:39:13
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Nie można jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie, ponieważ są dwa
    > limity punktów, i w zależności od tego uprawnienia sie traci
    > automatycznie, albo dopiero po niezdanym* egzaminie.

    Ciekawe...

    *piotr'ek*

  • 5. Data: 2008-09-15 18:01:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@i...dyndns.org.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > limity punktów, i w zależności od tego uprawnienia sie traci
    > automatycznie, albo dopiero po niezdanym* egzaminie.

    powiedz cos wiecej.
    Slyszalem tylko o limicie 25 punktów.

    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz
    ssać i ssać... raz szybciej, raz wolniej. Tak właśnie je się raki.

  • 6. Data: 2008-09-15 18:03:33
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    *piotr'ek* w <news:gam6k9$ltj$1@inews.gazeta.pl>:

    > Ciekawe...

    Raczej nudna jest ustawa o PoRD i towarzyszące rozporządzenia, ale
    masz teraz zajęcie ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2008-09-15 18:16:40
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w <news:15092008.4CBED7EF@budzik61.poznan.pl>:

    > Osobnik posiadający mail n...@i...dyndns.org.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > powiedz cos wiecej.
    > Slyszalem tylko o limicie 25 punktów.

    A ja o limicie 20 i 24 punktów, których przekroczenie skutkuje tym co
    w Art. 140. PoRD

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2008-09-15 19:09:49
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A ja o limicie 20 i 24 punktów, których przekroczenie skutkuje tym co
    > w Art. 140. PoRD

    Tylko 24 pkt = egzamin. Innych opcji nie ma!

    PS. Kiedyś było to 21 pkt.

    *piotr'ek*

  • 9. Data: 2008-09-15 19:16:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    co następuje:

    > A ja o limicie 20 i 24 punktów, których przekroczenie skutkuje tym co

    no tak, rzeczywiscie - 24.
    Mam prawo jazdy od 10 lat wiec zdecydowanie 24 punkty.
    Jak to wyglada - czy jak niedaj bze przekrocze 24 to moge isc na egzamin od
    razu, czy musze poczekac az moja liczba punktów sie zmniejszy?

    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
    ale cóż - jestem w tym najlepszy." Szymon Majewski

  • 10. Data: 2008-09-15 19:33:49
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    *piotr'ek* w <news:gambu3$iij$1@inews.gazeta.pl>:

    > Tylko 24 pkt = egzamin. Innych opcji nie ma!

    Że niby jak? 24 punkty to jest akurat w limicie dla "starszego
    stażem", po przekroczeniu których może zdać egzamin państwowy i mu
    uprawnień nie cofną

    > PS. Kiedyś było to 21 pkt.

    Że nie ma rozróżnienia? Dalej oczko dla "osesków" jest w przepisach,
    tylko dla nich oznacza konieczność odbycia szkolenia.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]