  • 71. Data: 2004-10-15 08:28:14
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ckga1n$dba$1@nemesis.news.tpi.pl...
    swiadczenia, ze

    jeszcze raz zwracam uwagę na ironię wypowiedzi, oraz na PODEJRZENIE a nie
    zawiadomienie o popełnieniu.

    Zawiadamiający nie jest sądem i nie podlega odpowiedzialnosci karnej ten,
    kto złożył zawiadomienie, ale oskarżony został uniewinniony (z tych czy
    innych względów). Ważne jest, czy wiedział o niepopełnieniu, a jednak
    złośliwie złożył zawiadomienie.

    Ja mam podejrzenia, gdyż wierzyciel nie zawiadomił mnie o przelewie
    wierzytelności, tak więc przelew jest bezskuteczny wobec dłużnika.

    p.
    W,

  • 72. Data: 2004-10-15 08:34:57
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ckgfdu$5g4$4@nemesis.news.tpi.pl...
    > Np TOiP precyzował, że zrobienie czegoś tam kosztue tyle ... ;)
    > Choćby
    > wysłanie monitu
    A od kiedy można taryfikować dowolnie za wysłanie wezwania do zapłaty?
    Wezwanie do zapłaty jest elementarnym obowiązkiem wierzyciela i jego
    niedopełnienie ma dla niego konsekwencje finansowe!
    Jedyna droga, to OC na zasadach ogólnych - a tu nikt nie wykazał jaką
    wierzyciel poniósł szkodę!

    > ... wierzyciel kupił wierzytelność już z "tym"
    wierzyciel kupił tyle praw, ile poprzedni wierzyciel mógł mu sprzedać - TPSA
    nie ma prawa do charge'owania za wezwania do zapłaty, IJ także

    p.
    W,

  • 73. Data: 2004-10-15 08:38:02
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Ptakowski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ja mam jeszcze takie pytanie.
    > Po jakim okresie nastepuje przedawnienie usług telekomunikacyjnych wg.
    > prawa?
    > CZy jest to rok, dwa, trzy czy moze dziesiec?

    świadczenie okresowe, 3 lata

    ALE!!!

    moim zdaniem TYLKO 2 LATA, gdyż (o czym nie wszyscy wiedzą) - 750, 751 kc
    sprawa sporna, ja stoje na stanowisku, jak wyzej

    p.
    W,.

  • 74. Data: 2004-10-15 08:44:13
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > 2. 2 lata temu moja poprzednia firma w której pracowałem współpracowała
    > z IJm,

    Oj i w tym momencie pada zupełnie inne światło na Twoje wypowiedzi ....

    VG

  • 75. Data: 2004-10-15 08:44:13
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Black Peter" <b...@p...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Przedstawili zawiadomienie o przelewie wierzytelnosci... w tresci TPSA
    > zawiadamia ze na podstawie umowy cesji z dnia dokonala przelewu
    > wierzytelnosci na rzecz IJ w zwiazku z czym IJ wstapila w prawa
    wierzyciela.
    > Podstawa art. 509 KC
    ja też moge ci zlozyc podobne oswiadczenie

    > Pismo obarczone skanowanym (nowym) logiem TPSA i skanowanym podpisem
    > Dyrektora Obszaru Wsparcia Operacyjnego
    uuuu, ktos tu manipuluje dokumentami - skanuje, wkleja podpisy - jest
    podejrzenie o jakis szfindel

    > I do tego wykaz zaleglych faktur. (specyfikacja dlugu) lacznie 165 zl i
    11gr
    > odsetek
    przynajmniej tyle, bo mnie nie poinformowano jaki jest tytul rzekomych
    zaleglosci - co wiecej, mimo ze nie odpowiedzialem na pismo IJ, TPsa po
    kilku miesiacach przyslala mi UWAGA - faktury korygujace na kwote kilkuset
    zlotych!!! Ja do dzisiaj sie do IJ ani TPsa nie odezwalem i nie mam
    zamiaru - jakos sie chyba samo wyjasnilo skad zaleglosci - TPsa zle wystawia
    faktury, oddaje sprawe windykatorowi, po czym przyznaje sie do bledu ;-)

    nie dzwon, bo potwierdzisz DORĘCZENIE!
    p.
    W,

  • 76. Data: 2004-10-15 08:53:26
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Van Gogush napisał:
    > Oj i w tym momencie pada zupełnie inne światło na Twoje wypowiedzi ....

