  • 11. Data: 2005-12-31 11:30:28
    Temat: Re: Przedawnienie (telekomunikacja) - pilne!
    Od: Tomasz Kałużny <tomaszka_maupa_UWAGA.klub.chip.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:43b46fdf@news.home.net.pl...

    .... ciach.....

    To ja sie podepne na koniec roku i zapytam o cos takiego. Mialem w
    mijajacym roku nastepujaca sytuacje. Jedna z firm stwierdzila z
    poczatkiem tego roku, ze w 2001 nadplacila mi prowizje o jakies 200
    zl. Poprosili o zwrot nadplaconej kwoty. Poniewaz dobrze z nimi zyje
    to im zwrocilem. Ale, czy w zwiazku z tym co tu Panowie piszecie
    powinni wogole wystepowac o to? I czy moglem im odmowic? Pytam bo
    podejzewam, ze w 2006 sytuacja moze sie powtorzyc.

    Pozdrawiam zyczac udanego Sylwestra i Nowego Roku.

    Tomek.

  • 12. Data: 2005-12-31 14:33:48
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Tomasz Kałużny napisał(a):

> [...]
    > powinni wogole wystepowac o to? I czy moglem im odmowic? Pytam bo
    > podejzewam, ze w 2006 sytuacja moze sie powtorzyc.

    Rozumiem, że chodzi o działalność gospodarcza? W takim przypadku oni
    mieli prawo poprosić (zresztą zawsze mają takie prawo, niezależnie od
    terminów), a Ty po trzech latach miałeś pełne prawo im odmówić.
    Ewentualny proces wygrywasz z automatu JEŚLI wskażesz przedawnienie żądania.

    M.