  • 1. Data: 2007-07-11 07:56:17
    Temat: Prywatne badnia w panstwowym szpitalu w gdz pracy
    Od: "Darek " <d...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Zwracam sie z prosba o porade.
    W jaki sposob najlepiej rozwiazac sprawe lekarza, ktory:
    - w godzinach swojej pracy przyjmuje pacjentki , prowadzone w prywatnym
    gabinecie
    - wykonuje badania na szpitalnym sprzecie (USG)
    - kasuje za to ciezka kase- jak latwo sie domyslec bez faktury;)

    Facet jest na tyle bezczelny i chyba ma takie uklady, ze jak pacjetka lezaca
    na oddziele ma badanie i pojawia sie "Pan Doktoor", to wszyscy uciekaja jak
    trucie i oddaja sprzet do diagnozy w jedyne sluszne rece i do jedynych
    slusznych badan.
    Troche jestem taka arogancja i sobiepanstwem zmeczony i sie zastanawiam czy
    mozna i z jakich paragrafow sprawe ladnie i czysto rozwiazac.
    Poprosze o sugestie
    Z gory dziekuje.
    Pozdrawiam Darek

  • 2. Data: 2007-07-11 08:02:36
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 11 Jul 2007 07:56:17 +0000, Darek napisał(a):

    > W jaki sposob najlepiej rozwiazac sprawe lekarza, ktory: - w godzinach
    > swojej pracy przyjmuje pacjentki , prowadzone w prywatnym gabinecie

    Typowy art. 52 par. 1 pkt 1 kp.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com