    Zdanie wyrwane z kontekstu ...
    Przeczytaj całe i zastanów się co napisałem w najbardziej polityczny
    sposób jaki mi przyszedł do głowy.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 77. Data: 2004-10-15 08:55:17
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ckgr1a$qk2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik Black Peter napisał:
    > Watson ... po prostu Watson :>
    > A tak na marginesie ... Tak mi się przypomniała czyjas wypowiedź o
    > składaniu zawiadomienia, że próbują wyłudzić, bo każdy może sobie to
    > wysłac ... Ehhh ... Dla mnie EOT.

    Stasiu przeczytaj a nastepnie komentuj -
    zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa.

    Pisze jakaś zupełnie nie znana spółeczka, wzywa mnie do zapłaty kwot, nie
    wiadomo tytułem czego, wierzyciel (TPsa) nie zawiadomił dłużnika o
    przelewie, IJ nie przedstawia żadnego dowodu, że przelew był

    Przecież tyle teraz oszustw. Ja się boje, a tu coś podejrzewam, więc
    spełniam obywatelski obowiązek!

    Poza tym, jeśli zapłacę IJ, i przyjdzie do mnie TPsa po kaske, to co ja bede
    mogl zrobic? Nie mam żadnego dowodu?

    p.
    W,

  • 78. Data: 2004-10-15 08:57:02
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Wirtualna napisał:

    > nie dzwon, bo potwierdzisz DORĘCZENIE!

    ROTFL

  • 79. Data: 2004-10-15 09:07:41
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    > Pisze jakaś zupełnie nie znana spółeczka, wzywa mnie do zapłaty kwot, nie
    > wiadomo tytułem czego, wierzyciel (TPsa) nie zawiadomił dłużnika o
    > przelewie, IJ nie przedstawia żadnego dowodu, że przelew był

    Nieznana spółeczka TP SA napisała, że sprzedałą dług do IJ ...
    ROTFL x2 dziś dzięki Tobie.

    > Przecież tyle teraz oszustw. Ja się boje, a tu coś podejrzewam, więc
    > spełniam obywatelski obowiązek!

    Uważaj ... w sklepach polują na nas ... arszenik wygląda jak chleb.
    ONI SĄ WSZĘDZIE !

    > Poza tym, jeśli zapłacę IJ, i przyjdzie do mnie TPsa po kaske, to co ja bede
    > mogl zrobic? Nie mam żadnego dowodu?

    "wszędzie dookoła czyha na mą kasę sfora
    wszędzie gdzie się nie spojrzę
    chcę wyrolować portfel dobrze ..."

  • 80. Data: 2004-10-15 10:37:40
    Od: "Krzysztof Ptakowski" <p...@o...pl>

    Stasio Strażnik podróży z Intrum...

    > Oj i w tym momencie pada zupełnie inne światło na Twoje wypowiedzi ....

    Według pana Stasia, co Nel zgubil w konstytucji powinien byc zapis!
    Kazdy kto otrzyma pismo z IJ powinien niezwłocznie zapłacić, bo IJ jest
    nieomylna,
    IJ stanowi prawo, IJ to BOG!

    A każdy kto pokazuje w jaki sposob IJ łamie i naciąga prawo jest beee.
    Bo jesli komus podpalaja drzwi czy wmawiaja ze maja prawo zabrac mu
    mieszkanie
    jest zadłużony wszedzie i tak ze juz dusze zadluzyl!
    Poczytaj Stasiu co piszesz, przejrzyj swoje swiadectwa pracy i nie tłumacz
    sie głupio...
    --
    KP