  • 11. Data: 2009-01-25 21:54:03
    Temat: Re: Przedawnienie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gli0mt$28u$1@inews.gazeta.pl...
    > Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(a):
    > Moim zdaniem przedstawiciel
    > A co ma firma windykacyjna do tajemnicy bankowej? Jej ona nie
    > obowiązuje -
    > art. 104 ust. 1 prawa bankowego.

    A no tyle ma, ze bank nie powinien jej tych informacji przekazać. Zresztą
    to dziwne, bo albo ta wierzytelność jest wobec banku i firma windykacyjna w
    ogóle nie powinna mieć o nim wiedzy, albo jest wobec firmy i windykator
    kłamał, że to zadłużenie wobec banku.

  • 12. Data: 2009-01-25 22:32:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > A nie mogli tego cesją nabyć od banku? Pytam po prostu :-)

    Nie, bte.

    --
    @2009 Johnson
    Tak wielka jest twa wolność, jak wielkie twe opanowanie.

  • 13. Data: 2009-01-25 22:40:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson pisze:

    > Nie, bte.

    Doprecyzuje:

    Normalnie można zrobić cesję i jak już jest tytuł egzekucyjny to potem w
    grę wchodzi art. 788 kpc. Ale art. 788 kpc nie można stosować do
    bankowych tytułów egzekucyjnych, jeśli nabywcą nie jest bank. Taki
    nabywca musi uzyskać inny tytuł egzekucyjny. Na podstawie bte egzekucję
    może prowadzić tylko i wyłącznie bank.

  • 14. Data: 2009-01-25 22:45:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    macso pisze:

    > zgłoś po prostu zarzut przedawnienia podając wszystkie fakty ( w tym
    > datę umorzenia
    > egzekucji komorniczej) i spokojnie czekaj na oddalenie pozwu

    Chyba na uwzględnienie ?

  • 15. Data: 2009-01-25 23:31:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > bankowych tytułów egzekucyjnych, jeśli nabywcą nie jest bank. Taki
    > nabywca musi uzyskać inny tytuł egzekucyjny. Na podstawie bte egzekucję

    Dzięki. o tym nie pomyślałem. Zatem termin przedawnienia biegnie od końca
    ostatniej egzekucji.

  • 16. Data: 2009-01-26 06:36:02
    Od: "Krzysiek Zieliński" <k...@p...onet.pl>

    Jeśli tak, to będzie to termin 3 letni, czy 10 letni?