  • 11. Data: 2011-01-06 10:33:58
    Temat: Re: Przejazd płatnym odcinkiem autostrady! Czy ktoś wie?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    W Adam Pietrasiewicz napisal:
    > Najgorsze, że właściwie wszyscy w to wierzą, nawet, a właściwie
    > szczególnie sprawni.

    Kwestia lobbingu, nagłośnienia i wielokrotnego powtarzania.
    Goebbels się kłania :)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 12. Data: 2011-01-06 12:32:02
    Od: Slawek <s...@n...pl>

    W dniu 2011-01-05 12:07, Henry(k) pisze:
> [...]
    ciach

    > No ale na autostradzie czym się różni od pełnosprawnego kierowcy?

    Dokładnie to raczej niczym wiec nie zaczynajmy popadac w paranoje, poza
    tym jak cie niestac na autostrade to nią nie jedz

    --
    Pozdrawiam Sławek
    slawek-k (usuń nawias) @neostrada.pl

  • 13. Data: 2011-01-06 19:28:59
    Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl>

    Dnia 2011.01.06 11:33, użytkowniczka/użytkownik Jacek_P napisała/napisał
    (niepotrzebne skreślić):

    > Kwestia lobbingu, nagłośnienia i wielokrotnego powtarzania.
    > Goebbels się kłania :)

    Niestety

    Łysym bym dał refundację na grzebienie :-)

    Z pozdrowieniami

    Jacek Kruszniewski

    --
    "Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
    (Prz 15:14)

  • 14. Data: 2011-01-10 06:53:04
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > I tu znajdujemy się o krok od postulatów:
    > - darmowy wstęp dla kalek na wózkach do zoo, kin, teatrów, na wszelkie
    > płatne imprezy itp.
    > - darmowe toalety dla nich wszędzie
    > - ulga na zakup paliw i odzieży
    >
    > a dalej mi się nie chce wymyślać.

    "kalek"... To nie "kaleki", a "niepelnosprawni"...
    nazywajac kogos "kaleka" mozesz go obrazic zauwaz

  • 15. Data: 2011-01-10 07:34:41
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Misiek napisał:

    > "kalek"... To nie "kaleki", a "niepelnosprawni"...
    > nazywajac kogos "kaleka" mozesz go obrazic zauwaz

    Nie popadaj w skrajność :-) to tylko internetowa dywagacja...

    Na tej zasadzie można dojść do stwierdzenia, że nie udostępniając
    'kalece' darmowego przejazdu autostradą, ograżasz go, bo on przecież
    jest NIEPEŁNOSPRAWNY a nie KALEKA i... mu się przecież należy :-)

    Sam jestem niepełnosprawny - żeby nie było niejasności - i mnie
    określenie kaleka nie obraża, zatem z tą poprawnością polityczną nie ma
    co przesadzać.

    pozdrawiam
    robercik-us

  • 16. Data: 2011-01-10 07:43:38
    Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net>

    Dnia 10-01-2011 o 07:53:04 Misiek <p...@o...pl> napisał(a):

    > "kalek"... To nie "kaleki", a "niepelnosprawni"...
    > nazywajac kogos "kaleka" mozesz go obrazic zauwaz

    Eeetam, jacy niepełnosprawni? "Osoby z niepełnosprawnością" - taka jest
    nowa nazwa.

    Człowieku, czy ty nie widzisz absurdu manipulacji językiem? Czy naprawdę
    sądzisz, że jak się kalekę nazwie "osobą z niepełnosprawnością" to
    cokolwiek zmieni się w jej sytuacji?

    Poczytajcie Orwella, 1984. Tam zostało dość dobrze wyjaśnione jak się
    ludźmi manipuluje poprzez manipulacje językowe.

    I nie dawajcie się!

    Adam Pietrasiewicz
    Paranoja cię dopadła? Ktoś do maili ci zagląda?
    http://www.szyfruj.mail.pl

  • 17. Data: 2011-01-10 20:40:59
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > "kalek"... To nie "kaleki", a "niepelnosprawni"...
    > nazywajac kogos "kaleka" mozesz go obrazic zauwaz
    Eee, ja nikogo z nich nie chcę obrazić - jak chcę kogoś obrazić, to robię
    tak, że on nie ma co do tego żadnych wątpliwości. ;)

    PS. Misiek, nie płacz, kupię ci chechłacz. :D

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2011-01-12 17:37:05
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    W dniu 10.01.2011 07:53, Misiek pisze:

    ciach...

    > "kalek"... To nie "kaleki", a "niepelnosprawni"...
    > nazywajac kogos "kaleka" mozesz go obrazic zauwaz

    niepelnosprawny to niepelnosprawny - kaleka to stan psychiczny wiec moze
    byc zarowno ON jak i pelnosprawny ;)

    pozdrawiam
    SlawciD