  • 21. Data: 2005-07-12 16:30:53
    Temat: Re: Prywatny monitoring
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:davui5$ntc$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy proba popelnienia przestepstwa sciganego na wniosek pokrzywdzonego
    jest
    > scigana z urzedu ?

    Już wcześniej pisałem, że mogą tu być kłopoty dowodowe. Co do zasady
    usiłowanie przestępstwa ściganego na wniosek jest również ścigane na
    wniosek potencjalnego pokrzywdzonego.

  • 22. Data: 2005-07-12 17:07:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Już wcześniej pisałem, że mogą tu być kłopoty dowodowe. Co do zasady
    > usiłowanie przestępstwa ściganego na wniosek jest również ścigane na

    no ale wtedy nie bylo by wiadomo kto jest tym potencjalnym pokrzywdzonym bo
    ja bym takiej informacji nie udzielil.

    P.

  • 23. Data: 2005-07-12 21:52:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:db0tcq$ek9$1@inews.gazeta.pl...

    > no ale wtedy nie bylo by wiadomo kto jest tym potencjalnym
    pokrzywdzonym bo
    > ja bym takiej informacji nie udzielil.

    Jeśli nikogo nie próbowałeś podsłuchać, to za samo posiadanie mikrofonu
    kierunkowego nic Ci nie grozi.

  • 24. Data: 2005-07-13 08:15:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > pokrzywdzonym bo
    >
    > Jeśli nikogo nie próbowałeś podsłuchać, to za samo posiadanie mikrofonu

    propbowalem ale nie pana X tylko Y i sie do tego przyznaje, jednak to Pan Y
    o ktorym nic nie wiemy
    musi zlozyc doneisienie.

  • 25. Data: 2005-07-13 14:54:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:db2iit$erf$1@inews.gazeta.pl...

    > propbowalem ale nie pana X tylko Y i sie do tego przyznaje, jednak to
    Pan Y
    > o ktorym nic nie wiemy
    > musi zlozyc doneisienie.

    Ale wniosek o ściganie w takiej sytuacji równie dobrze może złożyć pan
    X. To on był podsłuchiwany. Okoliczność, ze chciałeś podsłuchiwać pana Y
    nic tu nie zmieni. Zmieniło by, gdybyś chciał ptaki podsłuchiwać, a na
    nagranie przypadkowo załapał się pan X.

  • 26. Data: 2005-07-13 16:24:15
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale wniosek o ściganie w takiej sytuacji równie dobrze może złożyć pan
    > X. To on był podsłuchiwany.

    nie zorzumielismy sie, mialem skierowany w Pana X mikrofon ale nie jesgo
    podlsuchiwalem,
    byl tak nastawiony ze Pan X sie nie zalapal. A ze nie mam nagrania rozmow,
    to nie ma dowodow.

    Okoliczność, ze chciałeś podsłuchiwać pana Y
    > nic tu nie zmieni. Zmieniło by, gdybyś chciał ptaki podsłuchiwać, a na
    > nagranie przypadkowo załapał się pan X.

    o wlasnie o to chodzi, z tym ze sie nie zalapal, tylko mial wraeznie ze jego
    podlsuchuje bowiem w jego strone byl skierowany mikrofon.

    P.

  • 27. Data: 2005-07-13 19:13:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:db3f9t$205$1@inews.gazeta.pl...

    > o wlasnie o to chodzi, z tym ze sie nie zalapal, tylko mial wraeznie
    ze jego
    > podlsuchuje bowiem w jego strone byl skierowany mikrofon.

    Jeśli tylko zdołasz przekonać do tego sąd :-)

  • 28. Data: 2005-07-14 15:22:40
    Temat: Re: Prywatny monitoring - BLOK
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Piotr Górski napisał(a):
    > Paru ludzi z mojego osiedla chce żebym zrobił im monitoring parkingu przed
    > blokiem. Czy są jakieś przepisy zabraniające tworzenia prywatnego
    > monitoringu miejsca publicznego (jakim niewątpliwie jest parking przed
    > blokiem)?

    ja bym sie dolaczyl do pytania

    chcielibysmy z sasiadami zainstalowac 2,3 kamery na terenie bloku i podlaczyc do
    systemu rejestracji

    uzytek mialoby niesc gdyby byla potrzeba wskazania sprawcy np. zniszczen czy wlaman

    czy wamagana jest zgoda 100% mieszkancow czy 51% wystarczy ?

    czy w/w dzialania wymagaja koncesji lub innego zezwolenia ?

    --
    Mateusz