  • 1. Data: 2008-08-12 09:32:28
    Temat: Przejęcie korespondencji
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    Wysłałem list do Adresata, polecony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
    Wczoraj dostałem zwrotkę, w części Potwierdzenie Adresat jest przekreślony i
    pięczątka Instytucji i podpis osoby, która odbrała poleconą korespondencję
    adresowanią nie do niej. Nazwy zupełnie inne, ulice odległe od siebie, misto
    tylko się zgadza.

    Osoba, która potwierdziła jej odbiór jest na urlopie, nie ma z nią kontaktu.
    Jak to możliwe, żeby to podpisała i odbrała (Instytucja pośrednio związana z
    prawnikami)?

    Na razie złożyłem na Poczcie reklamacje i żadanie odszkodowanie, ważne
    dokumenty wysłałem.

    Jacek
    --
    Nawet kiedy się mylę mam rację...

  • 2. Data: 2008-08-12 22:49:15
    Temat: Re: Przejęcie korespondencji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g7rlbo$ka5$1@news.onet.pl...

    może adresat upoważnił tę instytucje do odbierania jego korespondencji po
    prostu.

  • 3. Data: 2008-08-13 06:32:43
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Tue, 12 Aug 2008 11:32:28 +0200, Jacek Swierczek napisał(a):

> [...]
    > prawnikami)?
    >
    > Na razie złożyłem na Poczcie reklamacje i żadanie odszkodowanie, ważne

    Ciekawa sprawa, ale opcji jest kilka:
    - adresat przekierował wszystkie swoje listy do tej własnie instytucji
    - na rozdzielni z rozpędu rodzielili ten list w kierunku tej firmy, na
    zasadzie "oni zawsze otrzymują b.duzo listów"; co oczywiście jest
    nieprawidłowe

    Adresata pierwotnego listu na zwrotkach często przekreślają, aby
    przypadkiem zwrotka nie poszła jeszcze raz do adresata pierwotnego listu.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria http://foto.3mam.net

  • 4. Data: 2008-08-13 08:32:13
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:g7rlbo$ka5$1@news.onet.pl...
    >
    > może adresat upoważnił tę instytucje do odbierania jego korespondencji po
    > prostu.
    Nie ma takiej możliwość, to zupełnie różne strony, nie mające ze sobą nic
    wspólnego.
    Wygląda na to, że listonosz zaniósł przesyłkę pod zupełnie inny adres, a tam
    tą przesyłkę odbrano, bez zwrócenia najmniejszej uwagi na to, że to nie do
    nich.

    Jacek
    --
    Nawet kiedy się mylę mam rację...

  • 5. Data: 2008-08-13 08:36:17
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@z...pl>
    napisał w wiadomości news:g7tv6j$st6$1@inews.gazeta.pl...

    > Ciekawa sprawa, ale opcji jest kilka:
    > - adresat przekierował wszystkie swoje listy do tej własnie instytucji
    Nie, to jest wykluczone

    > - na rozdzielni z rozpędu rodzielili ten list w kierunku tej firmy, na
    > zasadzie "oni zawsze otrzymują b.duzo listów"; co oczywiście jest
    > nieprawidłowe
    Błąd pewnie zrobił się tam tyle, że nazwy i adresy na tyle się różnia, że
    można wykluczyć pomyłę polegająca na jakim drobiazgu, litrówka, podobne
    brzmienie odpada.

    > Adresata pierwotnego listu na zwrotkach często przekreślają, aby
    > przypadkiem zwrotka nie poszła jeszcze raz do adresata pierwotnego listu.

    I ten adresat został przekreślony a w to miejsce została przystawiona
    pieczątka i zupełnie innej firmy.

    Jacek
    --
    Nawet kiedy się mylę mam rację...

  • 6. Data: 2008-08-13 19:13:14
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Wed, 13 Aug 2008 10:36:17 +0200, Jacek Swierczek napisał(a):

    > I ten adresat został przekreślony a w to miejsce została przystawiona
    > pieczątka i zupełnie innej firmy.

    Tak dziwne, że aż nieprawdopodobne. Jest wiele instytucji gdzie przychodzą
    setki listów poleconych dziennie i ten kto przyjmuje, sprawdza czy
    wszystkie listy są do niego.
    Natomiast w okienku odbierania poleconych ze skrytek, odbierający często
    otrzymują ogumkowane, policzone polecone i podpisują wykazy kilkunastu,
    kilkudziesięciu listów... wtedy domniemuję, że panna z okienka pocztowego
    dba, aby listy wydać odpowiedniej osobie...

  • 7. Data: 2008-08-18 21:52:43
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:g7vboj$cn0$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    Dostałem odpowiedź, że nie dostali tej przesyłki a pieczątkę i podpis przez
    przypadek dali na zwrotce.
    Czyli potwierdzili nieprawdę.

    Jacek

  • 8. Data: 2008-08-19 05:53:40
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 18 Aug 2008 23:52:43 +0200, Jacek Swierczek napisał(a):

    > Dostałem odpowiedź, że nie dostali tej przesyłki a pieczątkę i podpis przez
    > przypadek dali na zwrotce.

    Zaraz zaraz bo się pogubiłem.
    Poczta w odpowiedzi na reklamację napisała, że listu nie dostarczyła pod
    pierwotny adres ? tak ?

    czy może
    poczta odpisała, że list dostarczyła dnia... a przesyłkę odebrała osoba...
    wskazując ten drugi adres ?

  • 9. Data: 2008-08-20 19:11:09
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:g8dn5a$151$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    >
    > czy może
    > poczta odpisała, że list dostarczyła dnia... a przesyłkę odebrała osoba...
    Firma, która podbiła zwrotkę odpisała, że listu nie dostała, a zwrotkę
    podbili przez pomyłkę.

    Poczta jeszcze nie odpowiedziała na reklamację.

    J.
    --
    Nawet kiedy się mylę mam rację...

  • 10. Data: 2008-09-04 10:59:43
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g8hq8i$m6h$1@news.onet.pl...
> [...]
    > podbili przez pomyłkę.
    >
    > Poczta jeszcze nie odpowiedziała na reklamację.
    Dostałem odpowiedź z Poczy, że dostarczyli przesyłke na podany adres. Na
    "dowód" dołączyli "zwrotkę" podpisaną jako "duplikat", z błędnym moim
    adresem i bez stempli pocztowych, daty wpisane ręcznie tam gdzie powinny być
    okrągłe pieczątki.

    J.
    --
    Nawet kiedy się mylę mam rację...