  • 51. Data: 2013-10-10 00:05:53
    Temat: Re: Przedmiot zajęcia komornicze go: przetwory
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > przede wszystkim skuteczny i rzetelny.
    >
    > Jeśli legalnie może zająć coś "dziwnego" ale bliskiego sercu dłużnikowi,
    > żeby ten ujawnił ukrywany majątek... Cóż, prywatnie mi się to nie
    > podoba, bo jest to tylko o krok oddalone od nielegalnego wymuszania
    > szantażem (ten krok to właśnie legalność ;) )
    >
    > Z drugiej strony wyobraź sobie, że jakiś cwaniaczek nie zapłacił ci za
    > robotę, teraz przez to ścigają ciebie wierzyciele z US i ZUS na czele a
    > nieuczciwy dłużnik śmieje ci się w oczy... nie wolałbyś, żeby
    > odzyskiwaniem zajął się jakiś wybitnie skuteczny komornik?

    po trupach do celu?
    Nie.

  • 52. Data: 2013-10-10 01:30:57
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 09.10.2013 23:21, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Pytanie nasuwa się takie:
    >
    > Przetwory, przetworami. Ale czy licytuje psy ??? Bo "ten" od licytacji
    > psów jak się dzwoni do niego z pytaniem o zlicytowanie psów rasowych -
    > miota kurwami, że ma dość przejść z prasą ... A psy rasowe to naprawdę
    > niezły temat w zakresie egzekucji komorniczej i na pewno przynosi kasę.
    > Z przetworów kasy nie ma niestety ...

    Moze nastepnym razem nasza komornik "'a sądołów" wezmiepsa, kota, albo
    choc chomika czy zlota rybke...

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 53. Data: 2013-10-10 01:33:37
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 09.10.2013 22:21, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > podoba, bo jest to tylko o krok oddalone od nielegalnego wymuszania
    > szantażem (ten krok to właśnie legalność ;) )

    JA mam wrazenie, ze tym majatkiem w oczach dluznika (choc tu sa zdania
    podzielone, bo to jej maz jest dluznikiem) to dla wlascicielki skarbem
    byly te sloiczki z wlasnej roboty zdrowymi przetworami.

> [...]
    > nieuczciwy dłużnik śmieje ci się w oczy... nie wolałbyś, żeby
    > odzyskiwaniem zajął się jakiś wybitnie skuteczny komornik?

    Wybitnie kurwa skuteczne zajecie sloikow i licytacja na paredziesiat
    zlotych....

    czyli pewne zostanie jeszcze 74 900 zł do zlicytowania.

    Rok po roku kolejne sloiczki mozna zapierdalac ;)

  • 54. Data: 2013-10-10 01:48:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.10.2013 00:05, witek pisze:

    > po trupach do celu?
    > Nie.

    No nie po trupach. Trupy są nielegalne ;)

    Ale popatrz na poprzedni kontrowersyjny przykład z zajętym psem. Zaraz
    się kasa znalazła. Czyli dłużnik pieniądze miał, ale kombinował.

    Tutaj czepiłbym się niezgodności z przepisami sanitarnymi oraz egzekucji
    z niewłaściwej osoby (chociaż pytanie, czy zainteresowana doprowadziła
    sprawy meldunkowe do porządku?)

  • 55. Data: 2013-10-10 03:13:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No nie po trupach. Trupy są nielegalne ;)

    to było właśnie po trupach
    zajecie znikomej wartosci rzeczy byleby tylko udowodnic kto tu rządzi.
    Można było już zająć te półki, na których te słoiki stały.

    > Ale popatrz na poprzedni kontrowersyjny przykład z zajętym psem. Zaraz
    > się kasa znalazła. Czyli dłużnik pieniądze miał, ale kombinował.

    moze nie miał a pozyczł.

    > Tutaj czepiłbym się niezgodności z przepisami sanitarnymi oraz egzekucji
    > z niewłaściwej osoby (chociaż pytanie, czy zainteresowana doprowadziła
    > sprawy meldunkowe do porządku?)

    mąż ma rozdzielność co nie znaczy, że nie mieszka.
    To było ewidentnie zrobione jako demostracja siły.

  • 56. Data: 2013-10-10 14:29:47
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

> [...]
    > miota kurwami, że ma dość przejść z prasą ... A psy rasowe to naprawdę
    > niezły temat w zakresie egzekucji komorniczej i na pewno przynosi kasę. Z

    Widywałem już bydło na licytacjach to i psy pewnie da radę.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 57. Data: 2013-10-10 14:32:22
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > po trupach do celu?
    > Nie.

    Nie masz zbyt wielu długów do odzyskania, nie?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 58. Data: 2013-10-10 14:45:13
    Temat: Re: Przedmiot zaj?cia komornicze go: przetwory
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-10 14:29, wromek pisze:

    > Widywa?em ju? byd?o na licytacjach to i psy pewnie da rad?.

    Chcesz się swoich pozbyć?

    --
    animka

  • 59. Data: 2013-10-10 14:56:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    wromek wrote:

    > Nie masz zbyt wielu długów do odzyskania, nie?

    duzo nie
    ale nawet jakbym miał, to nie załatwiałbym tego zabierając słoiki innej
    osobie.
    Kwestia charakteru.

  • 60. Data: 2013-10-10 15:51:07
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>