  • 81. Data: 2004-10-15 10:59:29
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: "Krzysztof Ptakowski" <p...@o...pl>

    A w takim razie jak to jest z naliczaniem abonamentu przez TPsa?
    Są dwie sytuacje:
    1) Klient zaprzestaje płacania rachunkow, z ktorym sie nie zgadza, a
    reklamacje nie odnosza skutku.
    Przykład: ciagle połaczenia z krajami egzotycznymi, oraz polaczenia pod
    numer (zagranica) po smierci
    abonenta po tamtej stronie...
    TPsa wylacza telefon (w obie strony) i jeszcze przez 10 miesiecy nalicza
    abonament.

    2) Klient rozwiazuje umowe z TPsa i przez 9 miesiecy TPsa, mimo wylaczenie
    telefonu (j.w.) nalicza abonament.

    Sprawy mimo przedawnienia trafiaja do IJ!
    Klienci dostaja pisma z IJ, ze jesli ureguluja zadluzenie w ciagu 7 dni to
    sprawa zostanie potraktowana lagodnie.
    Brak odzewu ze strony klinetow, powoduje ze IJ wysyla wymienione wczesniej
    pocztowki do jednego z informacja o smierci,
    do drugiego z prosba o pilny kontakt kontakt, jeden z klientow oddzwania i
    od tamtego czasu przynajmiej raz w tygodniu IJ dzwoni do niego.
    W trakcie tych rozmow stosuja dwa scenariusze - napad na klineta i
    straszenie wiezieniem przepadkiem majatku,
    lub proba dogadania sie!
    Caly czas do klientow przysylane sa pisma (nie polecone) w ktorych
    zmieniaja sie sumy zadluzenia!
    Kolejna sprawa to do jednego z nich IJ przysyla weksel na sume 100.000 PLN
    do podpisania, w zalaczeniu koperta z adresem zwrotnym do IJ.
    W obu przypadkach IJ przysyla pisma z naglowka ktorych mozna sie
    dowiedziec ze IJ jest komornikiem i dziala na podstawie wyroku sadowego i
    inne tego typu. Nalezy nadmienic ze nie ma zadnego wyroku, postanowienia i
    sprawa nigdy do sadu nie trafila! Poza tym do klienta, ktory oddzwonil
    dzwonia i straszą (slyszalem jedna z rozmow nagrana na kasete w
    automatycznej sekretarce). Mimo tego ze klinet poinformowal ich ze nekają
    go i ze poinformuje o tym prokurature oraz zeby IJ skierowal przedawnione
    roszczenie do sadu. Dalej pojawiaja sie telefony.

    Wiem Stasiu ze ci ludzie spreparowali wszystkie pisma, nagrane rozmowy -
    Bo IJ to swieta firma (twoj najlepszy pracodawca)

    K.P.

  • 82. Data: 2004-10-15 11:15:22
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Krzysztof Ptakowski napisał:
    > Według pana Stasia, co Nel zgubil w konstytucji powinien byc zapis!
    > Kazdy kto otrzyma pismo z IJ powinien niezwłocznie zapłacić, bo IJ jest
    > nieomylna,
    > IJ stanowi prawo, IJ to BOG!

    A teraz zacytuj te wypowiedzi napisane przeze mnie, na podstawie
    których taki wniosek każdy mógłby wyciągnąć oprócz tych , co to
    pokrzykują że firma pokroju IJ zastrasza,bije,łapie,pali,gwałci za 200
    PLNowy dług.

    > A każdy kto pokazuje w jaki sposob IJ łamie i naciąga prawo jest beee.
    > Bo jesli komus podpalaja drzwi czy wmawiaja ze maja prawo zabrac mu
    > mieszkanie

    Zaraz zaraz ... zabranie mieszkania na podstawie tytułu egzekucyjnego
    to łamanie prawa ?

    > Poczytaj Stasiu co piszesz, przejrzyj swoje swiadectwa pracy i nie
    > tłumacz sie głupio...

    I kto to mówi ... taki film sobie obbejrzałem ... wszystkie części.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 83. Data: 2004-10-15 11:18:34
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Krzysztof Ptakowski napisał:

    > A w takim razie jak to jest z naliczaniem abonamentu przez TPsa?
    > Są dwie sytuacje:
    > <ciach-zupełnie z innej beczki pytania>

    Utwórz może nowy wątek pod te rozważanie, bo na razie śmieję ci się w
    twarz z tekstu : (uwaga - cytat)

    > ROTFL

    Mógłbyś i na to swoją spiskową teorię dziejów przedstawić ?

    A ... zapomniałbym, jeśli nie udokumentujesz mi już tej totalnej
    bzdury, że wkonanie telefonu jest równoznaczne z potwierdzeniem
    doręczenia pisma to kończę dyskusję bo pieprzysz jak potłuczony.

  • 84. Data: 2004-10-15 12:00:43
    Od: "Krzysztof Ptakowski" <p...@o...pl>

    > A teraz zacytuj te wypowiedzi napisane przeze mnie, na podstawie których
    > taki wniosek każdy mógłby wyciągnąć oprócz tych , co to pokrzykują że
    > firma pokroju IJ zastrasza,bije,łapie,pali,gwałci za 200 PLNowy dług.

    A kto napisal o łapaniu, gwałceniu?

> [...]
    > mieszkanie
    > Zaraz zaraz ... zabranie mieszkania na podstawie tytułu egzekucyjnego

    Ale kto napisal o tytule egzekucyjnym?
    No chyba ze uwazasz za tytuł egzegucyjny słowa windykatora z IJ?

