  • 61. Data: 2013-10-10 16:03:19
    Temat: Re: Przedmiot zajęcia komornicze go: przetwory
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > duzo nie
    > ale nawet jakbym miał, to nie załatwiałbym tego zabierając słoiki innej
    > osobie.
    > Kwestia charakteru.

    tak się składa, że nie Ty decydujesz co komornik ma zająć i jak ma działać.
    komornik ma być skuteczny a nie wyrozumiały. wyrozumiały może być dla kogoś
    kto jest poważny ale takich dłużników jest 1% jeśli nie mniej.
    tak się składa, że czasami taki numery spełnaiją swoją rolę i np. w dniu
    licytacji dłużnik spłaca całość albo część zadłużenia.
    na temat strategii działania komorników niejeden mógł by napisać dokotorat a
    dyskusja w tym wątku nie zahacza wierzhołka góry lodowej w tym temacie,
    ona koncentruje się głownie na wieszaniu psów na tym niewdzięcznym zawodzie.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 62. Data: 2013-10-11 08:24:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.10.2013 03:13, witek pisze:

    > moze nie miał a pozyczł.

    No, tego to już nie odróżnisz.

    > mąż ma rozdzielność co nie znaczy, że nie mieszka.

    Jeśli mieszka to rzeczy w jego posiadaniu są jak najbardziej do zajęcia.

    > To było ewidentnie zrobione jako demostracja siły.

    W dodatku nieco głupia, bo teraz można na panią komornik nasłać SANEPID ;)

  • 63. Data: 2013-10-11 08:30:49
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > W dodatku nieco głupia, bo teraz można na panią komornik nasłać SANEPID ;)

    Nie można, zajęte są przetwory a dozorcą jest żona dłużnika lub dłużnik (nie
    wiem, bo nie czytałem tego badziewnego artykułu) i to dozorca odpowiada
    za prawidłowe przechowywanie produktów do czasu EWENTUALNEJ licytacji (co
    wcale nie musi się wydarzyć). Jeśli nie dopełni jakichś obowiązków i np.
    słoiki się "zbiją" to wtedy prokurator. Licytacja słoików odbywa się "as is"
    czyli licytant bierze to co widzi a nie po jakichś kontrolach przydatności
    do spożycia.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 64. Data: 2013-10-11 09:56:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-10 14:56, witek pisze:

    > duzo nie
    > ale nawet jakbym miał, to nie załatwiałbym tego zabierając słoiki innej
    > osobie.
    > Kwestia charakteru.

    Właśnie kwestia charakteru.
    Mam dłużnika który bezczelnie kłamie i wykorzystuje łatwowierność
    innych. Gdyby nie te kłamstwa to spokojnie poszedłbym z nim na ugodę bo
    faktycznie wpadł w spiralę długów nie tylko ze swoje winy.

  • 65. Data: 2013-10-11 11:38:02
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "wromek" <wromek@...gmail.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > EWENTUALNEJ licytacji (co wcale nie musi się wydarzyć). Jeśli nie
    > dopełni jakichś obowiązków i np. słoiki się "zbiją" to wtedy prokurator.

    A potem wyrok, więzienie, alergiczne dziecko będzie płakać do
    kamery, a biedny pan permier znowu dozna oburzenia na wizji.
    Polski klasyk :)

    Ale nie tym razem, bo w badziewnym artykule, którego nie czytałeś
    więc się wypowiadasz na jego temat (klasyk nr 2!) piszą, że komornik
    zabrała słoiki do samochodu i wywiozła. Także żona dłużnika miała
    dużo szczęścia - nawet jak słoiki się zbiją, prokurator w ogóle nie
    zainteresuje się sprawą!

  • 66. Data: 2013-10-11 15:04:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z wrote:

> [...]
    > innych. Gdyby nie te kłamstwa to spokojnie poszedłbym z nim na ugodę bo
    > faktycznie wpadł w spiralę długów nie tylko ze swoje winy.

    i co? zabrałbys rowerek jego dziecka?

  • 67. Data: 2013-10-11 15:21:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.10.2013 15:04, witek pisze:

    > i co? zabrałbys rowerek jego dziecka?

    Wolałbyś, żeby tobie komornik zabrał rowerek twojego dziecka, bo przez
    nieuczciwego płatnika sam zalegasz?

  • 68. Data: 2013-10-11 15:53:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Wolałbyś, żeby tobie komornik zabrał rowerek twojego dziecka, bo przez
    > nieuczciwego płatnika sam zalegasz?

    Wolałbym, żeby nikt dziecmi nie pogrwał.
    Niezaleznie czy to ja komuś czy ktoś mi.
    Dla mnie taka osoba jest po prostu szmatą.

  • 69. Data: 2013-10-11 15:58:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.10.2013 15:53, witek pisze:

    > Wolałbym, żeby nikt dziecmi nie pogrwał.
    > Niezaleznie czy to ja komuś czy ktoś mi.
    > Dla mnie taka osoba jest po prostu szmatą.

    Jako wierzyciel mający nóż na gardle pewnie nie byłbyś tak drobiazgowy
    czy komornik jest sympatyczny czy nie - ważne, żeby skutecznie i
    legalnie kasę odzyskał.

  • 70. Data: 2013-10-11 16:00:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jako wierzyciel mający nóż na gardle pewnie nie byłbyś tak drobiazgowy
    > czy komornik jest sympatyczny czy nie - ważne, żeby skutecznie i
    > legalnie kasę odzyskał.

    Nie.
    Ale nie wymagam, aby wszyscy nie byli szmatami.