    --
    KP

  • 85. Data: 2004-10-15 12:01:34
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cko43g$k2j$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik Wirtualna napisał:
    > Nieznana spółeczka TP SA napisała, że sprzedałą dług do IJ ...
    > ROTFL x2 dziś dzięki Tobie.
    przeczytaj raz jeszcze - nieznaną spółeczką wzywającą do zapłaty jest IJ a
    nie TPsa - co próbujesz mi wmówić.

    > Uważaj ... w sklepach polują na nas ... arszenik wygląda jak chleb.
    > ONI SĄ WSZĘDZIE !
    no ba, jesli chleb ma zapach dziwnie migdałowy to nie jest podejrzenie...

    > "wszędzie dookoła czyha na mą kasę sfora
    > wszędzie gdzie się nie spojrzę
    > chcę wyrolować portfel dobrze ..."
    brak ci argumentu.

    p.
    W,

  • 86. Data: 2004-10-15 12:02:33
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cko3fg$eg2$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > ROTFL

    mozesz juz wstac z ziemi to zrozumiesz - jesli ktos powołuje sie
    telefonicznie na dane pismo, to znaczy ze zostalo mu ono doreczone!

    p.
    W.,

  • 87. Data: 2004-10-15 12:11:31
    Temat: nowy wątek dla Stasia - telefoniczne potwierdzenie doręczenia
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ckobor$rer$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik Krzysztof Ptakowski napisał:
    > Utwórz może nowy wątek pod te rozważanie, bo na razie śmieję ci się w
    > twarz z tekstu : (uwaga - cytat)
    proszę bardzo.

    > Mógłbyś i na to swoją spiskową teorię dziejów przedstawić ?

    naturalnie.

    1. Powstaje sporna należność Klient ->> TPsa.

    2. TPsa wzywa do zapłaty listem zwykłym (tak jak zrobiła to IJ, działając
    jako nowy wierzyciel czy domniemany pełnomocnik wierzyciela czy jakkolwiek
    inaczej)

    3. Dochodzi do sprawy Sądowej

    4. Wyrok niekorzysty, trzeba zapłacić

    5. Pozwany podnosi, że nie został wezwany do zapłaty.

    6. Sąd pyta drugą stronę, czy wzywała, otrzymuje odpowiedz że tak, więc
    pyta, czy jest to jakoś w stanie uprawdopodobnic

    7. Otrzymuje odpowiedz przeczącą, Pozwany (w charakterze strony - dowód)
    oswiadcza, że nie został wezwany

    8. Koszty postępowania spadają na Powoda (wierzyciela), jako że nie
    zrealizował obowiązku wezwania do zapłaty

    <Greps z telefonem>

    7(wariant II). Co prawda nie ma potwiedzenia nadania, ale przesluchamy
    pracownika IJ w charakterze świadka, który prowadził z Pozwanym rozmowę
    telefoniczą, w której Pozwany powołał się na pismo. Skoro mówił, że pisemnie
    go proszono o telefon w wezwaniu do zapłaty, to znaczy, że je czytał, czyli
    spełniony został obowiązek doręczenia.

    8. Kosztami postępowania obciąża się Pozwanego.

    Czy jeszcze czegos nie rozumiesz Prawniczku? Misiu - przed tobą jeszcze
    sporo nauki... Zrozum, że w Sądzie dowód z pisma to nie wszystko! Nie ma
    sprawy nie do udowodnienia. Polecam Ci lekturkę kpc :)

    > A ... zapomniałbym, jeśli nie udokumentujesz mi już tej totalnej
    > bzdury, że wkonanie telefonu jest równoznaczne z potwierdzeniem
    > doręczenia pisma to kończę dyskusję bo pieprzysz jak potłuczony.

    jesli brak ci argumentow to koncz.

    mimo wszystko liczę że podniesiesz się z ziemi

    pozdrawiam
    Wirtualna

  • 88. Data: 2004-10-15 13:10:30
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > Przeczytaj całe i zastanów się co napisałem w najbardziej polityczny
    > sposób jaki mi przyszedł do głowy.

    2. 2 lata temu moja poprzednia firma w której pracowałem współpracowała
    z IJm, ale zrezygnowaliśmy z usług, gdyż wierzytelności jakie zlecaliśmy
    do windykacji nie były takimi , w jakich IJ się specjalizowała ... Przez
    co skuteczność była na mało zadowalającym poziomie ...

    No czytam i czytam , pracowałeś z nia i zrezygniowaliście. Powód sam
    opisałeś "niska skuteczność" ale podałes od razu wytłumaczenie "inna
    specjalizacja".
    Tak jakbys ich troche lubił ? taka nić sympatii :)

    VG

  • 89. Data: 2004-10-15 13:17:38
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    > przeczytaj raz jeszcze - nieznaną spółeczką wzywającą do zapłaty jest IJ a
    > nie TPsa - co próbujesz mi wmówić.

    *Plonk* za głupotę i problemy z czytaniem prostych zdań ... ze
    zrozumieniem czytanie ... => ckgor1$oit$...@i...gazeta.pl

    na ciebie => *JAK NAJBARDZIEJ*

  • 90. Data: 2004-10-15 13:20:13
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    > naturalnie.
    > pyta, czy jest to jakoś w stanie *uprawdopodobnic*

    *Plonk* po raz 2 za głupotę, i inne cechy ... Zmienianie topiców w
    debilny sposób ... NIE PO RAZ PIERWSZY ... jak w poprzednim poście ...
    nja ciebie nie ma argumentów.

    > jesli brak ci argumentow to koncz.

    Na życzenie.